Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Veel plezier PM! Eet smakelijk!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb weer wat gemist lees ik :-). Geen idee wat er aan de hand was, maar ze is toch nog wel op het forum? Als Laquisa dan iig. Ik dacht dat ik haar in een topic zag vandaag.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Auw, wat doet dit &%^ pijn
Hoe lossen andere mensen dit op, zonder alcohol?
Huilen, zielig zijn, af en toe te veel drinken, met andere mensen erover praten, je laten troosten... En dan jezelf oprapen en verder proberen te gaan.
Gast- Gast
Ik weet niet waar dit precies over gaat, maar als iets pijn doet, en ik alcohol wil drinken om het te verzachten dan helpt een huilbui ook wel eens. Of eerst huilen, dan muziek luisteren en slapen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Waar baseren jullie het dan op dat het niet waar zou zijn? Ik geloofde het namelijk eigenlijk wel... Ik bedoel, dat soort dingen komen toch voor, waarom zou het dan niet iemand op het forum kunnen overkomen? En het kan toch zijn dat je ex schreeuwend, in een dronken bui, voor je deur staat? Ik zou dan ook het liefst niet de politie bellen...
En als het waar is, komt dit niet zo leuk over. Daarom zou ik me ook kunnen voorstellen dat ze even weg blijft...
Fijne avond, PM!
En als het waar is, komt dit niet zo leuk over. Daarom zou ik me ook kunnen voorstellen dat ze even weg blijft...
Fijne avond, PM!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het echt zo naar voor je ! En je krijgt toch een virtuele !
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Waar baseren jullie het dan op dat het niet waar zou zijn? Ik geloofde het namelijk eigenlijk wel... Ik bedoel, dat soort dingen komen toch voor, waarom zou het dan niet iemand op het forum kunnen overkomen? En het kan toch zijn dat je ex schreeuwend, in een dronken bui, voor je deur staat? Ik zou dan ook het liefst niet de politie bellen...
Fijne avond, PM!
Bij haar gebeurd van alles precies net als ze aan het forummen is. Theeft allemaal ook een erg hoog drama-gehalte. Die combinatie geloof ik gewoon niet. Maar een ieder voor zich natuurlijk.
Gast- Gast
Nja, de enige die kan vertellen wat er waar is, is zij zelf..
Ik heb honger en ik zit ook nog in mijn pyjama
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Dat is soms toch ook best fijn, een pyamadagje. Heb je een leuke dag gehad?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Stylegirl schreef:Nja, de enige die kan vertellen wat er waar is, is zij zelf..
Ze kan me wel meer vertellen maar ik geloof haar niet .
Sproet: https://yescafe.actieforum.com/t9569p600-dagcafe
Gast- Gast
Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Mijn ouders komen ook eten maar je bent welkom hoor. Moet je je alleen wel aankleden .
Gast- Gast
Het wordt nog druk bij jou thuis. Je ouders, PM, sproet, en ik die schitter van afwezingheid.Zusje schreef:Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Mijn ouders komen ook eten maar je bent welkom hoor. Moet je je alleen wel aankleden .
Laatst aangepast door Smikkell op ma 13 jun 2011 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Qiara schreef:Waar baseren jullie het dan op dat het niet waar zou zijn? Ik geloofde het namelijk eigenlijk wel... Ik bedoel, dat soort dingen komen toch voor, waarom zou het dan niet iemand op het forum kunnen overkomen? En het kan toch zijn dat je ex schreeuwend, in een dronken bui, voor je deur staat? Ik zou dan ook het liefst niet de politie bellen...
Fijne avond, PM!
Bij haar gebeurd van alles precies net als ze aan het forummen is. Theeft allemaal ook een erg hoog drama-gehalte. Die combinatie geloof ik gewoon niet. Maar een ieder voor zich natuurlijk.
Ik ben dan ook wel goedgelovig (misschien te), maar als iemand veel op het forum aanwezig is, is de kans ook wel groot dat iets gebeurt als je op het forum bent. En als zoiets echt gebeurd, vind ik dat ook wel dramatisch. Maar ja, inderdaad ieder voor zich... Ik begin nu te twijfelen, want ik geloof op zich wel in jullie faker radar
Qiara- Ratel
dat is lief !!Qiara schreef: Maar ja, inderdaad ieder voor zich... Ik begin nu te twijfelen, want ik geloof op zich wel in jullie faker radar
Gast- Gast
Smikkell schreef:dat is lief !!Qiara schreef: Maar ja, inderdaad ieder voor zich... Ik begin nu te twijfelen, want ik geloof op zich wel in jullie faker radar
Ik ben nog niet overtuigd hoor, maar wel in dubio. Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat zou verzinnen en ik was er diep van onder de indruk dat iemand echt met iemands beste vriendin een affaire zou kunnen beginnen, maar die dingen komen wel voor...
En als ik de hele week zo zie, kan ik me bijna niet voorstellen dat het verzonnen is. Ik bedoel iedereen die ook zo lief meeleefde... Dat verzin je toch niet?! Moeten we dan bij ieder verhaal gaan twijfelen ? Ik denk dat ik er dan liever voor kies het te geloven...
Qiara- Ratel
Uhh.. Ik wil het wel voor je opeten en voor je uitkotsen!Reva schreef:Wie wil er van Ree voor me halen en het voor mn deur zetten en weer vertrekken?
Gast- Gast
Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Qiara- Ratel
Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: