Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb al gegeten en ga nu ff wii-fitten. eet smakelijk en succes met de friet allemaal
Gast- Gast
Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Ze kan eerst naar jullie toe komen en dan bij jullie in de buurt frietjes halenMaple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Maple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
In welke omgeving woont Jordana eigenlijk? Niet als ze het in A. haalt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ZuidenQiara schreef:Maple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
In welke omgeving woont Jordana eigenlijk? Niet als ze het in A. haalt
Gast- Gast
Zusje schreef:Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Mijn ouders komen ook eten maar je bent welkom hoor. Moet je je alleen wel aankleden .
. En daar heb ik geen zin in dus ik eet denk ik gewoon wat tortellini met ketchup ofzo . Maar lief van het aanbod!
En ik ben ook weer bij van de 'rel'. Ik heb eigenlijk alle verhalen van haar gemist dus ik kan er geen mening over vormen. Maar leuk om te lezen dat je verliefdheidskriebels hebt .
Gast- Gast
Onze lekkerste snackbar zit hier helaas niet meer... hier in de omgeving geen lekkere patat meer te krijgenSmikkell schreef:Ze kan eerst naar jullie toe komen en dan bij jullie in de buurt frietjes halenMaple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Goed nieuws voor alle Friezen: Hij is verhuisd naar Friesland en heeft daar z'n toko weer geopend.
Gast- Gast
Flauw dat je niet in pyjama mag aanschuiven!Sproet schreef:Zusje schreef:Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Mijn ouders komen ook eten maar je bent welkom hoor. Moet je je alleen wel aankleden .
. En daar heb ik geen zin in dus ik eet denk ik gewoon wat tortellini met ketchup ofzo . Maar lief van het aanbod!
En ik ben ook weer bij van de 'rel'. Ik heb eigenlijk alle verhalen van haar gemist dus ik kan er geen mening over vormen. Maar leuk om te lezen dat je verliefdheidskriebels hebt .
Gast- Gast
Maple schreef:Onze lekkerste snackbar zit hier helaas niet meer... hier in de omgeving geen lekkere patat meer te krijgenSmikkell schreef:Ze kan eerst naar jullie toe komen en dan bij jullie in de buurt frietjes halenMaple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Goed nieuws voor alle Friezen: Hij is verhuisd naar Friesland en heeft daar z'n toko weer geopend.
Waar dan Maple? Weet je dat ook?
Gast- Gast
Ik heb net de boemkool geslacht, jamjam
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
De Friezen melden zichLuana schreef:Maple schreef:Onze lekkerste snackbar zit hier helaas niet meer... hier in de omgeving geen lekkere patat meer te krijgenSmikkell schreef:Ze kan eerst naar jullie toe komen en dan bij jullie in de buurt frietjes halenMaple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Smikkell schreef:Flauw dat je niet in pyjama mag aanschuiven!Sproet schreef:Zusje schreef:Sproet schreef:En ik heb nog geen idee wat ik ga eten. En ik zit nog in mijn pyama
Haha! Het scheelt dat ik zo iig niet over straat ga.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Er zitten er een aantal bij mij. Daarom geilen Smikk en VmN er ook op
Gast- Gast
Ik vind het van hier naar Zusje ook net iets te ver om in pyjama te reizen!Sproet schreef:
Haha! Het scheelt dat ik zo iig niet over straat ga.
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Adres al gevonden
Qiara- Ratel
In Lemmer!Smikkell schreef:De Friezen melden zichLuana schreef:Maple schreef:Onze lekkerste snackbar zit hier helaas niet meer... hier in de omgeving geen lekkere patat meer te krijgenSmikkell schreef:Ze kan eerst naar jullie toe komen en dan bij jullie in de buurt frietjes halenMaple schreef:Hahaha, tegen die tijd dat zij hier is zijn de frietjes koudSmikkell schreef:Jordana, dat is duidelijk!Maple schreef:Ahhhh mijn man heeft Jordana frietjes zien eten op de webcam en wil nu ook patat.. en ik ook, maar we zitten nou in discussie wie er gaat halen :p
Gast- Gast
Nou, pak de trein van L. naar H. Het is de moeite waard. Breng ook meteen even wat langs bij Reva. En een grote portie kibbeling voor mij (ik zit in de kast)!Qiara schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Adres al gevonden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, pak de trein van L. naar H. Het is de moeite waard. Breng ook meteen even wat langs bij Reva. En een grote portie kibbeling voor mij (ik zit in de kast)!Qiara schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Adres al gevonden
Ja, gewoon naast het station halen dan. Klinkt haast praktisch. Kan je je eigen patatje opeten als je hier naartoe loopt, is maar paar minuten. En dan haal je daarna een ijsje hiernaast en loop je terug bas het station. Aaah, toeeee? *puppyogen*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, pak de trein van L. naar H. Het is de moeite waard. Breng ook meteen even wat langs bij Reva. En een grote portie kibbeling voor mij (ik zit in de kast)!Qiara schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Ik wordt wel nieuwsgierig naar die van Ree, waar zit die
Adres al gevonden
Ik mis mijn student - OV Wel een uur en 12 minuten heen en dat dan ook weer terug...
En ik heb hier lekker eten
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik mis mijn OV ook ..
Ja, dan wordt het OV best wel duur . Toch maar eens denken aan zo'n 40% kortingskaart, als die nog bestaat...
Qiara- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: