Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Stuiterbal schreef:YEHHHHHHH even een leuk berichtje op deze avond.....
Mijn BUNNY is zindelijk !!!! hij doet bah (volgens mijn zoon) op zijn konijnen wc !!
Wiiiieeejoeeee!
hij is cool he hahaha
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
In het laadje van de cedeaufolie.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
nee nee het kastje van de cadeau folie
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:owww ben je niet eng dan sjaan.... dan mag je ook hier komen slapen...
La-dinges, waarom heb je gereageerd en wát heb je gereageerd dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
Jajajaja.... Daar heb ik allemaal al gekeken...
Gast- Gast
Is het er achter gevallen?
Dat doet mij denken aan mijn avontuur met mijn theoriecertificaat.
@ Sjaan: Kort maar krachtig 'Laat me alsjeblieft met rust'. Omdat ik er helemaal gek van wordt! Hij maakt me zo aan het huilen.
@ Sjaan: Kort maar krachtig 'Laat me alsjeblieft met rust'. Omdat ik er helemaal gek van wordt! Hij maakt me zo aan het huilen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Zusje schreef:Laquisia, geloof je je eigen verhalen ook?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
dan heb je het heeeeeeeeeeeeeeeeel goed verstopt !
Gast- Gast
Merai schreef:Zusje schreef:Laquisia, geloof je je eigen verhalen ook?
Sorry, gaat erbij mij niet in. Een agressieve ex, niet de politie bellen en wel met hem gaan smsen. Raar verhaal...
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Laquisia, geloof je je eigen verhalen ook?
Sorry, gaat erbij mij niet in. Een agressieve ex, niet de politie bellen en wel met hem gaan smsen. Raar verhaal...
Hmm deze reactie komt voor mij erg onverwacht, ik vind er weinig ongeloofwaardigs aan..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Laquisia, geloof je je eigen verhalen ook?
Hmm deze reactie komt voor mij erg onverwacht, ik vind er weinig ongeloofwaardigs aan..
Dat mag, er zijn in het verleden wel meer mensen geloofwaardig geweest .
Gast- Gast
Zusje: Het kan toch dat je die keuze maakt om het op te lossen met een vriend ipv politie?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
Ja, daar ben ik ook achter. En mijn huis is niet zo groot en ik heb het idee overal te hebben gekeken.
Gast- Gast
Shoarma is nog geen Ehec in gevonden gelukkig... Gewoon teveel gegeten?Maple schreef:Getsie, ik ben misselijk....
Gast- Gast
Haha, ja, ik denk het!ProudMama schreef:Shoarma is nog geen Ehec in gevonden gelukkig... Gewoon teveel gegeten?Maple schreef:Getsie, ik ben misselijk....
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zusje: Het kan toch dat je die keuze maakt om het op te lossen met een vriend ipv politie?
Tuurlijk kan dat . Maar als jij een vetkwade ex hebt, die met je wil trouwen... Eh? En hij valt je lastig, hij smst je... Ga je dan terug smsen? Nou ja, het hele verhaal komt op mij te dramatisch over om te kunnen geloven in ieder geval. Bovendien lijkt het ook weer allemaal net te gebeuren als ze online is, mij te toevallig.
Gast- Gast
Oud bijgeloof: Knoop in iets leggen (zakdoek, theedoek oid) en opnieuw beginnen met zoeken, dan heb je het zo.Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
Ja, daar ben ik ook achter. En mijn huis is niet zo groot en ik heb het idee overal te hebben gekeken.
Met de knoop leg je je kwelgeest vast en kan hij je niet meer pesten!!
(ps: onder de bank al gekeken)
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Laquisia schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand waar ik mijn cadeaufolie heb opgeborgen? Ik heb mijn lintjes wel gevonden, maar daar heb ik niet veel aan zonder mijn cadeaufolie.
Je mag wel even bij mij op bezoek komen ik heb nog in overvloed !!
Gast- Gast
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: