Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb fakers vaak wel door, maar in het geval van Laquisia heb ik het echt niet door gehad, als het al echt fake is.
Gast- Gast
Reva schreef:Storm schreef:Denken jullie dat Laquisha die verhalen verzon?
Van a tot z, vanaf de avond dat alles begon rond haar ex en het hand in hand lopen. Toen ook al whatsapp gestuurd naar Alex dat ik het niet geloofde. En dat gevoel is alleen maar sterker geworden.
Dat is zo!!!
Gast- Gast
En Reva haar houten neus!Reva schreef:Smikkell schreef:JA.Storm schreef:Denken jullie dat Laquisha die verhalen verzon?
Maak wat vuur, dan steek ik mijn hand er in!
Muhahaha.
Gast- Gast
Dan steek ik speciaal voor jou mijn andere hand ook in het vuur.Maple schreef:Ik heb fakers vaak wel door, maar in het geval van Laquisia heb ik het echt niet door gehad, als het al echt fake is.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb fakers vaak wel door, maar in het geval van Laquisia heb ik het echt niet door gehad, als het al echt fake is.
Jij had toch een sixth sense voor fakers? Werkt die niet meer?
Gast- Gast
HMmja good point. Gelukkig word je van digitale patat en kibbeling niet dik en is van ree hier nou niet bepaald in de buurtSmikkell schreef:Denk aan je onderschrift..Vergeet-me-nietje schreef:I'm in!Smikkell schreef:+1Reva schreef:Ik wil van Ree patat met kibbeling.
Gast- Gast
Die is verloren gegaan samen met mijn discussie-imago geloof ikAlex schreef:Maple schreef:Ik heb fakers vaak wel door, maar in het geval van Laquisia heb ik het echt niet door gehad, als het al echt fake is.
Laatst aangepast door Maple op ma 13 jun 2011 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar van digitaal bestellingen plaatsen krijg ik wel honger, en dus ga ik dan niet-digitaal eten!Vergeet-me-nietje schreef:HMmja good point. Gelukkig word je van digitale patat en kibbeling niet dik en is van ree hier nou niet bepaald in de buurtSmikkell schreef:Denk aan je onderschrift..Vergeet-me-nietje schreef:I'm in!Smikkell schreef:+1Reva schreef:Ik wil van Ree patat met kibbeling.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:HMmja good point. Gelukkig word je van digitale patat en kibbeling niet dik en is van ree hier nou niet bepaald in de buurtSmikkell schreef:Denk aan je onderschrift..Vergeet-me-nietje schreef:I'm in!Smikkell schreef:+1Reva schreef:Ik wil van Ree patat met kibbeling.
Ooooh, van Reeee.
Ik geil gewoon op die kraam. Zelfs als ie dicht is.
Gast- Gast
Ze worden steeds slimmer, die criminelen.Maple schreef:De is verloren gegaan samen met mijn discussie-imago geloof ikAlex schreef:Maple schreef:Ik heb fakers vaak wel door, maar in het geval van Laquisia heb ik het echt niet door gehad, als het al echt fake is.
Gast- Gast
Reva schreef:
Ooooh, van Reeee.
Ik geil gewoon op die kraam. Zelfs als ie dicht is.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 13 jun 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De zin verging me zojuist behoorlijk. Ben National Geographic aan het kijken en daar werd een afgehakte hand naar iemand gegooid. *spontaan misselijk*Smikkell schreef:Maar van digitaal bestellingen plaatsen krijg ik wel honger, en dus ga ik dan niet-digitaal eten!Vergeet-me-nietje schreef:HMmja good point. Gelukkig word je van digitale patat en kibbeling niet dik en is van ree hier nou niet bepaald in de buurtSmikkell schreef:Denk aan je onderschrift..Vergeet-me-nietje schreef:I'm in!Smikkell schreef:+1Reva schreef:Ik wil van Ree patat met kibbeling.
Gast- Gast
Woow Vmn, volg je een dieet ofzo?
-Neuh, kijk soms gewoon naar NG.
-Neuh, kijk soms gewoon naar NG.
Laatst aangepast door Reva op ma 13 jun 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eens even kijken of ik dat kan terug kijken..Vergeet-me-nietje schreef:De zin verging me zojuist behoorlijk. Ben National Geographic aan het kijken en daar werd een afgehakte hand naar iemand gegooid. *spontaan misselijk*
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: