Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Jeetje Smikkell, wat heftig! Dat kan je er zo te lezen niet bij gebruiken.
Sterkte!
Sterkte!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Weet niet wat ik moet zeggen Smikkell, ik kom niet verder als dooddoeners, heb je niks aan. Of een knuffel, maar daar hou je niet van...
Gast- Gast
Nee, daar hou ik niet van en na vandaag ben ik ook niet meer bereid om daar nog verandering in te brengen.
Gast- Gast
Smikkel wat heftig. En dat allemaal door een veel te onzeker meisje. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet
@PM: ah oke... Dat wist ik dus niet. Mental note to myself: niet zwanger worden in de hoop dat ik dan geen maandverband meer nodig heb.
@PM: ah oke... Dat wist ik dus niet. Mental note to myself: niet zwanger worden in de hoop dat ik dan geen maandverband meer nodig heb.
Gast- Gast
Roze wolken en stralend zwanger zijn bestaat niet, dus trap er niet inVergeet-me-nietje schreef:
Gast- Gast
Gast- Gast
DamnitProudMama schreef:Roze wolken en stralend zwanger zijn bestaat niet, dus trap er niet inVergeet-me-nietje schreef:
Gast- Gast
Vriendschap is geen illusie Smikkell, dat deze jongen voor zichzelf kiest wil niet zeggen dat alle vriendschappen waardeloos zijn...buiten dat is het gewoon klote om dit (weer) mee te maken, je wordt lekker op je hart getrapt zo.
Gast- Gast
Maar ik ben dan ook een heel slecht voorbeeld natuurlijk...Vergeet-me-nietje schreef:DamnitProudMama schreef:Roze wolken en stralend zwanger zijn bestaat niet, dus trap er niet inVergeet-me-nietje schreef:
Gast- Gast
Aah Smikkell, dat is wel heel lastig en vervelend voor jou! Je krijgt bij deze toch een virtuele knuffel van mij, misschien kun je die beter waarderen dan echte knuffels .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine> heb je zo'n leuke buurman?
Eh, ja!
(maar ik ben een te grote scheiterd om er iets mee te doen.. )
Nodig hem een keer uit op de koffie (briefje in de brievenbus of zo?)
We spreken elkaar regelmatig, berichtjes sturen enz., maar durf zoiets gewoon niet te vragen.. en ik denk dat ik bang ben voor een relatie
Oh joh jullie smsen al Waar heb je het dan over? Want op de koffie vragen lijkt mij een kleine stap En bang voor relatie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Veeg mij maar op..
Ik heb je een berichtje gestuurd. Ik zeg; inpakken en wegwezen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine> heb je zo'n leuke buurman?
Eh, ja!
(maar ik ben een te grote scheiterd om er iets mee te doen.. )
Nodig hem een keer uit op de koffie (briefje in de brievenbus of zo?)
We spreken elkaar regelmatig, berichtjes sturen enz., maar durf zoiets gewoon niet te vragen.. en ik denk dat ik bang ben voor een relatie
Oh joh jullie smsen al Waar heb je het dan over? Want op de koffie vragen lijkt mij een kleine stap En bang voor relatie?
Hoe zijn dag was/school/weekendplannen enz. Dus echt heel standaard eigenlijk. Maar wel heel gezellig altijd. Ik weet ook niet zo goed waar we het anders over moeten hebben, want verder weet ik nog bijna niks van 'm.
Ik ben sinds januari weer vrijgezel en heb daarvoor een relatie van bijna 3 jaar gehad. Achteraf gezien waren dat vooral problemen en ben ik heel blij dat ik daar uitgestapt ben! Maar dat maakt me nog onzekerder dan ik al was en de stap nu wel lastig, omdat ik dat gewoon echt nooit meer wil.
Leine- Prater
Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Gast- Gast
Luana schreef:Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Is er geen supermarkt in de buurt open? Of op het station?
Leine- Prater
De Bas van der Heiden is hier gewoon open.Luana schreef:Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Gast- Gast
Luana schreef:Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Winkels zijn toch nog open? Supermarkt hier beneden tot 6 uur zelfs.
Gast- Gast
Als je de vis mee neemt mag je hier ook wel eten
C1000 is open...
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk altijd wel íets in huis. In de vriezer sowieso vis, vlees en groenten. De supermarkten zijn inderdaad nog open en je kunt natuurlijk ook iets afhalen :-).
Ik heb gisteren al een flinke pan bami gemaakt dus ik ben zo aan het eten vandaag!
Ik heb gisteren al een flinke pan bami gemaakt dus ik ben zo aan het eten vandaag!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Leine> leuk Maar goed je kan dan net zo goed een keet afspreken Of avondje bios of zo
Gast- Gast
Patriesje schreef:Luana schreef:Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Als je de vis mee neemt mag je hier ook wel eten
C1000 is open...
Jeeej! Ik dacht dat ie gister open was! Maar vandaag dus. Whoehoe. Dan ga ik lekker eten straks
Gast- Gast
Moet je alleen eten, Alex?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: