Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex dat is niet handig nee. Moet je naar d dokter of valt dat mee?
Weet ik nog niet Het blijft wel heel erg bloeden, haha. En ik kan de pleisters niet vinden
Oow jee dat klinkt niet goed...anders ff bij de buren vragen?
Ik vond het vorige week wel een goed excuus om mijn leuke buurman nog eens te bekijken..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Smikkell schreef:Ik ben zojuist gedumpt, een soort van!
Hoezo?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zit je nog wel in de kast of niet?Reva schreef:Ik heb zo'n zin in een middagtukkie.
Gast- Gast
IehhProudMama schreef:Euh... toch wel. Leg ik je nog wel uit als je zwanger bentVergeet-me-nietje schreef:Maandverband? Dat heb je nu toch niet nodig!ProudMama schreef:Ik heb een verbanddoos!
Gast- Gast
+2Luana schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben zojuist gedumpt, een soort van!
Huh
+1
Gast- Gast
Nee, lig in mn blote kont op de bank en t kan me niet schelen dat iedereen die langsloopt dat ziet.
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, lig in mn blote kont op de bank en t kan me niet schelen dat iedereen die langsloopt dat ziet.
FOTO
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Blehh ik voel me waardeloos. We hadden vandaag de ramen kunnen wassen, het gras kunnen maaien, de heg kunnen snoeien, wat horren in elkaar kunnen zetten en in plaats daarvan hebben we helemaal geen steek uitgevoerd.
Wat dat betreft vraag ik me wel eens af of ik wel geschikt ben voor kinderen. Hoe doe je dat met zo'n offday als je kinderen hebt? Ik bedoel, dat kan dan gewoon niet toch?
Wat dat betreft vraag ik me wel eens af of ik wel geschikt ben voor kinderen. Hoe doe je dat met zo'n offday als je kinderen hebt? Ik bedoel, dat kan dan gewoon niet toch?
Gast- Gast
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op ma 13 jun 2011 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als er namelijk baby's op je blaas liggen, schoppen ze er ook tegen dus moet je rennen. Met dikke buik lukt dat niet altijd.Vergeet-me-nietje schreef:IehhProudMama schreef:Euh... toch wel. Leg ik je nog wel uit als je zwanger bentVergeet-me-nietje schreef:Maandverband? Dat heb je nu toch niet nodig!ProudMama schreef:Ik heb een verbanddoos!
Hoesten of niezen is hetzelfde probleem...
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Blehh ik voel me waardeloos. We hadden vandaag de ramen kunnen wassen, he
t gras kunnen maaien, de heg kunnen snoeien, wat horren in elkaar kunnen zetten en in plaats daarvan hebben we helemaal geen steek uitgevoerd.
Daar heb je Zappelin voor.
Gast- Gast
Oh Smikk balen dat het toch niet zo verloopt tussen jullie en dat je daardoor je vriendschap verliest
Gast- Gast
Stel me die vraag over 3 maanden nog maar een keer, dan kan ik m beantwoorden...Vergeet-me-nietje schreef:
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leine> heb je zo'n leuke buurman?
Eh, ja!
(maar ik ben een te grote scheiterd om er iets mee te doen.. )
Leine- Prater
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!Smikkell schreef:Wijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!
Gast- Gast
Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine> heb je zo'n leuke buurman?
Eh, ja!
Nodig hem een keer uit op de koffie (briefje in de brievenbus of zo?)
Gast- Gast
@Smikkel: Wat een vervelende situatie.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou maar ook voor hem heel erg moeilijk is.
Is het geen idee eens kennis te maken met dat meisje? Zodat zij kan zien dat jij geen bedreiging voor haar bent.
Waarschijnlijk kan dat pas in een later stadium als hij zijn gevoelens op een rijtje heeft...
Sterkte!
Ik kan me voorstellen dat het voor jou maar ook voor hem heel erg moeilijk is.
Is het geen idee eens kennis te maken met dat meisje? Zodat zij kan zien dat jij geen bedreiging voor haar bent.
Waarschijnlijk kan dat pas in een later stadium als hij zijn gevoelens op een rijtje heeft...
Sterkte!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine> heb je zo'n leuke buurman?
Eh, ja!
Nodig hem een keer uit op de koffie (briefje in de brievenbus of zo?)
We spreken elkaar regelmatig, berichtjes sturen enz., maar durf zoiets gewoon niet te vragen.. en ik denk dat ik bang ben voor een relatie
Leine- Prater
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: