Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
+1Alex schreef:Ik weet niet wat ik moet eten...
Weinig suiker en weinig koolhydraten, wie heeft idee? Maaltijdsalade heb ik gister al op...
Laatst aangepast door ProudMama op ma 13 jun 2011 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een verse soep maken met veel groenten?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Luana schreef:Patriesje schreef:Luana schreef:Ik ben vergeten boodschappen te doen. Heb niets meer in huis, op een stuk vis na..
Als je de vis mee neemt mag je hier ook wel eten
C1000 is open...
Jeeej! Ik dacht dat ie gister open was! Maar vandaag dus. Whoehoe. Dan ga ik lekker eten straks
Volgens mij vandaag, ga ff voor je bellen
Gast- Gast
Waarschijnlijk eet ik samen met A. Mijn man is bij een vriend/collega en als het gezellig is zou hij daar blijven eten. Dus daar ga ik vanuit.
Gast- Gast
ProudMama schreef:+1Alex schreef:Ik weet niet wat ik moet eten...
Weinig suiker en weinig koolhydraten, wie heeft idee? Maaltijdsalade heb ik gister al op...
Gevulde courgette
Gast- Gast
Klinkt lekker!Zusje schreef:Ik eet ajam paniki, kip met rijst, groente, paprika, ui en nog meer rotzooi.
Lynn_- Kletskop
Theedoosje schreef:Leine> leuk Maar goed je kan dan net zo goed een keet afspreken Of avondje bios of zo
Haha ik ga proberen m'n moed bij elkaar te verzamelen!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Dankjewel! Mijn vriend gaat die kant op nu!Patriesje schreef:@ Luana, c1000 is open!
Gast- Gast
Courgette vind ik echt...flink bah zeg maar.Reva schreef:ProudMama schreef:+1Alex schreef:Ik weet niet wat ik moet eten...
Gevulde courgette
Gast- Gast
Leine schreef:Theedoosje schreef:Leine> leuk Maar goed je kan dan net zo goed een keet afspreken Of avondje bios of zo
Haha ik ga proberen m'n moed bij elkaar te verzamelen!
Je kan het Gewoon voor de gezelligheid kan ook toch
Gast- Gast
Ik eet doperwten met zilvervliesrijst en kerriesaus met banaan en pinda's. Heel lekker maar niet erg lowcarb.
Gast- Gast
Courgette is echt superlekker!ProudMama schreef:Courgette vind ik echt...flink bah zeg maar.Reva schreef:ProudMama schreef:+1Alex schreef:Ik weet niet wat ik moet eten...
Gevulde courgette
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:+1Alex schreef:Ik weet niet wat ik moet eten...
Gevulde courgette
Wat stop je er in dan?
Oh wat ook lekker is, uitje bakken, courgette in plakjes boven op de uien, tomaat ook in plakjes erop, deksel op de pan en een tijdje laten staan. Je kan er eventueel ook nog wat geraspte kaas opdoen en dan serveren met (zilvervlies)rijst.
Leine- Prater
Paprika heb ik weer niet in huis
Toch maar weer salade denk ik, met gegrilde kip ofzo.
Toch maar weer salade denk ik, met gegrilde kip ofzo.
Gast- Gast
Ik heb geen courgette in huis en geen paprika.
Wel cheese union pizza in de vriezer
Wel cheese union pizza in de vriezer
Gast- Gast
Gevulde paprika = lekker! Gehakt en groenten er in en klaar.
Lynn_- Kletskop
Mmm.. Ik vraag me wel af waarom Leah niet meer op het forum is geweest sinds de rel? Zou ze het dan toch verzonnen hebben ?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Lynn_ schreef:Klinkt lekker!Zusje schreef:Ik eet ajam paniki, kip met rijst, groente, paprika, ui en nog meer rotzooi.
Nu maar hopen dat mijn ouders dat ook vinden
Gast- Gast
Ik ga vanavond pasta maken, moet alleen nog even kijken wat ik er precies instop. Ik heb in huis: spekjes, kip, walnoten, cherrietomaatjes, tomatenpuree, (diepvries)spinazie en nog een heel klein beetje rode pesto.
Leine- Prater
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: