Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor telefoonabonnement heb jij?

+5
ButterflyEffect
Jeanette
Atelier Madame
girli
Champagne
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor telefoonabonnement heb jij? Empty Wat voor telefoonabonnement heb jij?

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 3:36

Ik ga asap mijn abonnement verlengen en ben benieuwd wat voor abonnement jij hebt.

Hoeveel belmin/smsjes heb jij en wat betaal je per maand?

Ik heb nu een simonly abonnement van 17 euro pm voor 275 min en 300 smsjes.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor telefoonabonnement heb jij? Empty Re: Wat voor telefoonabonnement heb jij?

Bericht  girli zo 12 jun 2011 - 3:42

9,90 euro voor 300 minuten en 100 smsjes.

*edit* Het is een simonly abbo
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Wat voor telefoonabonnement heb jij? Empty Re: Wat voor telefoonabonnement heb jij?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:47

T-Mobile i150, iPhone-abbo. 150 smsjes én 150 belminuten en onbeperkt internet voor 29,95 in de maand. In de praktijk komen die smsjes en belminuten never nooit op.

Gast
Gast

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 3:49

Maple schreef:T-Mobile i150, iPhone-abbo. 150 smsjes én 150 belminuten en onbeperkt internet voor 29,95 in de maand. In de praktijk komen die smsjes en belminuten never nooit op.

Dit abonnement wil ik ook gaan afsluiten maar dan moet je nog zoveel voor de iphone betalen :-(
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:50

Champagne schreef:
Maple schreef:T-Mobile i150, iPhone-abbo. 150 smsjes én 150 belminuten en onbeperkt internet voor 29,95 in de maand. In de praktijk komen die smsjes en belminuten never nooit op.

Dit abonnement wil ik ook gaan afsluiten maar dan moet je nog zoveel voor de iphone betalen :-(
Haha, dat had ik er wel voor over, had vlak daarvoor m'n verjaardag gevierd en heb maar een donatie gevraagd :P Vind 't de uitgave echt wel waard.

Gast
Gast

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 3:51

Maple schreef:
Champagne schreef:

Haha, dat had ik er wel voor over, had vlak daarvoor m'n verjaardag gevierd en heb maar een donatie gevraagd :P Vind 't de uitgave echt wel waard.

Ja ik twijfel ook nog heel erg haha.
Stond de navigatie er trouwens al op? Dat krijg je er bij T-Mobile bij geloof ik..
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:54

ik heb zo'n google maps achtig iets erop staan, die stond er standaard al op. Volgens mij kún je die als navigatie gebruiken, maar of hij ook gesproken aanwijzingen geeft, dat weet ik eigenlijk niet. Ik gebruik 'm vooral om afstanden en reistijden te berekenen.

Maar ik ben zowat vergroeid met m'n iPhone, ik slaap nog net niet met dat ding in m'n hand...

Gast
Gast

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 3:55

Maple schreef:ik heb zo'n google maps achtig iets erop staan, die stond er standaard al op. Volgens mij kún je die als navigatie gebruiken, maar of hij ook gesproken aanwijzingen geeft, dat weet ik eigenlijk niet. Ik gebruik 'm vooral om afstanden en reistijden te berekenen.

Maar ik ben zowat vergroeid met m'n iPhone, ik slaap nog net niet met dat ding in m'n hand...

Thnx! Haha ja dat zegt volgens mij iedereen die een iPhone heeft Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:00

Ik heb een Blackberry abonnement van Hi, 't abonnement is 45,- per maand en daar komt m'n BIS nog bovenop.. Daarvoor krijg ik onbeperkt internet, 400 belminuten + 400 smsjes.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 12 jun 2011 - 4:07

Ik heb een hele goede deal gedaan: Ik betaal 22 euro per maand voor 170 belminuten of 340 sms. Met onbeperkt internet en een telefoon erbij! (htc legend)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:53

T-Mobile i300 (300 belminuten, 300 smsjes en onbeperkt internet) voor €40,- per maand, 2-jarig abonnement, met een gratis Samsung Galaxy S. Afgesloten in november.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 12 jun 2011 - 4:54

23 euro voor 300 belminuten en 100 smsjes.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 5:17

Atelier Madame schreef:Ik heb een hele goede deal gedaan: Ik betaal 22 euro per maand voor 170 belminuten of 340 sms. Met onbeperkt internet en een telefoon erbij! (htc legend)

Dat is idd een goede deal! Relaxed!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:22

Ik heb 500 belminuten en 1000 smsjes en onbeperkt internet van Telfort.
Belminuten zit ik op het moment zelfs overheen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:06

Ik heb net dit abonnement + telefoon besteld:

http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/htc-wildfire-mocca-belsms25-int.asp

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 10:50

Ik heb een simonly van simyo en is op het netwerk van kpn: 500 min/sms kost 16,-
250 min/sms voor 7,-
internet 1GB erbij is 5,- extra.
(je hebt ook nog minder minuten, dan is internet 10,-)

en inderdaad wat minneke ook heeft:
Als je een abonnement wilt met telefoon (en je hoeft niet perse de allerallernieuwste) raad ik www.gsmtopdeal.nl aan. Het is een tmobile abonnement met de helft korting ofzo voor de gehele periode van 2 jaar.

ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 10:58

ProudMama schreef:Ik heb 500 belminuten en 1000 smsjes en onbeperkt internet van Telfort.
Belminuten zit ik op het moment zelfs overheen Embarassed
Hoeveel kost die?

Gast
Gast

Bericht  Phileine zo 12 jun 2011 - 11:09

300 minuten + 100 smsjes voor 10 euro per maand (had eerst hetzelfde voor 24,99), beide sim only.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 19:50

Iets bij Ben (sim only), ben per maand iets van 17 euro kwijt en dat is incl internet.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 13 jun 2011 - 8:55

Jeanette schreef:23 euro voor 300 belminuten en 100 smsjes.
Wow, ik heb hetzelfde voor 9,90 euro :shock:
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  TukTuk ma 13 jun 2011 - 8:56

Sim only, 250 minuten of smsjes voor 6,99, van Ben smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ExpressoB ma 13 jun 2011 - 9:25

Pm: ben ook wel benieuwd.

Ik betaal bij t-mobile voor een Iphone abbonnement ongvr €64,- 500min 500sms duur maja

Wel een verschil €23,- of €9,90 :o
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:48

ExpressoB schreef:

Wel een verschil €23,- of €9,90 :o
Zal wel iets met het wel of niet krijgen van een telefoon te maken hebben Wink

Ik betaal straks €37 voor 1000smsjes, 300 belminuten en een Internetbundel, inclusief telefoon t.w.v. €300..

Sim Only was voor mij helaas niet goedkoper..

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 13 jun 2011 - 20:00

T-mobile relax 25 (geloof ik) 1000 smsjes.. en ik betaal 30 euro per maand
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: