Wat voor telefoonabonnement heb jij?
+7
Atelier Madame
Lejow
Silver
Tullow
girli
Rush
fy
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor telefoonabonnement heb jij?
De titel zegt het al: wat voor abonnement voor je telefoon heb jij?
Bij welke provider zit je, hoeveel belminuten/smsjes, hoeveel mb internet? En heb je hier genoeg aan? En wat betaal je er voor?
Ik heb nu zelf een sim-only abonnement bij hi met 275 belminuten of 550 smsje. Ik heb geen internet. Voor 16,08 euro.
Mijn telefoon is hard aan vervanging toe en wil graag internet op mn telefoon, vandaar dat ik me hier nu in aan het verdiepen ben. De prijzen die ik tegen komen liggen namelijk wel erg hoog!
Bij welke provider zit je, hoeveel belminuten/smsjes, hoeveel mb internet? En heb je hier genoeg aan? En wat betaal je er voor?
Ik heb nu zelf een sim-only abonnement bij hi met 275 belminuten of 550 smsje. Ik heb geen internet. Voor 16,08 euro.
Mijn telefoon is hard aan vervanging toe en wil graag internet op mn telefoon, vandaar dat ik me hier nu in aan het verdiepen ben. De prijzen die ik tegen komen liggen namelijk wel erg hoog!
fy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 12-04-11
Re: Wat voor telefoonabonnement heb jij?
Ik heb 1GB internet (€12,50) en daarnaast Hi Online 25 170 belminuten of 340 smsjes na sms verdubbelaar en dat kost €22,45.
Samen €34,95 dus.
Hiervoor had ik een lager abbo, Hi Online 15 met 60 minuten of 120 smsjes en een sms bundel van €9,95 (1000 smsjes) maar die kreeg ik nooit allemaal op.
Nu heb ik het iets beter verdeeld, met meer belminuten, omdat ik meer ging bellen en ik ben €4 goedkoper uit per maand. Scheelt niet veel, maar iedere euro is er 1!
Samen €34,95 dus.
Hiervoor had ik een lager abbo, Hi Online 15 met 60 minuten of 120 smsjes en een sms bundel van €9,95 (1000 smsjes) maar die kreeg ik nooit allemaal op.
Nu heb ik het iets beter verdeeld, met meer belminuten, omdat ik meer ging bellen en ik ben €4 goedkoper uit per maand. Scheelt niet veel, maar iedere euro is er 1!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar dit zijn nog de oude prijzen. Als je nu een nieuw abbo neemt zit je met die gekke abbo`s. Daar heb ik me nog niet in verdiept.
Rush- Lady Post-a-lot
Telfort sim only: 300 minuten en 100 smsjes: 9,90 euro.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ben Sim only 6.99 voor 250 belminuten/ smsjes + 9.95 voor internet.
Gast- Gast
Sim Only kan voor mij nooit uit omdat ik bij dit abbo ook een nieuw toestel kreeg en het is maar 1-jarig.
Het is wel lekker goedkoop, Sim Only, maar dan moest ik het toestel nog kopen en omgerekend per maand was ik dan veel duurder uit.
Het is wel lekker goedkoop, Sim Only, maar dan moest ik het toestel nog kopen en omgerekend per maand was ik dan veel duurder uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Sim Only kan voor mij nooit uit omdat ik bij dit abbo ook een nieuw toestel kreeg en het is maar 1-jarig.
Ik had nog geen nieuwe baan en vond een contract aangaan niet prettig. Daarbij kreeg ik de oude iPhone van mijn toenmalige vriend dus sim only was perfect. Nu is die iPhone bijna dood... Heb net een HTC gekocht bij mijn oude werkgever met wat korting. Was 140 euro kwijt. Prima .
Gast- Gast
Ja als je al een goede telefoon hebt is Sim Only vrijwel altijd de perfecte keuze. Als je nog een toestel moet kopen en je wilt een iPhone, BB of nieuwe Android telefoon dan kan het niet zo snel uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zit bij KPN en heb 275 belminuten/smsjes en 1gb internet. Ik betaal €39,50,- geloof ik. Al zit ik hier altijd onder, maar kan mijn abbo per maand verlagen of ophogen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb Hi online 28,95 en 1000 smsjes voor 9,95. + verdubbel sms (gratis)
Hierna wil ik over op sim only, ik kan nooit 2 jaar met dezelfde telefoon, en doordat ik geen werk heb, is ee abbonement ook niet zo handig. Misschien ga ik ook wel over op prepaid, omdat we een huistelefoon krijgen.
Hierna wil ik over op sim only, ik kan nooit 2 jaar met dezelfde telefoon, en doordat ik geen werk heb, is ee abbonement ook niet zo handig. Misschien ga ik ook wel over op prepaid, omdat we een huistelefoon krijgen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb 300 minuten, 1000 sms en onbeperkt internet van telfort voor 47 euro
Ik ga naar 325 minuten, onbeperkt sms en 1000 gb internet van HI voor 52,50
Ik ga naar 325 minuten, onbeperkt sms en 1000 gb internet van HI voor 52,50
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
325 minuten, wauw. Ik zou niet weten waar ik ze moet laten haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Hi 25 (das 170 belminuten / 340 smsjes) + onbeperkt internet samen voor 22 euro per maand en kreeg er een HTC Legend bij, 2 jarig abo. Was vorig jaar echt een super goede deal, toestel was namelijk los al 350 euro. Tis vooral zo goedkoop vanwege het internet wat maar 2,50 is.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb Orange aap Dolfijn ofzo.. ? Ik betaal in ieder geval rond de 25 per maand.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik betaal 26 euro voor mijn abbo bij Telfort. Dat is 300 belminuten en 100 smsjes in de maand.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Ben Sim only 6.99 voor 250 belminuten/ smsjes + 9.95 voor internet.
Deze heb ik ook. Ben in totaal nog geen 20 euro pm kwijt.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Sim only van Telfort: 200 belminuten en 100 smsjes voor 7,01 euro. Kost dus echt geen bal.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor telefoonabonnement heb jij?
» Telefoonabonnement, what tot do?
» 1- of 2-jarig telefoonabonnement?
» Telefoonabonnement verlengen
» Telefoonabonnement Tele2?
» Telefoonabonnement, what tot do?
» 1- of 2-jarig telefoonabonnement?