Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw telefoonabonnement

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Winegum zo 24 jul 2011 - 4:24

Ik kan op dit moment mijn abonnement verlengen bij mijn huidige provider. Ik ben aan het rondkijken geslagen, en eigenlijk zie ik bij een andere provider een beter aanbod voorbij komen. Nu is het zo dat mijn contract officieel pas over 4 maanden afloopt. Het is niet mogelijk om dan al bij een andere provider een abonnement te nemen toch? Omdat ik mijn huidige abonnement pas over 4 maanden kan beeindigen?

En stel dat ik toch bij mijn huidige provider een contractverlening plaats, dan gaat die wel per direct in toch/of per nieuwe betaalmaand?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  TukTuk zo 24 jul 2011 - 4:43

Je kan het nieuwe abonnement bij een nieuwe provider in laten gaan op het moment dat jou huidge abonnement afloopt. Dan kan je dus ook nummerbehoud gelijk aanvragen, nu bij je aanvraag. En vaak kan je dus een datum opgeven vanaf wanneer je dat zou willen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:06

2 maanden van tevoren mag je nog niet verlengen bij een andere provider, bij je eigen provider soms wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  TukTuk zo 24 jul 2011 - 5:09

SunnyScience schreef:2 maanden van tevoren mag je nog niet verlengen bij een andere provider, bij je eigen provider soms wel.

Oh dat heb ik wel gedaan, nieuw telefoon abo besteld en pas 3 maanden later ofzo in laten gaan, was geen enkel probleem. Je verlengd immers niks he.. Je besteld ene nieuw abo, je laat m alleen later in gaan..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Winegum zo 24 jul 2011 - 19:10

Uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om hem bij mijn eigen provider te gaan verlengen, nieuw abonnement en telefoon krijg ik per direct, dat is wel erg prettig, dan heb ik gelijk het profijt er van Very Happy Heb er zin in!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum