Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoonabonnement verlengen

+2
ExpressoB
silly-one
6 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoonabonnement verlengen Empty Telefoonabonnement verlengen

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 6:37

Hoi dames!

Over een maandje mag ik mijn abonnement alweer verlengen! Omdat ik altijd kies voor 1-jarige abonnementen gaat dat supersnel.. ik heb het idee dat ik mijn iPhone nog maar net heb Telefoonabonnement verlengen 253468018

Ik ben verknocht aan Vodafone omdat hij bij mij vrijwel altijd goed bereik heeft, tegenwoordig één van de weinigen is zonder dat irritante leasen én ze hebben onbeperkt internet..ook heel handig! Vorig jaar ben ik voor de iPhone 4s gegaan, mijn intentie was een 2-jarig abonnement maar ze hebben mij afgesloten voor 1 jaar, ideaal! Een hele leuke fout van hun zou je kunnen zeggen Telefoonabonnement verlengen 561177. Ik wil dus weer voor 1 jaar en ik neig heel erg naar de samsung galaxy s3, heeft iemand ervaringen met deze telefoon of ken je mensen met deze telefoon?

Misschien zeg je wel 'Ooooh nee niet de S3! Je moet deze of deze nemen!' dan is die tip ook hartstikke welkom!

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 12 nov 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement verlengen Empty Re: Telefoonabonnement verlengen

Bericht  silly-one ma 12 nov 2012 - 6:40

Doet je Iphone het nog goed? Anders zou ik voor een jaar een sim Only abbo nemen. Scheelt een hoop geld en het is net zo goed. Ik zou het zonde vinden om bij een goed werkende telefoon voor een nieuwe telefoon te gaan met daarbij weer een duurde abbo.

Qua telefoons kan ik geen advies geven, want ik heb nog een te oude telefoon.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 6:52

wat voor abonnement heb je nu?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Cheesegirl ma 12 nov 2012 - 6:52

S3 vind ik echt een mooie telefoon. Ik denk alleen als je weer een 1 jarig abonnement wilt, dat je flink mag bijbetalen met dit toestel.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 6:54

Jaaaa hij is nog als nieuw eigenlijk.. maar ik hou totaal niet van sim-only, ik wil gewoon mijn abonnement verlengen haha Telefoonabonnement verlengen 253468018 Mijn iPhone ga ik verkopen aan m'n zusje Telefoonabonnement verlengen 561177

EspressoB: Ik heb nu iPhone 55 abbo bij vodafone maar ik betaal het eerste jaar 38,- en het tweede jaar zou ik dan 55,- gaan betalen maar dat kan dus niet meer aangezien ze mij voor 1 jaar hebben afgesloten Telefoonabonnement verlengen 253468018

Silly-One & Arwyn: Via studentmobiel moet ik 162,- bijbetalen..dus dat valt op zich nog mee..

Ow ik zie nu ook dat ik een letter ben vergeten in de titel haha

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 12 nov 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn ma 12 nov 2012 - 6:55

Waarom houd je niet van Sim Only?

Ik wil de S3 nog steeds graag hebben, hoor er goede verhalen over.
Met een eenjarig abo moet je denk ik alleen inderdaad wel veel bijbetalen, of een duur abo afsluiten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 7:00

Nja geen idee eigenlijk..ik heb denk ik liever een abonnement en ik vind het altijd leuk om een nieuwe telefoon te hebbenTelefoonabonnement verlengen 253468018 Maar als ik bijv. 1-jarig vodafone zou doen moet ik 162,- bijbetalen en betaal ik de eerste 8 maand 35,- en de laatste 4 maand 47,- » 140 belminuten, onbeperkt internet&sms
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Cheesegirl ma 12 nov 2012 - 7:10

Het is natuurlijk wat je er zelf voorover hebt! Als je €160 bij moet betalen en een behoorlijk bedrag per maand moet betalen, voor in verhouding weinig belminuten zou ik toch een 2 jarig abonnement overwegen.

Mijn vriend heeft de S3 vorige week bij Telfort afgesloten, 2 jaar, zonder bijbetalen toestel, €38 per maand.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette ma 12 nov 2012 - 7:16

Cheesegirl schreef:Het is natuurlijk wat je er zelf voorover hebt! Als je €160 bij moet betalen en een behoorlijk bedrag per maand moet betalen, voor in verhouding weinig belminuten zou ik toch een 2 jarig abonnement overwegen.

Mijn vriend heeft de S3 vorige week bij Telfort afgesloten, 2 jaar, zonder bijbetalen toestel, €38 per maand.

Serieus?! Damn!! Waarom moet ik nog zo lang haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 7:18

@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..

EDIT: Ik heb net even gekeken bij Telfort maar je moet voor internet 15,- extra betalen dus dan kom je alsnog duur uit + het leasen á 27,- per maand!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn ma 12 nov 2012 - 7:51

Ik_zelf_87 schreef:@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..

EDIT: Ik heb net even gekeken bij Telfort maar je moet voor internet 15,- extra betalen dus dan kom je alsnog duur uit + het leasen á 27,- per maand!

Ik weet niet wat voor toestellen jij dan hebt, maar van alle telefoons die ik tot nu toe heb gehad, was er maar 1 waar ik na een jaar zat van was en dan niet eens omdat hij slechter werd, maar gewoon omdat ik meer wilde.

De meeste toestellen worden in mijn ervaring pas na een jaar of 2 slechter.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 10:05

Ik heb zelf de samsung touchwiz ooit gehad, deze liep na 3 á 4 maand al constant vast
Daarna kwam de blackberry, hetzelfde verhaal.. daarna heb ik even de samsung galaxy s gehad, deze was helemaal een ramp (achteraf bleek dat trouwens een fabricagefout te zijn), mijn broertje heeft de S2 en deze had na 10maand vastlopers, uitzichzelf aan&uitgaan, zwarte of witte schermen. Mijn zusje heeft sinds 11 maand de HTC (ik weet zo niet welke variant) en haar telefoon 'flipt' hem letterlijk: verschillende programma's flitsen over het scherm, vastlopers, een volle batterij die na 3uur helemaal leeg is.. Mijn vriend heeft de LG gehad, ook vastlopers en heel traag worden na 8 maand ongeveer. Vriendin heeft ook een LG variant gehad, ook hetzelfde verhaal..

Dus vandaar dat ik kies voor een 1-jarig abonnement en niet 2 jaar..Telefoonabonnement verlengen 253468018
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 10:07

Ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn Samsung S2 is eigenlijk nog prima, dus ik kan een sim-only nemen. Maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe telefoon...... Ook al heb ik deze pas een jaar angel

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 12 nov 2012 - 10:46

Pippa: Persoonlijk verleng ik áltijd mijn abonnement..het liefste 1 jaar.. En mijn 'oude' telefoon verkoop ik Telefoonabonnement verlengen 253468018 En je slaat 2 vliegen in 1 klap: je maakt iemand blij met een nog goede telefoon voor weinig en je maakt jezelf blij met een nieuwe telefoon haha

Ik ben er trouwens zo goed als uit! Het word de S3...dat die 4 weken maar snel voorbij zijn haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Cheesegirl ma 12 nov 2012 - 11:44

Ik_zelf_87 schreef:@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..

De prijs is op internet inderdaad ook anders dan in de winkel. Maar dat telefoons na een jaar achteruit gaan, vind ik een beetje een vaag verhaal eerlijk gezegd. Mijn telefoons hebben het ook allemaal langer uitgehouden hoor.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 12 nov 2012 - 11:47

Dan heb je echt pech gehad met je telefoons. Ik heb mijn huidige telefoon nu 2,5 jaar en die doet het nog goed. Hij loopt misschien 1x per maand vast in de zin dat ik hem een keertje uit moet zetten. Mijn vorige telefoon doet het ook nog. Verder heb ik nog een nokia 3310 liggen. Zelfs die heb ik deze zomer mee genomen naar het buitenland ( kan op mijn huidige telefoon het internet niet uitzetten) en die doet het na 10 jaar nog steeds. Moet wel om de 2 dagen stroom hebben, maar kan er mee bellen/smssen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Pannetoet di 13 nov 2012 - 3:35

Ja dat zal dan wel inderdaad.. ik kies gewoon de verkeerde telefoons uit haha
Maar zowieso vind ik een 2 jarig abonnement te lang, ik hou er nooit zo van om lange tijd aan iets vast te zitten. 1 jaar vind ik een mooie tijd..Telefoonabonnement verlengen 561177
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:40

Ik_zelf_87 schreef:Pippa: Persoonlijk verleng ik áltijd mijn abonnement..het liefste 1 jaar.. En mijn 'oude' telefoon verkoop ik Telefoonabonnement verlengen 253468018 En je slaat 2 vliegen in 1 klap: je maakt iemand blij met een nog goede telefoon voor weinig en je maakt jezelf blij met een nieuwe telefoon haha

Ik ben er trouwens zo goed als uit! Het word de S3...dat die 4 weken maar snel voorbij zijn haha

Verlengen is geen optie, want ik wil geen toestel lease.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 13 nov 2012 - 8:46

Bij Vodafone en T-mobile hebben ze geen toestellease..ik weet niet waar je nu zit maar dan zou je kunnen overstappen naar één van de twee Telefoonabonnement verlengen 561177!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud