Telefoonabonnement verlengen
+2
ExpressoB
silly-one
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Telefoonabonnement verlengen
Hoi dames!
Over een maandje mag ik mijn abonnement alweer verlengen! Omdat ik altijd kies voor 1-jarige abonnementen gaat dat supersnel.. ik heb het idee dat ik mijn iPhone nog maar net heb
Ik ben verknocht aan Vodafone omdat hij bij mij vrijwel altijd goed bereik heeft, tegenwoordig één van de weinigen is zonder dat irritante leasen én ze hebben onbeperkt internet..ook heel handig! Vorig jaar ben ik voor de iPhone 4s gegaan, mijn intentie was een 2-jarig abonnement maar ze hebben mij afgesloten voor 1 jaar, ideaal! Een hele leuke fout van hun zou je kunnen zeggen . Ik wil dus weer voor 1 jaar en ik neig heel erg naar de samsung galaxy s3, heeft iemand ervaringen met deze telefoon of ken je mensen met deze telefoon?
Misschien zeg je wel 'Ooooh nee niet de S3! Je moet deze of deze nemen!' dan is die tip ook hartstikke welkom!
Over een maandje mag ik mijn abonnement alweer verlengen! Omdat ik altijd kies voor 1-jarige abonnementen gaat dat supersnel.. ik heb het idee dat ik mijn iPhone nog maar net heb
Ik ben verknocht aan Vodafone omdat hij bij mij vrijwel altijd goed bereik heeft, tegenwoordig één van de weinigen is zonder dat irritante leasen én ze hebben onbeperkt internet..ook heel handig! Vorig jaar ben ik voor de iPhone 4s gegaan, mijn intentie was een 2-jarig abonnement maar ze hebben mij afgesloten voor 1 jaar, ideaal! Een hele leuke fout van hun zou je kunnen zeggen . Ik wil dus weer voor 1 jaar en ik neig heel erg naar de samsung galaxy s3, heeft iemand ervaringen met deze telefoon of ken je mensen met deze telefoon?
Misschien zeg je wel 'Ooooh nee niet de S3! Je moet deze of deze nemen!' dan is die tip ook hartstikke welkom!
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 12 nov 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Telefoonabonnement verlengen
Doet je Iphone het nog goed? Anders zou ik voor een jaar een sim Only abbo nemen. Scheelt een hoop geld en het is net zo goed. Ik zou het zonde vinden om bij een goed werkende telefoon voor een nieuwe telefoon te gaan met daarbij weer een duurde abbo.
Qua telefoons kan ik geen advies geven, want ik heb nog een te oude telefoon.
Qua telefoons kan ik geen advies geven, want ik heb nog een te oude telefoon.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
wat voor abonnement heb je nu?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
S3 vind ik echt een mooie telefoon. Ik denk alleen als je weer een 1 jarig abonnement wilt, dat je flink mag bijbetalen met dit toestel.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Jaaaa hij is nog als nieuw eigenlijk.. maar ik hou totaal niet van sim-only, ik wil gewoon mijn abonnement verlengen haha Mijn iPhone ga ik verkopen aan m'n zusje
EspressoB: Ik heb nu iPhone 55 abbo bij vodafone maar ik betaal het eerste jaar 38,- en het tweede jaar zou ik dan 55,- gaan betalen maar dat kan dus niet meer aangezien ze mij voor 1 jaar hebben afgesloten
Silly-One & Arwyn: Via studentmobiel moet ik 162,- bijbetalen..dus dat valt op zich nog mee..
Ow ik zie nu ook dat ik een letter ben vergeten in de titel haha
EspressoB: Ik heb nu iPhone 55 abbo bij vodafone maar ik betaal het eerste jaar 38,- en het tweede jaar zou ik dan 55,- gaan betalen maar dat kan dus niet meer aangezien ze mij voor 1 jaar hebben afgesloten
Silly-One & Arwyn: Via studentmobiel moet ik 162,- bijbetalen..dus dat valt op zich nog mee..
Ow ik zie nu ook dat ik een letter ben vergeten in de titel haha
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 12 nov 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Waarom houd je niet van Sim Only?
Ik wil de S3 nog steeds graag hebben, hoor er goede verhalen over.
Met een eenjarig abo moet je denk ik alleen inderdaad wel veel bijbetalen, of een duur abo afsluiten.
Ik wil de S3 nog steeds graag hebben, hoor er goede verhalen over.
Met een eenjarig abo moet je denk ik alleen inderdaad wel veel bijbetalen, of een duur abo afsluiten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nja geen idee eigenlijk..ik heb denk ik liever een abonnement en ik vind het altijd leuk om een nieuwe telefoon te hebben Maar als ik bijv. 1-jarig vodafone zou doen moet ik 162,- bijbetalen en betaal ik de eerste 8 maand 35,- en de laatste 4 maand 47,- » 140 belminuten, onbeperkt internet&sms
Pannetoet- Kletskop
Het is natuurlijk wat je er zelf voorover hebt! Als je €160 bij moet betalen en een behoorlijk bedrag per maand moet betalen, voor in verhouding weinig belminuten zou ik toch een 2 jarig abonnement overwegen.
Mijn vriend heeft de S3 vorige week bij Telfort afgesloten, 2 jaar, zonder bijbetalen toestel, €38 per maand.
Mijn vriend heeft de S3 vorige week bij Telfort afgesloten, 2 jaar, zonder bijbetalen toestel, €38 per maand.
Cheesegirl- Ratel
Cheesegirl schreef:Het is natuurlijk wat je er zelf voorover hebt! Als je €160 bij moet betalen en een behoorlijk bedrag per maand moet betalen, voor in verhouding weinig belminuten zou ik toch een 2 jarig abonnement overwegen.
Serieus?! Damn!! Waarom moet ik nog zo lang haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..
EDIT: Ik heb net even gekeken bij Telfort maar je moet voor internet 15,- extra betalen dus dan kom je alsnog duur uit + het leasen á 27,- per maand!
EDIT: Ik heb net even gekeken bij Telfort maar je moet voor internet 15,- extra betalen dus dan kom je alsnog duur uit + het leasen á 27,- per maand!
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..
Ik weet niet wat voor toestellen jij dan hebt, maar van alle telefoons die ik tot nu toe heb gehad, was er maar 1 waar ik na een jaar zat van was en dan niet eens omdat hij slechter werd, maar gewoon omdat ik meer wilde.
De meeste toestellen worden in mijn ervaring pas na een jaar of 2 slechter.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb zelf de samsung touchwiz ooit gehad, deze liep na 3 á 4 maand al constant vast
Daarna kwam de blackberry, hetzelfde verhaal.. daarna heb ik even de samsung galaxy s gehad, deze was helemaal een ramp (achteraf bleek dat trouwens een fabricagefout te zijn), mijn broertje heeft de S2 en deze had na 10maand vastlopers, uitzichzelf aan&uitgaan, zwarte of witte schermen. Mijn zusje heeft sinds 11 maand de HTC (ik weet zo niet welke variant) en haar telefoon 'flipt' hem letterlijk: verschillende programma's flitsen over het scherm, vastlopers, een volle batterij die na 3uur helemaal leeg is.. Mijn vriend heeft de LG gehad, ook vastlopers en heel traag worden na 8 maand ongeveer. Vriendin heeft ook een LG variant gehad, ook hetzelfde verhaal..
Dus vandaar dat ik kies voor een 1-jarig abonnement en niet 2 jaar..
Daarna kwam de blackberry, hetzelfde verhaal.. daarna heb ik even de samsung galaxy s gehad, deze was helemaal een ramp (achteraf bleek dat trouwens een fabricagefout te zijn), mijn broertje heeft de S2 en deze had na 10maand vastlopers, uitzichzelf aan&uitgaan, zwarte of witte schermen. Mijn zusje heeft sinds 11 maand de HTC (ik weet zo niet welke variant) en haar telefoon 'flipt' hem letterlijk: verschillende programma's flitsen over het scherm, vastlopers, een volle batterij die na 3uur helemaal leeg is.. Mijn vriend heeft de LG gehad, ook vastlopers en heel traag worden na 8 maand ongeveer. Vriendin heeft ook een LG variant gehad, ook hetzelfde verhaal..
Dus vandaar dat ik kies voor een 1-jarig abonnement en niet 2 jaar..
Pannetoet- Kletskop
Ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn Samsung S2 is eigenlijk nog prima, dus ik kan een sim-only nemen. Maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe telefoon...... Ook al heb ik deze pas een jaar
Gast- Gast
Pippa: Persoonlijk verleng ik áltijd mijn abonnement..het liefste 1 jaar.. En mijn 'oude' telefoon verkoop ik En je slaat 2 vliegen in 1 klap: je maakt iemand blij met een nog goede telefoon voor weinig en je maakt jezelf blij met een nieuwe telefoon haha
Ik ben er trouwens zo goed als uit! Het word de S3...dat die 4 weken maar snel voorbij zijn haha
Ik ben er trouwens zo goed als uit! Het word de S3...dat die 4 weken maar snel voorbij zijn haha
Pannetoet- Kletskop
De prijs is op internet inderdaad ook anders dan in de winkel. Maar dat telefoons na een jaar achteruit gaan, vind ik een beetje een vaag verhaal eerlijk gezegd. Mijn telefoons hebben het ook allemaal langer uitgehouden hoor.Ik_zelf_87 schreef:@ Cheesegirl: Hmm..dat klinkt wel mooi! Maar ik vind 2 jaar echt te lang..niet qua abbo maar qua telefoon, mijn ervaring is dat een telefoon een jaar fantastisch werkt en na dat jaar gaan ze hard achteruit..
Cheesegirl- Ratel
Dan heb je echt pech gehad met je telefoons. Ik heb mijn huidige telefoon nu 2,5 jaar en die doet het nog goed. Hij loopt misschien 1x per maand vast in de zin dat ik hem een keertje uit moet zetten. Mijn vorige telefoon doet het ook nog. Verder heb ik nog een nokia 3310 liggen. Zelfs die heb ik deze zomer mee genomen naar het buitenland ( kan op mijn huidige telefoon het internet niet uitzetten) en die doet het na 10 jaar nog steeds. Moet wel om de 2 dagen stroom hebben, maar kan er mee bellen/smssen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja dat zal dan wel inderdaad.. ik kies gewoon de verkeerde telefoons uit haha
Maar zowieso vind ik een 2 jarig abonnement te lang, ik hou er nooit zo van om lange tijd aan iets vast te zitten. 1 jaar vind ik een mooie tijd..
Maar zowieso vind ik een 2 jarig abonnement te lang, ik hou er nooit zo van om lange tijd aan iets vast te zitten. 1 jaar vind ik een mooie tijd..
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:Pippa: Persoonlijk verleng ik áltijd mijn abonnement..het liefste 1 jaar.. En mijn 'oude' telefoon verkoop ik En je slaat 2 vliegen in 1 klap: je maakt iemand blij met een nog goede telefoon voor weinig en je maakt jezelf blij met een nieuwe telefoon haha
Verlengen is geen optie, want ik wil geen toestel lease.
Gast- Gast
Bij Vodafone en T-mobile hebben ze geen toestellease..ik weet niet waar je nu zit maar dan zou je kunnen overstappen naar één van de twee !
Pannetoet- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoonabonnement, what tot do?
» Nieuw telefoonabonnement
» Telefoonabonnement Tele2?
» 1- of 2-jarig telefoonabonnement?
» Wat voor telefoonabonnement heb jij?
» Nieuw telefoonabonnement
» Telefoonabonnement Tele2?