Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoonabonnement Tele2?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  LaBird wo 31 okt 2012 - 21:10

Zowel mijn vriend als ik mogen binnenkort verlengen/overstappen. Momenteel zitten we beide bij hi. We zijn erg tevreden met bereik e.d., alleen hebben ze nu die stomme telefoonlease. Ik snap echt niet waarom ze dat gedaan hebben!

Nu hebben we beetje rond gekeken en lopen vaak aan tegen het aantal MB en aantal min dat in een bundel valt. Ofwel het zijn veel te weinig MB's, ofwel het zijn veel te veel minuten...

Tele2 adverteert met dat je zelf je bundel kunt samenstellen, dus kiezen hoeveel min en hoeveel MB je wilt. En daar "krijg" je uiteraard een telefoon bij.
Iemand ervaring met Tele2? Ik weet dat ze gebruik maken van het t-mobile netwerk, dat is volgens mij prima. Ben benieuwd!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 2:00

Ik heb voor mijn vader een abonnement bij Tele2 afgesloten. Prima service, kosten vielen ook mee en hij heeft overal bereik. Maar goed hij heeft 'm pas een maand Wink

Enige waar ik tegen aan loop, is dat je 't verbruik niet kunt bijhouden online of zo. Er schijnt wel een 'tool' voor te zijn, maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  LaBird do 1 nov 2012 - 5:19

Nou, mijn vriend zal zaterdag zn abo overzetten naar Tele2. Ik zal in februari beslissen wat ik ga doen.
Als ik erachter kom of er verbruikstool is, laat ik het je weten!
Dank voor je berichtje
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 5:21

Oeh cool Very Happy Thanks! Ik weet wel dat-ie op z'n telefoon een verbruik-meter heeft, maar 't schijnt dat die niet 100% accuraat is. En aangezien hij in 't verleden angstaanjagend hoge rekeningen had....
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:59

Ik ben een half jaartje geleden van Hi naar Tele2 gegaan. Ben totaal niet tevreden over Tele2! Het komt best vaak voor dat ik ergens geen bereik heb, maar het ergste vind ik dat ik thuis regelmatig geen bereik heb. Dan wil ik iemand bellen, maar het lukt niet. Of ik ben aan het bellen en dan valt de verbinding weg. Dat is vervelend, maar met het oog op noodgevallen vind ik het ook best eng.

Had voor Tele2 gekozen omdat het goedkoper was en je zelf je bundel kon samenstellen. Dat zijn dan wel weer de voordelen ervan. Ik ga Tele2 nog contacteren over mijn probleem en als het niet opgelost kan worden, ben ik na afloop van mijn contract weg daar. Met Hi nooit dit soort problemen gehad, daarom wist ik ook niet dat zoiets bestond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 9:04

Mijn Nokia 3310 uit het stenen tijdperk liep bij Tele2. Telefoonabonnement Tele2? 1578173417

Verder geen ervaring, helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonabonnement Tele2? Empty Re: Telefoonabonnement Tele2?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum