Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

+3
Laquisia
Schaapke
Antibes
7 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 3:22

Prosecco schreef:
Antibes schreef:Volgens mij passen van topvintage alleen de jurken zonder heupmaat me.. =( Heel raar, qua borstomvang heb ik steeds nog wel twee maten kleiner (L/XL, 42/44) en mijn heupen zouden nog niet in de grootste maat passen dan..

Misschien ben ik toch minder in verhouding dan ik dacht! :shock:

Ik denk dat de heupmaat een beetje van ondergeschikt belang is, zeker bij de jurkjes die wat wijder uitlopen. Die vallen dan toch wel.

Daarom zit er bij sommige jurkjes niet eens een heupmaat bij, maar als die er wel bij zit, dan werkt het niet denk ik.. Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 3:24

Yoyo schreef:Ik heb een beetje hetzelfde figuur als jou en ik droeg dit afgelopen week:

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 397202718

Waar had jij het jurkje vandaan? Hij is wel leuk!!

Ik moet ook maar eens bij steps kijken, die jurkjes vallen ook vaak mooi (maar zullen wel veel kort zijn)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes zo 12 jun 2011 - 3:39

Prosecco schreef:Ik vind dat het heel erg aan het soort bruiloft ligt of je eigen jurkje geschikt is Antibes. Als het wat formeler is kan dit niet zo goed nee. Maar als het een echte zomer bruiloft is kan het prima hoor!

Hmm, ik denk dat het vrij chique wordt. Maar ik kan me als student natuurlijk geen superdure jurk veroorloven. Maar ik denk wel dat ik erop moet rekenen dat ik snel uit de toon kan vallen. Mijn vriendin is bijna dertig, haar man nog een aantal jaar ouder en hun meeste vrienden zijn net als zij succesvolle dertigers met goede banen..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Jeanette zo 12 jun 2011 - 4:46

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 AN621I008-917__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 ON321I001-802__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 ST921I02E-401__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 AN621I007-917__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 KO121I00M-204__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 S1921I003-401__default__1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:32

Antibes schreef:
Yoyo schreef:Ik heb een beetje hetzelfde figuur als jou en ik droeg dit afgelopen week:

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 397202718

Waar had jij het jurkje vandaan? Hij is wel leuk!!

Ik moet ook maar eens bij steps kijken, die jurkjes vallen ook vaak mooi (maar zullen wel veel kort zijn)..

Bij Bonprix.. smile Bolero'tje had ik bij Makro weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Saxy ma 13 jun 2011 - 0:28

Jeanette schreef:Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 AN621I008-917__default__1

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 S1921I003-401__default__1

Wow! Deze vind ik zelf leuk zeg! Waar vandaan? Very Happy
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Saxy ma 13 jun 2011 - 0:29

O ships, ik bedoelde alleen die fuchsia roze!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? - Pagina 3 Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum