Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit dragen?

+30
Bolleke
Flippin' Bitch
Rosa
Sayuri
loura
Mizz_S
TGR
SoGood
RYW
Susan
Triesje1983
Phileine
Monte
Zwerver
Arwyn
_Lana_
loesje
Sugarfall
PapillonRose
papilon
Verde
Error
Suus
Summerlovin
Jeanette
Polly
TukTuk
Melis_je
Koffieleut
SnowWhite
34 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:17

Een tijdje geleden heb ik een broek gekocht bij de Pull and Bear, een leuke winkel in Den Haag (waar ik ook dat leuke jurkje vandaan heb).

Het is een soort harembroek, met bloemetjes opdruk. Ik gebruik 'm echt als chill broek, dus lekker binnen op de bank. Maar volgens mij is het ook gewoon een broek voor buiten, want het hing gewoon tussen de normale kleren, en is het geen pyjama oid. Daarom draag ik 'm ook wel gewoon naar buiten, als ik boodschappen ga doen, en gisteren ook naar Bliss toe en op het terras met een vriendin. Die vriendin zei dat ze het stoer van me vond dat ik dat durfde te dragen naar buiten, maar het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. Zelfs al zouden mensen denken dat het een pyjamabroek is.

Dit is 'm, al heeft de mijne een iets andere print en kleur. Meisje op de foto heeft 'm dus ook buiten aan.

Zou jij dit dragen? Pullandbear

Dit is de print van de mijne (al vind ik stiekem die andere kleur mooier nu grr):

Zou jij dit dragen? 8d644f5c


Dus vraagje, zou jij dat dragen naar buiten of verklaar je me echt voor gek? (maakt niet uit als 't zo is hoor, maar ben gewoon benieuwd dat wanneer ik vanavond met de trein ga, iedereen's gedachte is wtf of niet).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:20

haha ik heb gisteren zo ongeveer dezelfde broek gezien en ik hou daar wel van en doe ze dan ook gewoon aan. Maar mijn vriend vind het helemaal niks dus toen maar niet gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  SnowWhite do 2 jun 2011 - 20:22

Ik vind het wel kunnen, staat leuk bij dat meisje! Gewoon een basic shirt er bovenop doen. Je hebt ook leggings met bloemenprinten, dus waarom geen 'harembroek' met deze print. En zolang jij je er prettig in voelt straal je dat ook uit!
Als sommige mensen het op een pyamabroek vinden lijken, pech voor hun Wink Er zijn pyamabroeken die eigenlijk ook buiten gedragen moeten worden, zo leuk zijn die, haha.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Koffieleut do 2 jun 2011 - 20:23

Ik vind ze super leuk met die print!! Ik zou hem zeker buiten dragen, veel te leuk om ongezien te laten vind ik. Mijn man denkt er heeeeel anders over trouwens.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:25

Typisch dat die mannen daar anders over denken. Ik heb er thuis ook zo één zitten, haha!

Ik zou de broek gewoon buiten dragen, Marin. Jij voelt je er prettig in, dus wat houdt je dan tegen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:33

Ik vind het geen gezicht, sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je do 2 jun 2011 - 20:33

Ik vind harembroeken heel leuk, ik vind bloemetjes heel leuk, maar dit vind ik eruitzien als een pyjama.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:34

Melis_je schreef:Ik vind harembroeken heel leuk, ik vind bloemetjes heel leuk, maar dit vind ik eruitzien als een pyjama.

En dus zou je 't niet naar buiten dragen, bedoel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je do 2 jun 2011 - 20:37

Inderdaad, het ligt volgens mij aan het stofje. Mijn pyjama vind ik heel mooi en als die van 'buitenstof' was, zou ik hem zeker aantrekken. Excentriek vind ik alleen maar leuk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:38

Ik zou zo'n broek nog niet eens binnen dragen. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:38

Ik denk dat het bij dat meisje nogal pyama-achtig staat. In een andere combi, dus met een wit/roze strak shirtje, stel kettingen en stoere pumps, zou ik 't wel wat vinden. Maar het is wel een broek die snel een pyamabroek lijkt. Dusse... mwah, nee, ik geloof toch niet dat ik het zou doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:40

Melis_je schreef:Inderdaad, het ligt volgens mij aan het stofje. Mijn pyjama vind ik heel mooi en als die van 'buitenstof' was, zou ik hem zeker aantrekken. Excentriek vind ik alleen maar leuk.

Ja ik heb geen verstand van stoffen, maar het is wel een dun stofje inderdaad.
Dit ís dus overigens geen pyjama maar lijkt pyjama. In m'n echte pyjama broeken ga ik ook de deur niet uit. Wel in m'n jogging broek naar de AH bijvoorbeeld, maar pyjama gaat me toch weer net te ver, omdat ik wéét dat dat een PJ broek is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:41

Gloria schreef: wit/roze strak shirtje, stel kettingen en stoere pumps, zou ik 't wel wat vinden.
Ik doe de mijne ook met een strak roze-oranje shirtje aan vandaag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:43

En met pumps ook? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 20:44

Ik vind het eerlijk gezegd echt een hele lelijke "broek" , ik zou hem dus zeker niet buiten dragen. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou de wereld toch maar saai zijn als iedereen hetzelfde droeg!

Maar ben wel benieuwd hoe zo'n broek bij een normaal lichaam staat, ipv bij een model waarbij vaak nog van alles bijgewerkt is in photoshop.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:45

Ik vind het geen gezicht :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:46

Gloria schreef:En met pumps ook? :P

Die heb ik niet! Ik draag al weken alleen nog maar Ugg flipflops waar ik gerust de hele zomer op ga lopen, tenzij ik echt een mooi jurkje aan heb, dan draag ik zwarte sandaaltjes.


Zou jij dit dragen? Ugg-athleta-sandals-hamoa-flipflops-by--australia

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:48

AngelNyn schreef:

Maar ben wel benieuwd hoe zo'n broek bij een normaal lichaam staat, ipv bij een model waarbij vaak nog van alles bijgewerkt is in photoshop.

Euh zie boven? Ik vind dat meisje daar boven niet echt een standaard photoshop model hoor :P
Hij staat haar niet bijzonder flatteus (want tja het is een harembroek en die staan niet echt charmant), en bij mij zal ie ook niet zo charmant staan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 20:49

Marin schreef:
AngelNyn schreef:

Maar ben wel benieuwd hoe zo'n broek bij een normaal lichaam staat, ipv bij een model waarbij vaak nog van alles bijgewerkt is in photoshop.

Euh zie boven? Ik vind dat meisje daar boven niet echt een standaard photoshop model hoor :P
Hij staat haar niet bijzonder flatteus (want tja het is een harembroek en die staan niet echt charmant), en bij mij zal ie ook niet zo charmant staan :P

Nouja je weet het natuurlijk nooit met model foto's :P Vind haar toch vrij slank nog, en niet echt heupen hebben etc, dat bedoelde ik meer smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:53

Ik zou zoiets nooit dragen, ik vind het veel te flubberig en het lijkt wel een pyama broek, en totaal niet flatteus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:55

@ AngelNyn: Oh volgens mij was dit gewoon zo'n foto van een weblog waar ze van die prêt-à-porter kleding op straat fotograferen. Maar ik weet niets van mode blogs dus misschien ook niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:58

Ik zou het ook echt niet aan doen. Het maak je enkels smal en je heupen uber breed. Dat probleem heb ik zonder die broek ook wel, dus het zou mijn figuur ten nadele accentueren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:58

Nope, niks voor mij...Vind al die mensen die er buiten inlopen er ook niet bepaald charming in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 21:00

Marin schreef:@ AngelNyn: Oh volgens mij was dit gewoon zo'n foto van een weblog waar ze van die prêt-à-porter kleding op straat fotograferen. Maar ik weet niets van mode blogs dus misschien ook niet :P

Ah ok :P Ja ik weet er dus ook niks van af hoor, maar het leek me wel gewoon een model foto haha, daar ging ik eigenlijk een beetje van uit Laughing

Maar over dat niet flatteus staan, dat heb ik sowieso wel met de mode van de laatste tijd, dat ik echt denk van "wtf?!".
Was afgelopen weekend in London, nu vraag ik me af of ze daar óf enorm achter lopen, of enorm vooruit.. Allerlei kleding met franjes er aan en weet ik veel nog meer, gewoon AFSCHUWELIJK! Liep in de Topshop rond met de grootste verbazing..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:04

AngelNyn schreef: Liep in de Topshop rond met de grootste verbazing..

Hahaha ja maar daar noem je ook een winkel. Ik liep daar ook meestal rond met de grootste verbazing. Glitteronderbroeken om gewoon normaal te dragen? Eeh....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum