Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

+2
Arwyn
Teddyaapje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Teddyaapje za 3 dec 2011 - 8:03

Ik weet absoluut niet wat ik wil qua outfit voor de bruiloft van vrienden van ons (over 2w)...ik ben dus erg benieuwd wat jullie aantrekken bij zo'n gelegenheid (liefst met foto's!).

Hier in de omgeving is het niet gebruikelijk om in gala(achtige) dingen te gaan maar wel netjesser als normaal.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 8:12

Ik zou een leuk jurkje aantrekken.
Overdag met pumps, voor 's avonds ballerina's oid mee zodat je voeten niet zo'n pijn gaan doen van de hele avond, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Teddyaapje za 3 dec 2011 - 8:15

Arwyn schreef:Ik zou een leuk jurkje aantrekken.
Overdag met pumps, voor 's avonds ballerina's oid mee zodat je voeten niet zo'n pijn gaan doen van de hele avond, haha.

Zo ver was ik ook al...maar ik kan maar geen leuk jurkje vinden! Ik vind alles maar zo normaal en zwart. Ook weet ik bij veel dingen niet hoe te combineren zodat het warm genoeg is en toch ook luchtiger kan voor als we 'warmgefeest' zijn..
Het hoeft trouwens alleen voor savonds. Voor overdag heb ik al wat.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 8:19

Doe je 's avonds wat anders aan dan?
Daar zou ik echt niet aan denken, haha, ik draag gewoon lekker de hele dag hetzelfde.

Voor 's avonds heb je genoeg aan een jurkje met korte mouw denk ik. Meestal is het op die feestlocaties behoorlijk warm, vooral als je ook nog gaat dansen. Iets met lange mouwen wordt dan al snel te warm.
En tsja, aan zwart zul je denk ik niet echt ontkomen nu.. Zie je toch wel erg veel voor de kerst!

Wat vind je zelf leuk? Kunnen we op basis daarvan misschien wat gaan zoeken. Moet wel zeggen dat ik daar zelf niet zo goed in ben hoor, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Teddyaapje za 3 dec 2011 - 8:27

We gaan overdag alleen naar de kerkdienst en zullen waarschijnlijk met de jas aan zitten...trek dus gewoon een rok/ jurkje aan wat ik al in de kast heb hangen.

Waar houd ik van...simpel maar toch net iets anders als wat iedereen heeft (lekker duidelijk he). ...vandaar ook liever geen zwart... Ik ben niet van het bekakte maar meer van het stoerdere/ casuale. En ik zou de kleding ook vaker willen dragen.



Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  GJ030 zo 4 dec 2011 - 1:26

Bij Steps slaag ik altijd voor een bruiloft. Ze hebben veel feestelijke jurkjes (vaak ook met kleur).
www.steps.nl

GJ030
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registratiedatum : 03-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Linnie1985 zo 4 dec 2011 - 1:26

GJ030 schreef:Bij Steps slaag ik altijd voor een bruiloft. Ze hebben veel feestelijke jurkjes (vaak ook met kleur).
www.steps.nl

Ik heb ook tot 2x toe een Steps jurk aan gehad naar een bruiloft.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Serena zo 4 dec 2011 - 1:49

Je kan misschien dan ook bij didi kijken, alhoewel dat niet heel simpel meer is vaak :P
En bij steps hebben ze sowieso hele leuke jurkjes.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Linnie1985 zo 4 dec 2011 - 1:51

Dit had ik aan naar de laatste bruiloft:

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? 021-1
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Jeanette zo 4 dec 2011 - 3:15

Ik vind persoonlijk deze jurken wel leuk voor een bruiloft;

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? VE121X01D-302@1.1

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? V1021C019-802@1

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? P4521C00A-909@1

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? VE121C02C-002__default__1

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? F2121C00B-701@1.1

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij dragen naar een bruiloft? Empty Re: Wat zou jij dragen naar een bruiloft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum