Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

+3
Laquisia
Schaapke
Antibes
7 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 10:18

Topic numero zoveel, maar ook ik heb over een tijdje een bruiloft. En ik moet komende weken eens gaan kijken wat ik aan wil. En aangezien meiden hier vaak zo goed advies kunnen geven.

- Ik ben lang: 1.81
- Ik ben stevig, maar in verhouding: 93 kg (bovenlichaam maat 42/onderlichaam maat 44), niet te strakke jurkjes maat 42/44 (eerder 44) dus!
- Ik vind dat ik mooie borsten heb: 80D/E
- Ik vind vooral mijn bovenbenen te dik, dus langere jurkjes!
- En ik heb lange benen, dus rokjes vallen bij mij vaak al wat korter. Dus eigenlijk wel minimaal over de knie
- Ondanks dat ik blij ben met mijn borsten, ben ik minder blij met mijn bovenarmen. Dus liever niet té bloot bovenaan..


Oh, de bruiloft is eind augustus in de namiddag/avond in Barcelona. Dus ik reken op warm!

Ik heb zelf wel eens zo'n lange zomerjurk aan gehad (bij Dept) en dat stond me supermooi, doordat ik er lang en slanker in leek. Maar ik heb het niet gekocht, omdat ik niet wist bij wat voor gelegenheid ik het zou dragen. Misschien wel bij zoiets? Of kan dat niet voor een bruiloft?

Ik hoor graag jullie ideeën!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 10:28

Oh en voor de meiden die niet weten hoe ik eruit zie: lichtblond haar en lichte huid!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Schaapke za 11 jun 2011 - 10:41

Ik zit even met je mee te denken...hoe vind je zoiets?
http://www.msmode.nl/Sale/Rossana-Lima-jurk-pcSEUKA4AVxlQAAAEly4Y6FmmwiogKA4AYEOQAAAEuHcBcdsdQ-msmode-WFS-nl_NL-EUR.html?JumpTo=OfferList&FFPage=2&FFPageSize=16&FFElement=11%2C00

Kon het plaatje niet kopiëren, dus heb ik het maar even zo gedaan.
Ik heb het ongeveer een maand geleden op een bruiloft gedragen en voelde me er heel fijn in...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 10:47

Hij lijkt een beetje soepjurkerig? Ik denk dat ik dat aan moet zien, haha.. Ik denk alleen dat sowieso die kleuren me niet staan, ik vrees dat dat me heel snel flets maakt!

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Afbeelding-68

Ik heb overigens dit rechter jurkje van Steps (daar vaak maat 42) en die zit qua model erg mooi! Nadeel zijn de blote bovenarmen.. Maar ik denk dat ik in ieder geval liever bij het bovenlichaam wat strakker heb, omdat ik daar ook slanker ben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 10:51

Zoek je echt een lange, lange jurk? Of één tot op je knieen?
En wat voor kleuren vind je mooi?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:01

Ik sta voor beide open! Zo'n enkellange zomerjurk stond heel mooi, omdat het mijn lengte benadrukte en ik er slanker in leek. Dus zoiets zou leuk zijn, maar ik weet ook niet of het kan voor een bruiloft.

Kleuren ben ik niet moeilijk in, niet echt een mening over. Maar pasteltinten zijn in ieder geval geen succes, zelfs niet met een zomers kleurtje (want dat is nagenoeg afwezig bij mij helaas).



Deze verbrande arm is wel zo'n beetje mijn bruinst!


Laatst aangepast door Antibes op zo 23 sep 2012 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:04

Ben je afgevallen?? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 11:07

Tot ver ik kan zien ben je een mooie meid. smile Leuke foto.
Ik heb een paar jurken gevonden. Ik hoop dat de plaatjes het doen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:09

Smikkell schreef:Ben je afgevallen?? :shock:

Nope, oude foto en altijd tussen de 88-94 afgelopen 4 jaar.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:09

_Leah_ schreef:Tot ver ik kan zien ben je een mooie meid. smile Leuke foto.
Ik heb een paar jurken gevonden. Ik hoop dat de plaatjes het doen.

Ik zie niets, komen ze nog? =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 11:12

Helaas, de plaatjes doen het niet. Dus dan maar de links.

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/awear-1018/diana-embellished-maxi-780044-245/

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/jarlo-782/liza-maxi-dress-782041-54/

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/vila-479/odile-dress-479568-99/

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/traffic-people-161/web-dress-161052-54/

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/vero-moda-631/maggie-one-shoulder-dress-631250-80/
Misschien vind je hem wat te kort. Maar ik wou hem je niet onthouden Wink

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/filippa-k-676/sheer-frill-belt-dress-676215-46/

Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 11:13

Antibes schreef: Maar pasteltinten zijn in ieder geval geen succes, zelfs niet met een zomers kleurtje (want dat is nagenoeg afwezig bij mij helaas).

Lees ik iets te laat. Embarassed
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:22

Wauw, superbedankt voor je hulp!!

Eerste: is dat niet te donker voor een augustus-zomer-bruiloft?

Tweede: niet mijn smaak, tint staat me ook niet vrees ik! Eigenlijk vind ik hem helemaal niets haha..

Derde: weet ik niet! Zou ik aan moeten zien... =) Vind hem wel mooi.

Vierde: is kort vrees ik, hij valt bij haar al boven de knie en bij mijn dan meestal ook nog wel een stukje verder boven de knie. Ik heb liever over de knie! Verder érg leuk jurkje!

Vijfde: te bloot, door zowel nagenoeg strapless (ik wil sowieso niet strapless) als kort! En ook pastel tint!

Laatste: leeeeeeeeeeeeeeuk, maar waarom nou zo kort!! Sad Die kleur vind ik wel ook heel mooi!!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:23

_Leah_ schreef:
Antibes schreef: Maar pasteltinten zijn in ieder geval geen succes, zelfs niet met een zomers kleurtje (want dat is nagenoeg afwezig bij mij helaas).

Lees ik iets te laat. Embarassed

Haha, dat dacht ik al!! =D Toch bedankt voor het helpen zoeken hoor!! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:26

Wat zou je van zo'n fifties dress vinden van topvintage? Ik denk dat je dat heel mooi staat! En een van de modellen op de site is 1.80, dus dat is een goede graadmeter qua lengte. www.topvintage.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:26

Hmm, zit nu op dept.nl te kijken en daar hebben ze het zomerjurkje dat ik vorig jaar gekocht heb ook nog.. Dus misschien ook nog wel die lange jurk die ik toen gepast had.. Even kijken of ik hem kon vinden..

Ik heb dus dit linnen zomerjurkje, met een roze t-shirt bolero-tje dat erbij kleurt.. Maar dat is niet echt bruiloft-waardig vind ik..

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 3106.052.15280 p
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:27

_Leaf_ schreef:Wat zou je van zo'n fifties dress vinden van topvintage? Ik denk dat je dat heel mooi staat! En een van de modellen op de site is 1.80, dus dat is een goede graadmeter qua lengte. www.topvintage.nl

Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen? =D Ik ga wel even zoeken.. Jij kent ook mijn uiterlijk/figuur, dus als je mee zou willen nadenken!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:28

Deze wil ik graag hebben, en is er niet alleen in skinny bitches maatjes:

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 0014397_370x370

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:30

Oeh, die is wel leuk! =O Hebben ze daar ook winkels van of alleen een webshop?

En ook veel dingen met strak bovenlijfje/wijdere rok en zelfs met evt. minimouwtjes... Wauw!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:33

Alleen webshop! Maar wel een met erg goede service: Snelle levering en snelle retouren enzo...

Je zou jezelf alleen even op moeten meten. Hij is ook in het rood, ik denk dat dat je ook heel goed staat! En je borsten komen mooi uit in dit soort jurken, net als je taille....

Ik ben zelf heel erg van het donkerblauw, maar ik weet dat ik rood ook goed kan hebben. Zwart is te hard voor mij. Ik denk dat wij een beetje dezelfde types zijn qua huidskleur en haarkleur, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 11:33

_Leaf_ schreef:Deze wil ik graag hebben, en is er niet alleen in skinny bitches maatjes:

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 0014397_370x370

Leuk leuk leuk!
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 11:34

Rood staat mij ook vaak goed inderdaad, haha!!

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 0008423_370x370

Deze is ook leuk!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 11:34

Graag gedaan Antibes. Ook al heb ik mijn werk niet zo goed gedaan. Haha. :P
Maar dat jurkje wat leaf poste vind ik heel erg leuk.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:35

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 0014572_370x370

Deze vind ik ook heel mooi....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 11:36

Antibes schreef:Rood staat mij ook vaak goed inderdaad, haha!!

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? 0008423_370x370

Deze is ook leuk!

Haha ja die ik had net voor je op t oog :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!? Empty Re: Dan ik ook maar: zomerse bruiloft, wat te dragen!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum