Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hartverwarmende dingen

+3
Susan
miss22
pindaatje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:44

Soms dan kunnen die kleintjes je zo ontroeren! Gisteren waren we in een speeltuintje hier in de buurt. Er lag nog wat stoepkrijt van andere kinderen op de grond. Fenne vroeg heel netjes aan mij of ze daarmee mocht tekenen. Dus ik zei dat dat wel mocht van mij, als ze het maar weer terug zou geven als de kinderen waar het van was terug zouden komen.

Fenne ging druk aan de slag met tekenen toen opeens twee meisjes aan kwamen rennen: 'Dat is ONS stoepkrijt. Daar mag jij niet aan komen!' Echt op zo'n bitcherige manier (zoals kleine meisjes kunnen zijn). Fenne kijkt me heel beteuterd aan en zegt heel verdrietig tegen die meisjes:

'Maar ik vind mijn mama zo lief. Ik maakte hele mooie tekening voor mijn mama Sad !'

O, ik smolt echt helemaal weg. Zó verschrikkelijk aandoenlijk. Ze kan zo'n katje zijn, maar stiekem... I love you

Welke hartverwarmende dingen hebben jullie de afgelopen tijd meegemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:49

Sinds een paar weken werk ik een flink aantal uren meer en dat betekent dat ik N.ali soms niet zlef uit bed haal en hem dan pas weer zie als ik hem op haal van het kinderdagverblijf.Toen hij mij gister binnen zag komen begon hij spontaan te huilen en riep: mijn mammaaaa, mijn allerliefste mammie ik heb je zo gemist. Laughing Dat vond ik ook wel erg lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:51

yvonne schreef:Sinds een paar weken werk ik een flink aantal uren meer en dat betekent dat ik N.ali soms niet zlef uit bed haal en hem dan pas weer zie als ik hem op haal van het kinderdagverblijf.Toen hij mij gister binnen zag komen begon hij spontaan te huilen en riep: mijn mammaaaa, mijn allerliefste mammie ik heb je zo gemist. Laughing Dat vond ik ook wel erg lief.

O, dat is echt zó'n fijn moment dan he. Fenne kan ook zo gigantisch blij reageren als ik haar kom ophalen. Dan voel je je zó gewaardeerd! Dat weegt wel op tegen de zwaardere momenten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:55

Wat een lieve uitspraken I love you .

Mijn dochter is nog te jong om zulke schattige dingen te kunnen zeggen, maar soms als ze achter op de fiets zit, slaat ze haar armpjes helemaal om me heen en legt haar hoofd tegen mijn rug, dat vind ik ook zo lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:57

Wat super lief, Minneke. En stom, die meisjes kunnen zo kattig doen naar elkaar.

Yvonne, wat lief ook van N.ali.

Mijn zusje van 5 is ook altijd zo lief.

Voor mijn verjaardag had ze geen cadeautje meegenomen voor mij, maar zelf bedacht dat ze een cadeautje voor Mitzi (mijn kat) wilde kopen. Ze is zo gek op dieren namelijk. Toen had ze dus met haar moeder een hele zak vol speeltjes gekocht. Dat was echt het mooiste verjaardagscadeau, ik vond het zo lief.

Vorige week was ik weer bij haar, en toen waren we aan het kletsen en vertelde ik dat Mitzi eigenlijk al een oud poesje is en (niet nadekend over die cadeautjes) meer echt speelt met speelgoed, dat ze liever rustig ligt te slapen. En toen zei m'n zusje heel beteuterd "Oh en ik had nog wel zo veel cadeautjes gegeven!"
Ooohw zoo zielig. Dus toen heb ik maar gauw gezegd dat Mitzi niet met speeltjes speelt, behalve het teddybeertje en het balletje wat ik van haar heb gekregen. Dat klopt ook, ze vindt alles saai behalve die twee dingen. Toen was m'n zusje weer gerustgesteld.

En diezelfde dag vorige week waren we dus lunchen bij een restaurant met de hele familie. Ik reed met m'n oom en tante mee terug naar Den Haag. We gingen weg dus ik had alvast afscheid genomen van m'n zusje, die me een dikke kus gaf. Even later bleek dat we toch nog even mee gingen naar het huis van m'n vader en stiefmoeder om koffie te drinken. Dat vertelde ik dus aan m'n zusje, en zij rende echt het hele terras van het restaurant over en riep keihard zodat iedereen het kon horen "Maaaama, maaaama, Marin gaat nog wel mee naar huis, Marin gaat nog wel mee naar huis!!!" Toen glom ik ook van trots en liefde smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  pindaatje wo 22 jun 2011 - 2:58

Ik ben momenteel enorm misselijk, incl overgeven vanwege de 2e zwangerschap.. Als ik dan even op de bank zit, komt dochter (20 maanden) eraan, pakt een fleecedekentje, geeft die aan mij, en zegt dan dat ik moet gaan liggen.. dan haalt ze haar serviesje, pakt de theekopjes ervan af, kruipt bij mij onder de fleecedeken op de bank en gaat me 'thee' voeren en knuffelen...
Op zo'n moment smelt ik helemaal I love you, ze kan ondanks haar leeftijd zooo zorgzaam uit de hoek komen...
Superschattig!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:05

Oh heerlijk deze verhalen!!

Ik stootte laatst mijn hoofd zo onwijs hard dat de tranen in mijn ogen sprongen. Toen kwam ie naar me toegelopen, aaide over mijn hoofd, gaf me een kusje en zei: mama over!

Ik zwijmel helemaal weg bij de kleinste dingetjes: als ik em ophaal op de opvang en hij vanaf de andere kant van het plein aan komt rennen en 'mama mama mama mama' roept. Of vanuit het niets tijdens het spelen zegt: 'mama liefste van de lillold (wereld)' en een dikke knuffel geeft


Laatst aangepast door Jetje op wo 22 jun 2011 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  miss22 wo 22 jun 2011 - 6:02

Als ik ons zoontje s'morgen wakker maak, hij zijn oogjes open doet en gelijk begint te lachen dan smelt mama toch echt wel Very Happy
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:10

ik vind het heerlijk dat wanneer ik met de doek aan kom lopen, ze helemaal begint te fladderen met de handjes en begint te gillen van blijdschap en dan bij me in slaap valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Susan wo 22 jun 2011 - 7:07

Ik vind het lief als Ezra en Yrsa elkaar knuffelen en kusjes geven, vooral omdat hij haar in het begin nauwelijks zag staan en nu dus wel. Ik vind het ook lief als hij haar voor laat gaan op de glijbaan omdat ze nog zo klein is, al moet ik hem dan wel vertellen om zelf ook gewoon gaan, want ze is watervlug, voor hij het weet komt ze alweer aanlopen bij het trapje en dan laat hij haar dus weer voorgaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Darius wo 22 jun 2011 - 7:13

@Dromertje: echt waar? Dan moet ik Pepijn maar vaak in de draagdoek doen, misschien dat hij het strakjes ook doet!
@Susan, haha die Ezra, ik vind het eigenlijk wel grappig. Hij houdt zeker niet van kaas?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:20

Susan schreef:Ik vind het lief als Ezra en Yrsa elkaar knuffelen en kusjes geven, vooral omdat hij haar in het begin nauwelijks zag staan en nu dus wel. Ik vind het ook lief als hij haar voor laat gaan op de glijbaan omdat ze nog zo klein is, al moet ik hem dan wel vertellen om zelf ook gewoon gaan, want ze is watervlug, voor hij het weet komt ze alweer aanlopen bij het trapje en dan laat hij haar dus weer voorgaan.

I love you , wat lief he die broer-zus liefde? Hier gaat het de laatste tijd ook een stuk beter gelukkig!

Ezra is in ieder wel bijzonder galant dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Susan wo 22 jun 2011 - 7:33

Laatst zei hij: 'Zusje, mama... kus!'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  LMCurious wo 22 jun 2011 - 21:24

Ik had zondag mn hoofd gestoten, en werd er best even duizelig van. Dus iets later zitten we in de auto, en ik zucht even. Zegt Joris heel bezorgd: Gaat het mama?

En ik vind het ook wel heeeeeel lief dat Joris alles met zn zusje wil delen. Vooral koekjes. Hij begrijpt maar niet dat ze die niet mag. Want zoals Joris zegt: Die vind Milou heeeeeeeeeeel lekker hoor. Die wil ze wel hoor mama!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Sjonno wo 22 jun 2011 - 21:33

Lisa wil iedere avond voor het slapen gaan nog even uit bed en dan wil ze naar Rick toe om hem een kus te geven, loopt ze naar hem toe, slaan ze hun armpjes om elkaar heen en dan geven ze een dikke kus. Ik wacht dan altijd bij de duur en iedere keer smelt m'n hart weer.

Rick lag laatst in bed en ik moest even komen van hem. Kom ik bij hem zegt ie "mama, ik ben zo blij dat jij m'n mama bent ". Toen smolt ik ook helemaal.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Tania wo 22 jun 2011 - 22:23

Mijn zoontje geeft sinds kort kusjes. Als we in de auto zitten horen we soms ineens van die kusgeluidjes. En als ik hem een kusje geef en vraag of mama ook een kusje krijgt dan krijg ik een heerlijke natte kus met een grote glimlach erbij. Echt zo lief.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hartverwarmende dingen Empty Re: Hartverwarmende dingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum