Zouden jullie lifters meenemen?
+22
Zora
M-G
Fearie
mzcharlotte
Caramba
Shisha
studiebol
RioolSpook
Rouxxxe
Raindrop
Prosecco
Zwerver
girli
Angela_1986
Monte
Laquisia
Phileine
Roxi3
Ifrah
SuperGrover
Antibes
Try
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zouden jullie lifters meenemen?
haha heb ik ook gedaan, maar ook andersom, bij andere random mensen achteropNoa schreef:Whaha, dat herinnert me ineens aan laatst toen ik was uit geweest. Stond er een Engels meisje langs de weg en die riep zwaar bezopen of ze achterop mocht. Toen ben ik gestopt en is ze achterop gegaan, whaha! Was echt heel grappig , want ik was zelf ook dronkenBazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
en een keer fietste ik langs een gestresst meisje die ergens moest optreden aan het eind van de mega lange weg waar ik op fietste dus die is ook nog op tijd gekomen door mij
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Zo heb ik een keer een jongetje van een jaar of 12 meegenomen achterop de fiets. Onderweg vertelde hij dat hij ergens was en daar was gepest door een groep jongens en daarom maar had besloten te voet naar huis te gaan, maar dat was nogal een eind. Ik vond het echt sneu voor dat jochie.ButterflyEffect schreef:haha heb ik ook gedaan, maar ook andersom, bij andere random mensen achteropNoa schreef:Whaha, dat herinnert me ineens aan laatst toen ik was uit geweest. Stond er een Engels meisje langs de weg en die riep zwaar bezopen of ze achterop mocht. Toen ben ik gestopt en is ze achterop gegaan, whaha! Was echt heel grappig , want ik was zelf ook dronkenBazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
en een keer fietste ik langs een gestresst meisje die ergens moest optreden aan het eind van de mega lange weg waar ik op fietste dus die is ook nog op tijd gekomen door mij
Gast- Gast
Haha ja bij ons precies zo.Zora schreef:Ik zou dat wel doen denk ik, maar mijn vriend wil dat nooit. Lijkt mij juist altijd wel gezellig!
Gast- Gast
Nee, zou dat nooit doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, daar begin ik niet aan.
Gisteren stopte ik bij een parkeerplaats om even naar het toilet te gaan, gewoon overdag, er waren meerdere mensen daar. Toen begon een man een praatje te maken, hij leek normaal, we hadden het ook over normale dingen (bleken in dezelfde stad te wonen). Na vijf minuten zei ik dat ik weer verder ging, fijne reis nog, doei. Toen liep hij achter me aan en vroeg hij of ik nog een half uurtje had? Nee, ik wil verder. Oh, want anders "we could go to the back and have some sex".
Zo'n types zijn de reden dat ik geen lifters meeneem.
Gisteren stopte ik bij een parkeerplaats om even naar het toilet te gaan, gewoon overdag, er waren meerdere mensen daar. Toen begon een man een praatje te maken, hij leek normaal, we hadden het ook over normale dingen (bleken in dezelfde stad te wonen). Na vijf minuten zei ik dat ik weer verder ging, fijne reis nog, doei. Toen liep hij achter me aan en vroeg hij of ik nog een half uurtje had? Nee, ik wil verder. Oh, want anders "we could go to the back and have some sex".
Zo'n types zijn de reden dat ik geen lifters meeneem.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nee, ik neem geen vreemden mee.
Ten 1e zou ik niet goed weten wat ik er tegen moet zeggen dus een gezellig ritje zou het denk ik niet worden.
Ten 2e zou ik er volgens mij alleen maar zenuwachtig van worden.
Ten 3e weet je niet wie je in de auto krijgt.
Ten 1e zou ik niet goed weten wat ik er tegen moet zeggen dus een gezellig ritje zou het denk ik niet worden.
Gast- Gast
+1Birgit schreef:Nee, ik neem geen vreemden mee.
Gast- Gast
Is toch leuk een random praatje te houden met iemand die je niet kent. Waar komen ze vandaan, wat doen ze, waar gaan ze heen, wat gaan ze doen, waarom hebben ze geen vervoer. Ik raak altijd uren in gesprek met vreemden haha.
Gast- Gast
Odilia schreef:Is toch leuk een random praatje te houden met iemand die je niet kent. Waar komen ze vandaan, wat doen ze, waar gaan ze heen, wat gaan ze doen, waarom hebben ze geen vervoer. Ik raak altijd uren in gesprek met vreemden haha.
+1
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel budget zouden jullie meenemen?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Zouden jullie
» Wat zouden jullie doen?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Zouden jullie
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: