Zouden jullie lifters meenemen?
+22
Zora
M-G
Fearie
mzcharlotte
Caramba
Shisha
studiebol
RioolSpook
Rouxxxe
Raindrop
Prosecco
Zwerver
girli
Angela_1986
Monte
Laquisia
Phileine
Roxi3
Ifrah
SuperGrover
Antibes
Try
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zouden jullie lifters meenemen?
Bazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
Waar fiets jij vaak langs? Dan ga ik binnenkort eens langs die weg staan.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Leah_ schreef:Bazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
Heemskerk Zoek naar de Postcodeloterijfiets met een wit krat voorop
Gast- Gast
Whaha, dat herinnert me ineens aan laatst toen ik was uit geweest. Stond er een Engels meisje langs de weg en die riep zwaar bezopen of ze achterop mocht. Toen ben ik gestopt en is ze achterop gegaan, whaha! Was echt heel grappig , want ik was zelf ook dronkenBazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
Gast- Gast
+1Punk'd schreef:Nope..
Maar ik ben dan ook echt een schijtluis ..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Noa schreef:Whaha, dat herinnert me ineens aan laatst toen ik was uit geweest. Stond er een Engels meisje langs de weg en die riep zwaar bezopen of ze achterop mocht. Toen ben ik gestopt en is ze achterop gegaan, whaha! Was echt heel grappig , want ik was zelf ook dronkenBazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
En dit doet mij dan weer denken aan de man die niet helemaal goed was en altijd in de stad liep. Hij ging dan alle winkels af en vroeg: "ben je op de fiets?" Als je dan ja antwoordde vroeg hij of hij achterop mocht.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Hmmmneee als ik heeeeel eerlijk ben... vind ik dat die mensen maar gewoon moeten betalen om ergens te komen. Er is zat OV.
Gast- Gast
Bazinga schreef:_Leah_ schreef:Bazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
Volgende week dinsdag om 15 uur?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Nee. Ik ben echt een schijtluis en daarnaast vertrouw ik mensen gewoon niet snel. Ben veel te bang dat ze een wapen bij zich hebben en mij wat aandoen of dat ze mijn auto afpakken (oke misschien overdrijf ik maar zulke gedachtes komen in me op).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
_Leah_ schreef:Bazinga schreef:_Leah_ schreef:Bazinga schreef:Ja hoor, iedereen mag bij mij achterop
Volgende week dinsdag om 15 uur?
Aii dinsdags werk ik hele dagen.... Maar ik ben 19:00 klaar! Als je zo op de grens van Beverwijk/VelsenNoord/WijkaanZee/Heemskerk staat, zie ik je daar
Gast- Gast
Nee, ik zou het niet aandurven, ook niet in gezelschap. Ik heb teveel enge films gezien, denk ik.
Gast- Gast
Nee, nooit gedaan en ik denk ook niet dat ik het zou doen. Te bang voor wat ik eventueel in m'n auto haal
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Soms twijfel ik wel eens of ik iemand mee zou nemen. Maar uiteindelijk doe ik het nooit.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Als ik alleen ben niet, ik ben veel te bang dat er wat gebeurd. Als ik met mijn vriend zou zijn misschien wel.
Maar de lifters die ik dan wel eens zie staan die moeten altijd ergens anders heen dan ik
Maar de lifters die ik dan wel eens zie staan die moeten altijd ergens anders heen dan ik
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Toen we vorig jaar op vakantie waren in Zwitserland hebben we op de terugweg een lifter meegenomen vanuit Duitsland naar Nederland. Een jonge meid die altijd liftend naar haar oma in Duistland ging. Was best gezellig!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kom eigenlijk ook bijna nooit lifters tegen en heb ook nog nooit iemand meegenomen (kan er ook mee te maken hebben dat ik bijna nooit auto rij ;-))
Ik denk wel dat ik lifters mee zou nemen, ligt er wel een beetje aan hoe ze er uit zien, en ik zou het sneller doen als ik samen met iemand in de auto zit.
Ik denk wel dat ik lifters mee zou nemen, ligt er wel een beetje aan hoe ze er uit zien, en ik zou het sneller doen als ik samen met iemand in de auto zit.
Gast- Gast
Nog nooit gedaan, en ook niet van plan, heb auto van zaak en lijkt me niet geschikt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn vriend en ik hebben een keer twee studenten (jongen en meisje) meegenomen die aan een race meededen om het eerst naar Brugge te liften (vanuit Amsterdam was dat geloof ik). We hebben ze vanuit de Shell voor de Belgische grens meegenomen en ergens in de buurt van Gent afgezet.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nee, eigenlijk niet. Weet zo snel niet waarom (behalve die enge Lifters-films ). Kom ze trouwens ook bijna niet tegen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nee, niet omdat ik dat niet zou durven maar omdat ik het niet wil. Ik voel me,, met mensen in de auto, op de een of andere manier altijd verplicht om met ze te praten. Aangezien ik graag alleen in de auto zit met de radio goed hard aan, heb ik daar liever geen andere mensen bij inzitten. Dus ik zeg heel egoïstich: nee...
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou dat wel doen denk ik, maar mijn vriend wil dat nooit. Lijkt mij juist altijd wel gezellig! Zeker in het buitenland zou ik makkelijk backpackers meenemen... maar goed, dan kan het sowieso niet omdat we dan zelf op vakantie zijn en dus vol zitten.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zou het alleen overwegen als ik met meer personen in de auto zit. In mijn eentje zeker niet. Ik vertrouw het niet zo snel in mijn eentje.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nooit gedaan en zal het ook niet doen. Nu is dat ook wel makkelijk bij mij, ik rijd geen auto.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel budget zouden jullie meenemen?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Zouden jullie
» Wat zouden jullie doen?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Zouden jullie
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: