Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

+11
Theezakje13
moepie
Limburg85
-Ieniemienie-
Lejow
meisje
Susan
Happydobby
Puggle
Mida4you
Printje
15 plaatsers

Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Printje zo 19 feb 2012 - 21:25

Ik lees in een ander topic dat sommigen vanalles moeten meenemen naar het dagverblijf. We hoeven, naast ons ventje;), niets mee te nemen, overal wordt voor gezorgd. (luiers,eten,slaapzak etc)

Hoe is dat bij jullie?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Mida4you zo 19 feb 2012 - 21:30

Alleen luiers en slaapzak
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Puggle zo 19 feb 2012 - 21:34

Waar ons kindje straks heen gaat hoeven we niks mee te nemen. Alleen als ze bijvoorbeeld geen normale melk maar hypo allergeen oid nodig heeft dan moeten we dat mee nemen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Happydobby zo 19 feb 2012 - 21:35

Bij ons KDV alleen eigen fles en reserve kleding.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 21:37

Wij hadden er destijds een eigen fles staan. Verder namen wij een setje schone kleren mee voor als er ongelukjes gebeuren en een eigen slaapzakje. Dat vond ik wel zo hygienisch, een eigen slaapzakje. Voor de rest werd gezorgt. Nu heb ik er nog een setje schone kleding liggen en verder niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 21:41

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 21:46

Reservekleding en slaapzak. Toen ik nog BV gaf moest ik dat uiteraard ook meegeven. Ze hebben hier 1 merk FV dus als je een ander merk geeft moet je dat ook meegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  meisje zo 19 feb 2012 - 21:49

Wij hoeven alleen een slaapzak, reservekleding (en evt speentje/knuffeltje) mee te geven
Ze hebben daar een eigen bakje waar alles in kan.

Ik geef bv en dat kan ik daar komen doen, dus daar hoef ik niets voor mee te nemen straks.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 22:02

Is dit niet ook van de uurprijs afhankelijk?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  -Ieniemienie- zo 19 feb 2012 - 22:03

- Speen en knuffel
- Reserve kleertjes
- Slaapzak
- Fles
- En als je afwijkt van Nurtilon standaard, moet je ook voeding/bv mee geven.
- Kindjes met haar: een eigen kam en evt elastiekjes (ivm hoofdluis)
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Limburg85 zo 19 feb 2012 - 22:05

- Slaapzak
- Reserve kleding
- Fles / tuitbeker
- Speen
- Flesvoeding (hij heeft ha voeding)
- Boterham (tot 1 april, daarna krijgen ze het daar)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 22:57

De kinderen Wink

Eigen flessen en speentjes staan met label daar, kon ze achter laten, worden daar ook gesteriliseerd, dus hoef alleen de oppasboekjes in te vullen en mee te geven, die krijg ik dan ook weer met verhaaltje terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  moepie zo 19 feb 2012 - 23:59

Bij ons op het kdv zijn de maaltijden inbegrepen; fruit/brood/yoghurt en verder de tussendoortjes en het drinken.
De rest moet zelf meegenomen worden.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 0:12

Lejow schreef:Is dit niet ook van de uurprijs afhankelijk?

Waar L straks tussentijds even heen gaat is de uurprijs 6,42 en moet ik een slaapzak en fles meenemen (en die zelf wassen/uitkoken). Ook eten ze hier alleen brood.

Waar ze straks heen gaat (mee naar mijn werk), is de uurprijs 6,32 en eten ze warm en hoef ik niks mee te nemen.

Het heeft naar mijn mening dus niks met de uurprijs te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 0:15

Bij de tijdelijke opvang mag je trouwens ook geen oppasboek meegeven en bij mijn werk wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Theezakje13 ma 20 feb 2012 - 0:18

Wij hoeven alleen voor reservekleding te zorgen en flesvoeding die anders is dan Nutrilon standaard.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Star007 ma 20 feb 2012 - 0:19

Wij moeten een slaapzak, knuffeltje, pyama en reserve kleertjes mee nemen. Ze maken s ' morgens verse fruithapjes, hoeven we dus niet mee te geven. Als ze dan s avonds nog groente krijgt, moet je een potje mee geven. Ik mag ivm de hygiene dan geen zelf gemaakt groentehapje meegeven.D. vindt groenten nog niet echt wat, dus op het moment krijgt ze dat alleen thuis, om wat van te proeven.
Oh en ik heb daar een pakje johannes broodpitmeel neergezet en we nemen de medicijnen iedere dag mee.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Annie24 ma 20 feb 2012 - 0:22

Toen Y. klein was nam ik mee:
- flesvoeding (Y. kreeg Kruidvat en op het kdv hadden ze Nutrilon, als hij dat dus thuis ook had gekregen had ik geen poeder mee hoeven te geven)
- fles (op het kdv hebben ze Difrax flessen, Y. drinkt uit een Dr. Brown fles, dus die nam ik zelf mee)
- reservekleding

Nu neem ik mee:
- reservekleding; hij gaat op maandag en dinsdag, dus ik neem het op maandag mee en op dinsdag weer mee terug als het nog schoon is Wink

Inbegrepen: flesvoeding (Nuntrilon), flessen (Difrax), (potjes) fruit, boterham+beleg, cracker/koekje, sap/melk + beker om uit te drinken, luiers (pampers), slaapzak (elk kindje heeft een eigen slaapzak welke door het kdv wordt gewassen, luizenzak. Voor kindjes met een speciaal dieet (bv koemelkvrij e.d.) is het hier ook niet nodig dingen mee te nemen. Het kdv houdt rekening met alles.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Annie24 ma 20 feb 2012 - 0:26

Star007 schreef:Wij moeten een slaapzak, knuffeltje, pyama en reserve kleertjes mee nemen. Ze maken s ' morgens verse fruithapjes, hoeven we dus niet mee te geven. Als ze dan s avonds nog groente krijgt, moet je een potje mee geven. Ik mag ivm de hygiene dan geen zelf gemaakt groentehapje meegeven.D. vindt groenten nog niet echt wat, dus op het moment krijgt ze dat alleen thuis, om wat van te proeven.
Oh en ik heb daar een pakje johannes broodpitmeel neergezet en we nemen de medicijnen iedere dag mee.

Een pyama? Worden alle kindjes serieus bij elk slaapje omgekleed door de leidsters? :shock: Wat erg voor die leidsters en wat een gedoe! Zijn er meer kdv die dat doen?

Hier trekken we een broek en een shirt aan 's morgens bij Y. Als hij gaat slapen gaat zijn broek uit en gaat hij in zijn shirtje in de slaapzak. Een overhemd aan naar het kdv is dus geen optie, maar lijkt me ook voor Y. niet fijn. Gewoon een lekker makkelijk shirtje+broek waar hij goed in kan bewegen Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Fearie ma 20 feb 2012 - 0:48

Ik moet voor D. luiers en bv meegeven, de slaapzak heeft ie daar (afhankelijk van of hij daar slaapt). Fruithapje geven ze daar vers (en anders zou ik het zelf meegeven).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 1:35

Voor de oudste alleen zijn knuffel en reservekleding. De jongste een slaapzak, fles, bv, knuffel en reservekleding. De luiers kun je zelf meegeven of je betaalt per uur een hoger bedrag en dan krijgen ze luiers van het kdv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Annemie ma 20 feb 2012 - 1:43

Wij nemen alleen reservekleding mee, maar dat blijft gewoon in zijn tasje zitten die daar op de gang staat, toen hij een baby was namen we ook zijn fles en flesvoeding mee. Zijn knuffel ligt al gewoon vanaf het begin op de opvang. (ieder kind heeft daar een mandje). Luiers, voeding enz. is allemaal bij de opvang.

Mijn zoontje krijgt ook gewoon makkelijke kleding aan (geen blouse ofzo), want bij ons krijgen de kindjes ook geen pyama aan, idd gewoon broek uit en dan in de slaapzak.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Printje ma 20 feb 2012 - 1:49

Ik trek hem ook altijd gemakkelijke kleren aan. Nu had hij laatst een vest met een capuchon en die hadden ze hem bijhet slapen wel uitgedaan omdat dat daar niet mag,slapen met een capuchon..ik had daar nog nooit over nagedacht eigenlijk Embarassed ik doe die capuchon altijd in de slaapzak zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:23

Alleen reservekleding en een schriftje waarin ze wat opschrijven over hoe haar dag was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf? Empty Re: nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum