Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie lifters meenemen?

+22
Zora
M-G
Fearie
mzcharlotte
Caramba
Shisha
studiebol
RioolSpook
Rouxxxe
Raindrop
Prosecco
Zwerver
girli
Angela_1986
Monte
Laquisia
Phileine
Roxi3
Ifrah
SuperGrover
Antibes
Try
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zouden jullie lifters meenemen? Empty Zouden jullie lifters meenemen?

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 5:29

Waarom wel of niet?

*edit: heb je het wel eens gedaan?

Laatst aangepast door Try op za 11 jun 2011 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie lifters meenemen? Empty Re: Zouden jullie lifters meenemen?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:32

In mijn eentje een man niet zo snel. Sowieso 's avonds laat of 's ochtends vroeg niemand. Gewoon overdag neem ik best iemand mee en zeker als m'n vriend en ik samen zijn vind ik het geen probleem.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 5:33

In mijn eentje niet zo snel (misschien een meisje alleen) en eerder jonge meiden dan jongens..

Heb zelf ook een keer gelift en ik vond het verschrikkelijk makkelijk gaan.. Was binnen 3 uur van de Dam in hartje Antwerpen.. En dat inclusief file.. Wink

Laatst aangepast door Antibes op za 11 jun 2011 - 5:34; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:34

In m'n eentje niet. Met iemand anders er bij (een man bij mij) misschien wel. Maar dan alleen als ik zelf ook al op een soort avontuurlijke roadtrip ben. Dan past het wel in de sfeer.

Ik zou zelf ooit eens aan een lift wedstrijd mee doen, maar daar kwam het toen niet van.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:46

Nee. er gebeuren gewoon teveel enge dingen dat ik het niet durf. Ook niet als ik iemand bij me in de auto heb. Nee echt niet.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 11 jun 2011 - 5:46

Nee, alleen niet. Met vriendinnen ook niet gauw. Maar ik heb wel een keer gelift, van Zwolle naar Utrecht, met oud en nieuw.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:49

Nee, dat zou ik niet doen. Met de ovstaking heb ik er nog overnagedacht toen ik zoveel mensen zag staan bij CS en ik met de auto langsreed, maar vond het toch geen prettig idee. Ik rij sowieso het liefst alleen, met mensen bij me in de auto word ik zenuwachtig Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:53

Nee, echt niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:55

No way!

Ik zie trouwens ook echt maar zeeeeeeeeeeeeeelden lifters staan.

Gast
Gast

Bericht  Ifrah za 11 jun 2011 - 5:55

_Leaf_ schreef:Nee, dat zou ik niet doen. Met de ovstaking heb ik er nog overnagedacht toen ik zoveel mensen zag staan bij CS en ik met de auto langsreed, maar vond het toch geen prettig idee. Ik rij sowieso het liefst alleen, met mensen bij me in de auto word ik zenuwachtig Embarassed

Dat laatste heb ik ook Leaf, ik vind alleen rijden heerlijk, maar met mensen erbij word ik ook zenuwachtig.

Ik heb wel ooit lifters meegenomen, maar dat was een bejaard stelletje die in de vrieskou op de bus wachtten die niet kwam. Was een heel gezellig ritje! Maar verder zou ik het ook niet snel doen hoor.

Ifrah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Roxi3 za 11 jun 2011 - 5:56

Ik heb het nog nooit gedaan en ik zou het ook niet snel doen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:57

Ifrah schreef:
_Leaf_ schreef:Nee, dat zou ik niet doen. Met de ovstaking heb ik er nog overnagedacht toen ik zoveel mensen zag staan bij CS en ik met de auto langsreed, maar vond het toch geen prettig idee. Ik rij sowieso het liefst alleen, met mensen bij me in de auto word ik zenuwachtig Embarassed

Dat laatste heb ik ook Leaf, ik vind alleen rijden heerlijk, maar met mensen erbij word ik ook zenuwachtig.

Ik heb wel ooit lifters meegenomen, maar dat was een bejaard stelletje die in de vrieskou op de bus wachtten die niet kwam. Was een heel gezellig ritje! Maar verder zou ik het ook niet snel doen hoor.

Ja idd, een bejaard echtpaar zou ik wel doen. Maar verder heb ik teveel horrorfilms gezien...

Gast
Gast

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 5:58

Grappig om dit zo te lezen, zo reageerde mijn vriendinnen namelijk ook toen ik vertelde dat ik afgelopen weekend een jongen en een meisje heb opgepikt en meegenomen. Ze waren beiden mijn leeftijd en moesten dezelfde kant op. Ik zou het trouwens niet doen als ze wat ouder geweest waren, of alleen maar mannen.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Phileine za 11 jun 2011 - 5:59

Ik zou het wel doen, mits ik samen met mijn vriendin in auto zit én de persoon in kwestie er 'betrouwbaar uitziet. En dan alleen overdag, 's avonds/'s nachts zou ik geen mensen meenemen. Wij hebben hier een speciale liftplek, dus ik zie regelmatig mensen met een bordje staan.

Vroeger heb ik met mijn moeder weleens een lifter meegenomen, al ging dat maar om een klein stukje en was het geen doelbewuste lifter, maar iemand met autopech. Maar door ons ritje heeft de persoon in kwestie haar afspraak wel gehaald, dus dat was wel tof smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:01

Nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Ik ben echt een schijterd met dat soort dingen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:04

Ik herinner me trouwens nog wel iets bizars bij ons in de straat....Of tenminste, waar ik toen nog woonde :P Gewoon een winkelstraat, met 3 tramlijnen en 3 buslijnen echt super dichtbij, waar je je ook bevond in die straat. Een mevrouw had blijkbaar de deur van haar auto dichtgegooid met de sleutels er nog in. Ze kreeg echt het type woedeaanval van een 2jarige, probeerde vervolgens te liften, en iedereen die haar niet meenam schold ze uit.

Ze heeft echt een half uur zo op straat gestaan terwijl ze binnen 3 minuten bij een bus of tram had kunnen zijn. Echt heel bizar. Mensen hebben dat ook geprobeerd aan haar verstand te helpen, maar dat had geen nut. Uiteindelijk heb ik niet gezien hoe ze nu weggekomen is :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:05

Vriendin en ik kregen in twee jaar geleden in Amerika een keer een lift aangeboden van een man. Was in Yosemite, dus in een national park, na het kanoën van de ene kant naar de andere kant van de rivier en kon ie ons wel even terug brengen. Zo gezegd, zo gedaan. Hij woonde/werkte in t park. Het was aardig van m om te doen, maar t was wel een beetje een haveloos hippie type (hij had ons ook gratis alcohol gegeven tijdens t kanoën). Maar toen zei hij dat we die avond wel bij hem mochten internetten of dat ie wel met ons mee de berg op wilde voor een picknick (dat waren we van plan) en hij kende de mooiste plekjes zei ie. Maar daar zeiden we toch echt maar nee op, vonden we niet zo'n prettig idee.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:06

_Leaf_ schreef:Ik herinner me trouwens nog wel iets bizars bij ons in de straat....Of tenminste, waar ik toen nog woonde :P Gewoon een winkelstraat, met 3 tramlijnen en 3 buslijnen echt super dichtbij, waar je je ook bevond in die straat. Een mevrouw had blijkbaar de deur van haar auto dichtgegooid met de sleutels er nog in. Ze kreeg echt het type woedeaanval van een 2jarige, probeerde vervolgens te liften, en iedereen die haar niet meenam schold ze uit.

Ze heeft echt een half uur zo op straat gestaan terwijl ze binnen 3 minuten bij een bus of tram had kunnen zijn. Echt heel bizar. Mensen hebben dat ook geprobeerd aan haar verstand te helpen, maar dat had geen nut. Uiteindelijk heb ik niet gezien hoe ze nu weggekomen is :P

Typisch geval van een koppig persoon. :P
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Monte za 11 jun 2011 - 6:09

Hazeltje schreef:No way!

+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:09

Ik zou wel lifters meenemen als ik samen met een man in de auto zat. Alleen niet zo snel, omdat ik dan toch bang zou zijn om overmeesterd te worden etc. Ik heb zelf veel gelift en ik weet hoe het is om daar te staanb, dus ik zou ook sneller iemand meenemen! Het is ook wel gezellig zeker als je een lange reis maakt, dan heb je toch weer even een leuke nieuwe invloed in je auto Very Happy Ik had tenminste altijd de leukste gesprekken, maar zei ook altijd heel duidelijk als ik instapte: als je even wil dat ik mijn mond hou moet je dat gewoon zeggen!! (en dan zei ik vaak nog zoiets als: ik kan ook verzoeknummers zingen als een soort jukebox Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:10

Hazeltje schreef:No way!

+1

en als ik ze zie, dan zijn het vaak van die ongure types.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:11

Mijn ouders hebben ooit mijn neef meegenomen, die stond ook te liften.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:12

Oja, ik zou dan trouwens nog sneller een stelletje of meisjes meenemen dan twee jongens, want die kunnen mij en mijn vriend dan ook waarschijnlijk wel aan. En een stelletje is ook wel leuk, daar krijg ik een veilig gevoel bij.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 za 11 jun 2011 - 6:13

Ik zou het in mijn eentje sowieso niet doen.

We, mijn ex, broertje en ik, hebben in Belgie wel eens een jongen meegenomen. Wij waren verdwaald *reden al járen dezelfde weg, toch verkeerde afslag genomen en geen tomtom ofzo bij* Toen stond er een jongen langs de kant van de weg, hij moest dezelfde kant op en wist hoe we daar moesten komen dus we hebben hem 'n stuk meegenomen.
Toen we dit later tegen mijn ouders vertelden waren die 'not amused'... Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat er iets vervelends zou kunnen gebeuren.

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  girli za 11 jun 2011 - 6:22

Nee, maar ik heb ook geen rijbewijs, scheelt Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: