Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...

+4
Caramba
Laquisia
Antibes
girli
8 plaatsers

Ga naar beneden

De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen... Empty De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 2:35

Vorig jaar kon je bij de Postcodeloterij kaartjes winnen voor het concert van Andre Rieu. Mijn zusje kende iemand die 2 kaartjes gewonnen had en wij konden ze voor een klein prijsje overnemen, om onze opa en oma blij te maken, want zij zijn enorme fans van Andre Rieu. Concert werd toen afgelast wegens ziekte, en zal dus nu morgen plaatsvinden, in de Arena.

Ik ben zelf al meerdere malen daar naar een concert geweest, en eigenlijk vind ik de Arena erg ongeschikt voor oudere mensen...Het is er erg steil, mijn opa en oma zijn wel heel goed ter been, maar mijn oma kan erg slecht zien, wat maakt dat ze trappen heel eng vind. Dan moet je net de Arena hebben...

Nu zitten we onszelf een beetje moed in te praten, dat er vast veel meer oudere mensen zullen gaan en dat ze er bij de Arena vast wel rekening mee houden en hopelijk ze ook naar hun plaatsen zullen begeleiden...Maar toch. Wij brengen en halen ze wel, maar we gaan niet mee naar binnen...Daar heb ik nu een beetje spijt van:S

Wat denken jullie? Zouden ze er daar bij de Arena een beetje rekening mee houden? Oh, en kun je ook Arenacards kopen zonder te pinnen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen... Empty Re: De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 3:31

Op een concert van Andre Rieu zullen waarschijnlijk meerdere mensen op leeftijd af komen denk ik, dus daar zal vast wel rekening mee gehouden worden.
Anders bel je toch even? Wie weet kunnen ze je gerust stellen, dan heb je ook een betere avond denk ik.

Gast
Gast

De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen... Empty Re: De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...

Bericht  girli za 11 jun 2011 - 3:46

Ik zou ook even bellen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 4:10

Oh, ik wilde al aanbieden ze op te pikken, maar jullie zetten ze al af en ik kom ook geen deuren door natuurlijk. Ik zou ook even bellen dan..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 4:16

Wat lief van jullie!

Ik zou ook even bellen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Caramba za 11 jun 2011 - 4:17

Ze hebben daar ook wel liften. Ben ook een aantal keren in de Arena geweest en toen waren er zelfs mensen in een rolstoel.
Of hebben ze zit plaatsen? Ja dan hebben ze idd veel trappen die op en af gegaan moeten worden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Roxi3 za 11 jun 2011 - 4:57

Ik ben pas naar de arena geweest en ik zat op rij 21 (van de 26) in de 2e ring/rang. Het is een stuk omhoog op een vrij steile trap en als je een beetje in het midden zit en er zijn al andere mensen dan moet je daar langs en de ruimte daarvoor is vrij smal. De medewerkers van de arena zijn wel heel behulpzaam heb ik gemerkt, degene die ik gezien heb waren ook mensen aan het helpen en ondersteunen. Als je op een lager gelegen rij zit is het denk ik wel goed te doen. Die arenakaarten kon je uit automaten halen en bij de automaat waar ik stond kon je alleen pinnen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lientje za 11 jun 2011 - 7:09

Ik ben ook pas geleden bij de Arena geweest en je kan ook bij een balie Arenacards kopen, daar kan je ook gewoon contant betalen.
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  meisjesmama za 11 jun 2011 - 7:45

Een groot gedeelte van de Arena heeft al roltrappen (dus ze hoeven niet heel vele trappen omhoog meer lopen) en er zijn ook liften aanwezig in de Arena.
Alleen ze zullen wel op de betonnentrap moeten lopen waarschijnlijk.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:10

Ik weet wel hoe de Arena eruitziet, dus ook van de roltrappen enzo. Het gaat me puur om het stukje naar de zitplaatsen en idd voor andere mensen langs toe. Maar daar wordt dus blijkbaar op wel op gelet, dus dat is fijn...

Ik dacht idd al dat die Arenacards gewoon ook te koop zijn, dus dat scheelt. (Was nl altijd wel zo)

Gast
Gast

Bericht  Inge za 11 jun 2011 - 8:22

Je kan altijd een steward vragen je naar je plek te begeleider, die staan bij de ingangen van het vak

Je kan de arenakaarten idd uit automaten halen maar er staan ook mensen waar je ze met geld kan betalen, deze staan meestal op de omloop... ook heb je loketjes met arenacards die je contant kan betalen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: