2x pap als je kindje nog geen brood at
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
2x pap als je kindje nog geen brood at
we zijn nu brood bij V aan het introduceren,hij vindt er nog niet veel aan maar het is in zijn mond geweest dus we gaan de goede kant op.maar nu was mijn vraag toen jullie kindje nog geen brood at,gaven jullie toen 2x pap?V krijgt 's ochtends pap van een bordje,maar zou ik nu dan ook 's middags moeten?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: 2x pap als je kindje nog geen brood at
Nee, hier had ze toen nog gewoon een middagfles en die is pas vervallen toen ze goed brood at.
Hier heeft ze alleen `s avonds pap gehad voor ze ging slapen.
Hier heeft ze alleen `s avonds pap gehad voor ze ging slapen.
Gast- Gast
ik deed het wel de afgelopen 2 weken,maar volgens mij is het niet echt nodig.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Brood is ook ene hele andere structuur dan groenten of fruit, best kans dat hij dara gewoon aan moet wennen. Als hij gewoon z'n flessen en groenten en fruit goed eet en drinkt denk ik dat hij weinig tekort komt. En verder tot die tijd gewoon een broodkorst in z'n handen geven om mee te spelen, er gaat vanzelf wel een keer wat naar zijn mond
Of je geeft hem een speeltje in z'n handen en probeert dan eens stukjes brood te geven. Misschien dat hij doordat hij afgeleid is, ineens z'n mond opendoet en dna ontdekt dat brood eigenlijk best lekker is
Of je geeft hem een speeltje in z'n handen en probeert dan eens stukjes brood te geven. Misschien dat hij doordat hij afgeleid is, ineens z'n mond opendoet en dna ontdekt dat brood eigenlijk best lekker is
Gast- Gast
Hier geen pap tussen de middag. Ze eet inmiddels goed brood en krijgt daar nog een kleiner flesje bij. Toen het brood nog niet zo goed ging kreeg ze haar normale portie middagfles erachteraan. Het kan trouwens best even duren voordat het brood goed gaat heb ik gemerkt. Gewoon blijven aanbieden en dan komt het hopelijk vanzelf. Hier begon het met een heel klein stukje en nu eet ze als het goed gaat een hele boterham (alleen eet ze van de korst nog niet veel).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ook nooit pap tussen de middag gegeven ipv brood. Ze heeft rond die tijd altijd een fles melk. Ik hoop dat ze op den duur wat beter haar brood gaat eten en dat die fles melk vanzelf weg valt. Ze krijgt 's ochtends wel een bordje pap.
Gast- Gast
Ik geef alleen 's morgens pap, Bambix granen.
Tussen de middag krijgt ze vaak 2 volkoren craquottes, brood eet ze niet graag.
Ze krijgt dan ook geen fles meer, die drinkt ze na haar 2e slaapje, dus rond 14:30.
Tussen de middag krijgt ze vaak 2 volkoren craquottes, brood eet ze niet graag.
Ze krijgt dan ook geen fles meer, die drinkt ze na haar 2e slaapje, dus rond 14:30.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Jason wilde geen flessen meer drinken toen hij 7 maanden was.. En hij moest wel 2x flesvoeding nog per dag dus ik maakte daar 2x een bordje pap van..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geen hapjes groenten, wel brood...
» Ontbijt en lunch recepten (geen brood)
» Wel of geen 2e kindje?
» Als je kindje geen opvolgmelk en potjes meer krijgt
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
» Ontbijt en lunch recepten (geen brood)
» Wel of geen 2e kindje?
» Als je kindje geen opvolgmelk en potjes meer krijgt
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: