Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Facebook vraagjes

Ga naar beneden

Facebook vraagjes Empty Facebook vraagjes

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 6:29

Kan je je e-mail adres verbergen zodat vrienden en andere mensen die niet kunnen zien? En kan je die ook veranderen zonder dat je alles kwijtraakt?

En als je getagd bent bij een foto, kunnen andere mensen uit jou vriendenlijst die foto ook zien? En zoja hoe kan ik die foto dan verwijderen?

Ik heb FB nog maar net 2 weekjes en ik snap er nog niet echt veel van haha Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook vraagjes Empty Re: Facebook vraagjes

Bericht  girli vr 10 jun 2011 - 6:31

Razz_ schreef:Kan je je e-mail adres verbergen zodat vrienden en andere mensen die niet kunnen zien? En kan je die ook veranderen zonder dat je alles kwijtraakt?Je kunt je emailadres wijzigen als het goed is. Waar zie jij je emailadres dat anderen het kunnen zien?
En als je getagd bent bij een foto, kunnen andere mensen uit jou vriendenlijst die foto ook zien? En zoja hoe kan ik die foto dan verwijderen? tag verwijderen, dat kun je doen bij de foto, staat naast je naam tag verwijderen.

Ik heb FB nog maar net 2 weekjes en ik snap er nog niet echt veel van haha Embarassed
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 6:43

girli schreef:
Razz_ schreef:Kan je je e-mail adres verbergen zodat vrienden en andere mensen die niet kunnen zien? En kan je die ook veranderen zonder dat je alles kwijtraakt?Je kunt je emailadres wijzigen als het goed is. Waar zie jij je emailadres dat anderen het kunnen zien?
En als je getagd bent bij een foto, kunnen andere mensen uit jou vriendenlijst die foto ook zien? En zoja hoe kan ik die foto dan verwijderen? tag verwijderen, dat kun je doen bij de foto, staat naast je naam tag verwijderen.

Ik heb gekeken maar je kan het volgens mij echt niet wijzigen

Bij info staat onderaan contactgegevens je mail adres. Volgens mij kan iedereen die van mij zien

Gast
Gast

Bericht  girli vr 10 jun 2011 - 6:58

Ik heb even gekeken en je hebt gelijk. Ik heb ook al gevonden hoe je dat kan wijzigen.

account (rechtsboven) -> privacyinstellingen -> instellingen aanpassen -> onderaan staat dan instellingen voor het tonen van je emailadres en dan kies je voor aanpassen -> 'alleen ik'.

Ik zag ook hoe je een emailadres kan toevoegen. Misschien kun je eerst een 2e emailadres toevoegen en dan het 1e verwijderen? Ik weet niet of dit kan, dit is een gok.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:02

Ik ga meteen even kijken. Bedankt voor het zoeken !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: