Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagjes over koemelkallergie

+6
Pien
RiLiJu
Limburg85
loesje
meisjesmama
Novalee
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Novalee wo 24 aug 2011 - 1:00

Hoe merkte je dat je kindje koemelkallergie heeft/had?

Hoe oud was je kindje toen?

Gaf je ook borstvoeding? Ben je hier mee door gegaan i.c.m. een dieet?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  meisjesmama wo 24 aug 2011 - 1:09

Novalee schreef:Hoe merkte je dat je kindje koemelkallergie heeft/had? Ze waren beide vreselijk aan het huilen lieten veel winden, kramp en vreselijke zuigbehoefde

Hoe oud was je kindje toen? Bij de 1ste kwamen we er met 9 weken achter de 2de met 4 weken.

Gaf je ook borstvoeding? Ja ik gaf bij de 2de borstvoeding en ben toen overgestapt op flesvoeding maar heb nog wel 1 week gekolft dat mocht het geen KMA. Dat ik weer borstvoeding kon gaan geven. Ben je hier mee door gegaan i.c.m. een dieet?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  loesje wo 24 aug 2011 - 1:11

Hoe merkte je dat je kindje koemelkallergie heeft?
Hij krijgt rode bultjes/diaree/krampen/veel huilen zodra ik hem yoghurt of iets waar melk in zit geef

Hoe oud was je kindje toen? 6/7 maanden daarvoor hadden we wel een vermoeden maar toen wisten we het nog niet zeker.

Gaf je ook borstvoeding? nee
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Limburg85 wo 24 aug 2011 - 1:14

Hier zijn/waren wel alle symptomen aanwezig maar hij heeft het niet omdat hij goed op hypo allergeen reageert:
- heel onrustig
- heel veel huilen
- niet willen slapen
- hele erge krampen
- schrale huid
- spuugt veel
- niest veel
- vaak verstopte neus/verkouden

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Novalee wo 24 aug 2011 - 1:30

Bedankt voor de reacties! Ik vraag het omdat ik een beetje bang bent dat ons meisje dat heeft. Sinds vorige week dinsdag zit haar hele gezichtje onder de rode pukkeltjes. Het begon op haar wangen, maar het zit nu op haar hele gezicht, onder haar haartjes, op haar schouders, en zelfs rond haar tepels. Verder heeft ze iig sinds vrijdag na elke voeding last van krampjes. Vandaag ook. Ze heeft sinds vanochtend 9 uur alleen wat hazenslaapjes gedaan, maar steeds hooguit een half uur. Terwijl ik wel kan zien dat ze moe is. Maar steeds als ze slaapt wordt ze wakker door de krampen. Dan huilt ze een beetje, trekt haar benen helemaal op en laat veel winden. Als ze wakker is, is ze ook erg onrustig.

Nu weet ik dat bijna elke baby wel last heeft van krampjes en af en toe een pukkel maar ik vind dat het bij haar nu wel lang duurt. Vorige week op het CB gaf de arts ook aan dat ze door de allergieen van mijn vriend een verhoogde kans heeft op KMA. Daarbij merk ik bij mezelf dat ik ook klachten (flinke darmkrampen) krijg als ik veel zuivel eet of drink.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  loesje wo 24 aug 2011 - 1:39

mijn zoontje krijgt dan bultjes op zn romp en niet in zn gezicht. Wat voorn voeding krijgt ze? misschien kun je op stappen op pepti om uit te proberen of het koemelk allergie is.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  RiLiJu wo 24 aug 2011 - 1:46

Novalee schreef:Bedankt voor de reacties! Ik vraag het omdat ik een beetje bang bent dat ons meisje dat heeft. Sinds vorige week dinsdag zit haar hele gezichtje onder de rode pukkeltjes. Het begon op haar wangen, maar het zit nu op haar hele gezicht, onder haar haartjes, op haar schouders, en zelfs rond haar tepels. Verder heeft ze iig sinds vrijdag na elke voeding last van krampjes. Vandaag ook. Ze heeft sinds vanochtend 9 uur alleen wat hazenslaapjes gedaan, maar steeds hooguit een half uur. Terwijl ik wel kan zien dat ze moe is. Maar steeds als ze slaapt wordt ze wakker door de krampen. Dan huilt ze een beetje, trekt haar benen helemaal op en laat veel winden. Als ze wakker is, is ze ook erg onrustig.

Nu weet ik dat bijna elke baby wel last heeft van krampjes en af en toe een pukkel maar ik vind dat het bij haar nu wel lang duurt. Vorige week op het CB gaf de arts ook aan dat ze door de allergieen van mijn vriend een verhoogde kans heeft op KMA. Daarbij merk ik bij mezelf dat ik ook klachten (flinke darmkrampen) krijg als ik veel zuivel eet of drink.

C.eline heeft ook een koemelkallergie gehad. En dat uitte zich precies zoals jij omschrijft. Haar hele gezicht zat onder het exceem en was ook opgezet. Ze sliep amper en als ze sliep was ze zo weer wakker. Ze was alleen redelijk rustig als ik haar op mijn buik liep slapen en ik ondertussen over haar rug wreef. Dan sliep ze soms ook wel wat langer.
Ik ben toen een week overgegaan op pepti. En kolfde alle voedingen af. Het was een heel werk, je bent die week alleen maar met voedingen bezig, maar je weet daarna wel of ze hier inderdaad last van heeft.
Na drie dagen had ik in ieder geval een heel ander kind en ben ik zelf toen dus ook over gegaan op een koemelkvrij dieet. Dit heb ik toen nog anderhalf jaar volgehouden en het was goed te doen.
Het is het proberen in ieder geval waard!
Als je nog wat meer wilt weten, dan roep je maar;)!
Succes en sterkte met je meisje.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Limburg85 wo 24 aug 2011 - 1:47

Hier zei de dokter en cb dat maar weinig kindjes echt koemelkallergie hebben, geen idee of dat klopt hoor. Ik zou anders even met het cb overleggen en dan overstappen op andere voeding, neem aan dat je andere dingen tegen krampen al heb geprobeerd?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Pien wo 24 aug 2011 - 1:54

meisjesmama schreef:
Novalee schreef:Hoe merkte je dat je kindje koemelkallergie heeft/had? Ze waren beide vreselijk aan het huilen lieten veel winden, kramp en vreselijke zuigbehoefde

Hoe oud was je kindje toen? Bij de 1ste kwamen we er met 9 weken achter de 2de met 4 weken.

Gaf je ook borstvoeding? Ja ik gaf bij de 2de borstvoeding en ben toen overgestapt op flesvoeding maar heb nog wel 1 week gekolft dat mocht het geen KMA. Dat ik weer borstvoeding kon gaan geven. Ben je hier mee door gegaan i.c.m. een dieet?
hier net zo als hierboven omschreven is. Vorige week gemerkt dat ze heel Anders was na een bv fles als na een kv fles. Ze had dan veel kramp, windjes laten onrustig en niet willen slapen. Toen hebben we besloten om een paar dagen alleen kv te geven en toen ging ik zoveel beter.

Vrijwel gelijk besloten om helemaal te stoppen met bv en volledig over te gaan op kv.
Ben nu dus nog bezig dmv kolven de bv af te bouwen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 1:58

Limburg85 schreef:Hier zei de dokter en cb dat maar weinig kindjes echt koemelkallergie hebben, geen idee of dat klopt hoor. Ik zou anders even met het cb overleggen en dan overstappen op andere voeding, neem aan dat je andere dingen tegen krampen al heb geprobeerd?

Dat hoor je inderdaad vaak, het schijnt toch meestal iets anders te zijn. De enige echte zekerheid die je hebt is met een provocatietest.

Neemt niet weg dat als je zelf aan je kind merkt dat een verandering werkt, je die lekker door moet zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 1:59

Novalee schreef:Bedankt voor de reacties! Ik vraag het omdat ik een beetje bang bent dat ons meisje dat heeft. Sinds vorige week dinsdag zit haar hele gezichtje onder de rode pukkeltjes. Het begon op haar wangen, maar het zit nu op haar hele gezicht, onder haar haartjes, op haar schouders, en zelfs rond haar tepels. Verder heeft ze iig sinds vrijdag na elke voeding last van krampjes. Vandaag ook. Ze heeft sinds vanochtend 9 uur alleen wat hazenslaapjes gedaan, maar steeds hooguit een half uur. Terwijl ik wel kan zien dat ze moe is. Maar steeds als ze slaapt wordt ze wakker door de krampen. Dan huilt ze een beetje, trekt haar benen helemaal op en laat veel winden. Als ze wakker is, is ze ook erg onrustig.

Nu weet ik dat bijna elke baby wel last heeft van krampjes en af en toe een pukkel maar ik vind dat het bij haar nu wel lang duurt. Vorige week op het CB gaf de arts ook aan dat ze door de allergieen van mijn vriend een verhoogde kans heeft op KMA. Daarbij merk ik bij mezelf dat ik ook klachten (flinke darmkrampen) krijg als ik veel zuivel eet of drink.

Is het geen babyacné? Dat is precies de leeftijd er voor namelijk om dit te krijgen. Moet je anders maar even googlen! Kramp is ook vrij normaal bij baby's, dus om meteen aan KMA te denken is denk ik niet nodig. Maar dat kun je zelf natuurlijk als beste inschatten, dus als je het niet vertrouwt kun je proberen de koemelk weg te laten. Bijvoorbeeld door (voorlopig) koemelkvrije flesvoeding te gaan geven. Als het echt KMA is merk je vrijwel direct verschil.

Mijn jongste heeft een lichte vorm van KMA maar als baby had ze het heel hevig. Ze had een heel erg schrale huid met rode plekken en ze spuugde bijna iedere voeding er volledig uit.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 2:10

Wilde ik net zeggen van dat baby acné. Hebben hier ook alle kindjes rond die periode gehad, dus dat kan het ook nog zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Liadan wo 24 aug 2011 - 2:14

Novalee schreef:Bedankt voor de reacties! Ik vraag het omdat ik een beetje bang bent dat ons meisje dat heeft. Sinds vorige week dinsdag zit haar hele gezichtje onder de rode pukkeltjes. Het begon op haar wangen, maar het zit nu op haar hele gezicht, onder haar haartjes, op haar schouders, en zelfs rond haar tepels. Verder heeft ze iig sinds vrijdag na elke voeding last van krampjes. Vandaag ook. Ze heeft sinds vanochtend 9 uur alleen wat hazenslaapjes gedaan, maar steeds hooguit een half uur. Terwijl ik wel kan zien dat ze moe is. Maar steeds als ze slaapt wordt ze wakker door de krampen. Dan huilt ze een beetje, trekt haar benen helemaal op en laat veel winden. Als ze wakker is, is ze ook erg onrustig.

Dit heeft Kian ook precies gehad, hier was het geen koemelkallergie. De pukkels gingen na een paar weken weg, de krampen pas toen we infacol zijn gaan geven voor de voedingen (hij krijgt borstvoeding).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Novalee wo 24 aug 2011 - 2:16

RiLiJu, ik kolf nu ook al alles want borstvoeding aan de borst is helaas mislukt. Dat is dus niet zo'n probleem smile Wat is Pepti precies? En wat at je zoal op een dag want ik heb al gelezen dat er in heel veel dingen melk of ei verwerkt zit en ik vraag me af wat er dan nog overblijft? En heb je hierbij ook begeleiding gekregen van een dietist?

Haar speentje en fietsen met haar beentjes helpt wel tegen de krampjes, maar ik vind het wel apart dat ze na vrijwel elke voeding krampjes heeft.

Ik wil ook niet meteen zeggen dat ze KMA heeft hoor. Al haar klachten zijn dingen waar elke baby wel eens last van heeft. En slechts 2 a 3% van de baby's heeft daadwerkelijk KMA. Maar omdat de arts aangaf dat ze een verhoogde kans heeft door de allergieen van m'n vriend, plus dat ik soms zo op zuivel reageer (dit is nooit vastgesteld door een arts oid) maakt dat ik het toch niet helemaal vertrouw. Morgen is het inloopspreekuur op het CB, dan ga ik wel even langs.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Linda wo 24 aug 2011 - 2:23

Hoe merkte je dat je kindje koemelkallergie heeft/had?
Mijn dochter spuugte heeeeeeeeel veel (hele golven). En ze was heel erg onrustig.

Hoe oud was je kindje toen?
Na een paar weken merkte ik al dat er iets aan de hand was.

Gaf je ook borstvoeding? Ben je hier mee door gegaan i.c.m. een dieet?
Ja, ik geef nog steeds borstvoeding. In de eerste paar weken heb ik alleen de directe melkproducten achterwege gelaten, maar dat was niet voldoende. Nu volg ik al 6 maanden een strikt hypoallergeen dieet. Ik eet en drink niets waar melk, ei en soja in zit.

Toen ik trouwens net met het dieet begon merkte ik na 2 dagen al een groot verschil. Bij eczeem vanwege KMA kan het wel langer duren voor je verschil merkt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Linda wo 24 aug 2011 - 2:24

Oja, een tip als je van plan bent bv te blijven geven. Ga op zoek naar een bvvriendelijke diëtist. Een "gewone" diëtist heeft over het algemeen niet heel veel verstand van KMA en bv.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Annie24 wo 24 aug 2011 - 2:29

Novalee; Y. had dat ook rond die leeftijd en dat was volgens het cb babyacne, maar omdat ik het niet vertrouwde ben ik naar de huisarts gegaan. Deze gaf aan dat het een afstammeling was van berg wat ze ook wel eens op het hoofdje hebben. We hebben toen een zalfje gehad en na een weekje was het weg. Er staat ook een foto van op hyves. Pagina 3: hij ligt onder zn babygym in een Noppies shirtje en de foto heet 'krentenbolletje'. Ik heb evt nog wel wat meer foto's van hoe hij er toen uitzag, anders moet je me maar even mailen, dan kan je vergelijken.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  RiLiJu wo 24 aug 2011 - 2:45

RiLiJu, ik kolf nu ook al alles want borstvoeding aan de borst is helaas mislukt. Dat is dus niet zo'n probleem smile Wat is Pepti precies? En wat at je zoal op een dag want ik heb al gelezen dat er in heel veel dingen melk of ei verwerkt zit en ik vraag me af wat er dan nog overblijft? En heb je hierbij ook begeleiding gekregen van een dietist?

Pepti kan je bij de apotheek kopen en is kunstvoeding, alleen dan koemelkvrij. Het is duur spul(wat ik mij er nog van kan herinneren, maar je hebt wel snel duidelijkheid, aangezien ze vanaf dat moment niks van koemelk binnen kan krijgen.

Ja, er zit in heel veel producten koemelk, ei, soja verwerkt. Op het voedingscentrum kan je een lijst downloaden waarin alle producten staan die je mag hebben en bij welke winkel dat verkrijgbaar is.
Later ging ik alleen nog maar naar de AH. Ze hebben daar namelijk op alle producten van het huismerk staan wat er in verwerkt zit. Ik nam dan altijd alleen producten mee waarop vermeld stond dat het koemelkvrij was.
Bij de AH hebben ze ook koemelkvrij brood. Dit was toen(twee jaar geleden) verder bijna nergens te krijgen.
Denk ook aan je (bak)boter, sausjes, koekjes ed. Ook deze producten zijn bijna allemaal wel verkrijgbaar zonder koemelk.
Het is een gepuzzel en in het begin even wennen(dat je je favoriete salade bijv niet meer mag;)).
En borstvoeding wordt zeker aangeraden bij allergiekindjes. Met dit in mijn achterhoofd was het zeker goed te doen!

Ik heb in het begin inderdaad met een diëtiste overlegt, maar heb hier niet heel veel aan gehad. (Was waarschijnlijk geen bv-vriendelijke;))

Oja, je moet zelf wel kalktabletten nemen als je op dieet gaat!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Linda wo 24 aug 2011 - 2:51

RiLiJu schreef:
Pepti kan je bij de apotheek kopen en is kunstvoeding, alleen dan koemelkvrij. Het is duur spul(wat ik mij er nog van kan herinneren, maar je hebt wel snel duidelijkheid, aangezien ze vanaf dat moment niks van koemelk binnen kan krijgen.

Pepti is niet koemelkvrij. De eiwitten (dat is hetgeen waar een kind met KMA allergisch voor is) zijn kleiner gemaakt / verknipt, waardoor het kind die voeding wel kan verdragen, maar het blijft dus wel gemaakt van koemelk.

Bv kan je wel volledig koemelkvrij maken (door dus op dieet te gaan).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Liadan wo 24 aug 2011 - 2:58

Hier een foto van de pukkels van Kian, ze zaten bij hem over heel zijn gezicht, nek, bovenlichaam en bovenop zijn hoofd.
Vraagjes over koemelkallergie 002-kopie2

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 2:59

[quote="Liadan"]Hier een foto van de pukkels van Kian, ze zaten bij hem over heel zijn gezicht, nek, bovenlichaam en bovenop zijn hoofd.


Dit hadden ze hier alle 4 precies zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  RiLiJu wo 24 aug 2011 - 3:05

Linda schreef:
RiLiJu schreef:
Pepti kan je bij de apotheek kopen en is kunstvoeding, alleen dan koemelkvrij. Het is duur spul(wat ik mij er nog van kan herinneren, maar je hebt wel snel duidelijkheid, aangezien ze vanaf dat moment niks van koemelk binnen kan krijgen.

Pepti is niet koemelkvrij. De eiwitten (dat is hetgeen waar een kind met KMA allergisch voor is) zijn kleiner gemaakt / verknipt, waardoor het kind die voeding wel kan verdragen, maar het blijft dus wel gemaakt van koemelk.

Bv kan je wel volledig koemelkvrij maken (door dus op dieet te gaan).

Je hebt gelijk, sorry!
Het is alweer een poosje geleden en heb het maar een week gebruikt, waardoor ik van de pepti zelf niet zo goed op de hoogte ben! Ik weet alleen nog wel dat een kind met KMA hier goed op reageert en de klachten dan binnen een week soieso moeten verminderen/weggaan.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 3:13

Hier hadden ze allebei met een maand ook precies zulke pukkeltjes; babyacné dus. Na een week of 2 trok dit weer weg. Ze hadden het trouwens over het hele lichaam, maar vooral op het hoofd en de handen.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Novalee wo 24 aug 2011 - 3:22

Annie24 schreef:Novalee; Y. had dat ook rond die leeftijd en dat was volgens het cb babyacne, maar omdat ik het niet vertrouwde ben ik naar de huisarts gegaan. Deze gaf aan dat het een afstammeling was van berg wat ze ook wel eens op het hoofdje hebben. We hebben toen een zalfje gehad en na een weekje was het weg. Er staat ook een foto van op hyves. Pagina 3: hij ligt onder zn babygym in een Noppies shirtje en de foto heet 'krentenbolletje'. Ik heb evt nog wel wat meer foto's van hoe hij er toen uitzag, anders moet je me maar even mailen, dan kan je vergelijken.
Hoe kan het ook anders? lol!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Novalee wo 24 aug 2011 - 3:26

De pukkeltjes van K. en ook die van Y. lijken wel sprekend op wat Ninthe heeft. Hopelijk is het hier dan ook gewoon onschuldige acne!

Volgens mij heb ik nog een flesje infacol staan dus dan kan ik nog wel proberen tegen de krampen. Maar ik ga morgen voor de zekerheid toch even langs het CB. Kan ik haar meteen laten wegen, want dat is toch alweer een week geleden Wink

Ze heeft trouwens net om 15:00 uur nog een fles gedronken en is daarna met wat moeite in slaap gevallen. Maar ze trekt nu alweer allemaal verkrampte gezichten en maakt wat huilgeluiden, dat het vast niet lang meer duurt voor ze weer wakker is Sad
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over koemelkallergie Empty Re: Vraagjes over koemelkallergie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum