Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pap vraagjes.....

+2
Mamsie
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty pap vraagjes.....

Bericht  duckie wo 12 okt 2011 - 9:50

A. Krijgt savonds voor ze naar bed gaat pap en soms slaapt ze daar op door maar vaak niet...
Nu vraag ik mij een aantal dingen af want of ze nou veel of weinig van haar pap eet maakt niet uit voor het doorslapen...

Tot welke leeftijd geef/gaf je kindje savonds pap?
Hoelaat deed je dat? Direct na de maaltijd of er na pas?
Hoeveel pap geef je?
Maak je een bordje pap of een fles pap?
En wanneer geef je sochtends pap?
Slaapt je kindje door op de pap?
Welke pap geef je?
Kun je ook brinta door de opvolgmelk doen om pap te maken?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Mamsie wo 12 okt 2011 - 9:59

Tot welke leeftijd geef/gaf je kindje savonds pap? Geen idee mijn kinderen hebben het wel tot hun 1.5 zeker gehad.
Hoelaat deed je dat? Direct na de maaltijd of er na pas? Hier krijgt S het rond 8 uur. Hij eet om half 6 warm.
Hoeveel pap geef je? ik geef 6 schepjes melk en 6 schepjes pap
Maak je een bordje pap of een fles pap? Fles
En wanneer geef je sochtends pap? Niet
Slaapt je kindje door op de pap? Nee, mijn andere kinderen ook niet.
Welke pap geef je? Bambix eerste fijne granen en daarna licht volkoren.
Kun je ook brinta door de opvolgmelk doen om pap te maken? Ja kan wel denk ik maar dat zou ik niet doen onder het jaar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  mauwmauw wo 12 okt 2011 - 10:02

wij gaven altijd rijstebloempap door de laatste fles,hij sliep hier de hele nacht op,we zijn de fles steeds vroeger gaan geven,en flessen laten vervallen na mate hij ouder werd(hij kreeg de rijstebloem sinds hij 4 maanden was)op een gegeven moment was zijn laatste fles om 19uur,maar merkte we dat hij niet meer wilde,toen de rijstebloem eraf gehaald.
ik denk dat dat rond de 9-10 maanden was.Hij krijgt sinds 6 maanden een bordje bambix pap in de morgen.dus toen de tijd kreeg hij en gewone pap en rijstebloem pap.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 10:12

Volgens mij kreeg ze wel tot een jaar of anderhalf pap voor het naar bed gaan. Nu nog als ze erom vraagt, maar dat is bijna nooit. Het is dan vlak voor het naar bed gaan een bordje. Soms krijgt ze ook als ontbijt pap, soms ook cornflakes, maar meestal brood. Brinta kan volgens mij prima door de opvolgmelk, maar ik heb geen idee vanaf wanneer Brinta mag voor kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 10:27

Tot welke leeftijd geef/gaf je kindje savonds pap? Nu nog steeds en ik ben het van plan om het s'ochtends nog lang te geven
Hoelaat deed je dat? Direct na de maaltijd of er na pas? Als hij s'ochtends wakker wordt en voordat hij naar bed gaat
Hoeveel pap geef je? 150 ml
Maak je een bordje pap of een fles pap? Fles
En wanneer geef je sochtends pap? Als hij wakker wordt
Slaapt je kindje door op de pap? Geen idee maar daar gaat het bij mij ook niet om eigenlijk smile
Welke pap geef je? Fijne granen van Nestlé
Kun je ook brinta door de opvolgmelk doen om pap te maken? Het kan wel maar vanaf welke leeftijd echt geen idee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 10:34

Wij geven echt al maanden geen pap meer s avonds...
Avondeten om 18u en soms toetje na. half u later naar bed.
Ochtend wel pap

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  loesje wo 12 okt 2011 - 18:43

Tot welke leeftijd geef/gaf je kindje savonds pap? hij heeft nooit savonds pap gehad
Hoelaat deed je dat? Direct na de maaltijd of er na pas? nvt
Hoeveel pap geef je? nvt

En wanneer geef je sochtends pap? 7.15 krijgt hij pap
Maak je een bordje pap of een fles pap? bordje
Welke pap geef je? granen
Kun je ook brinta door de opvolgmelk doen om pap te maken? ja dat kan maar doe ik nog niet
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 19:50

S.enna heeft nooit pap gekregen, dat vond ze echt niet lekker. M.ara krijgt hier in de ochtend pap van BV en Bambix, ongeveer 200 cc als ontbijt. Ze is nu trouwens 1,5 jaar oud. In de avond heeft ze nooit pap gekregen, ze kreeg dan BV met rijstebloem om door te slapen (al heeft dan nooit geholpen want doorslapen kan ze nog niet Rolling Eyes )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 1:35

J.anneman kreeg als laatste fles (23.00 uur) een papfles. Deze krijgt hij nu een paar weken niet meer. Gewoon s'avonds warm eten en een toetje.
Hij krijgt rond 19.00 uur nog wel een gewone fles (maar die drinkt hij nooit leeg) en s'ochtends pap. Hij slaapt gewoon door van 19.00 uur tot 6.00-7.00 uur

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Annemie do 13 okt 2011 - 1:38

Mijn zoontje krijgt nooit 's avonds pap, dat heeft hij ook nooit gehad. Hij kreeg eerder altijd een beetje rijstebloem in de melk voor het naar bed gaan.
Hij krijgt 's ochtends rond 8.30 wel pap, brinta 8 granen.
Ik heb de brinta eerder tot hij 1 jaar was door de opvolgmelk gedaan, daarna kreeg hij gewone melk, dus dat kan wel, alleen vond mijn zoontje dat niet zo lekker als brinta in gewone melk.
Mijn zoontje krijgt om 18.00 avondeten met toetje en daarna niks meer, hij gaat om 19.15 naar bed en slaapt meestal tot 8.00-8.30.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 1:46

Mama_van2 schreef:S.enna heeft nooit pap gekregen, dat vond ze echt niet lekker. M.ara krijgt hier in de ochtend pap van BV en Bambix, ongeveer 200 cc als ontbijt. Ze is nu trouwens 1,5 jaar oud. In de avond heeft ze nooit pap gekregen, ze kreeg dan BV met rijstebloem om door te slapen (al heeft dan nooit geholpen want doorslapen kan ze nog niet Rolling Eyes )

Bindt brinta een beetje met bv? En had je gewone rijstebloem? Of Biombim, omdat je nog wel eens leest dat gewone niet schijnt te binden met bv, dus ben benieuwd naar jouw ervaring!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 1:56

Hij heeft nooit pap gehad savonds, alleen sochtends, maar dat was ook snel over omdat hij liever een boterham at.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pap vraagjes..... Empty Re: pap vraagjes.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum