Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zonnebank vraagjes

+2
Beachgirl
mangomeisje
6 plaatsers

Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty zonnebank vraagjes

Bericht  mangomeisje vr 14 jan 2011 - 7:42

Hoi, ik ga in mei trouwen, en nu wil ik voor die tijd een zonnebankkuur gaan nemen, en nu ben ik op internet aan het zoeken naar wat een kuur ongeveer kost.
In de buurt vanwaar ik woon kan ik wel studios vinden, maar die hebben geen eigen websites.
Wel zag ik op de site van het zwembad een dat je een kaart van 5 bezoeken kan kopen voor 16,50 euro, dat is ongeveer 3,30 euro per keer.
Is dit goedkoop/duur?! Ik vind het niet duur.
Het was voor 12-18 min (volgens mij 12).
Ik heb een vrij witte huid en ik verbrand sneller dan dat ik bruin word, en het duurt lang voor ik bruin ben, hoe laat van te voren zou ik het beste kunnen beinnen als ik in mei trouw?!

Alvast bedankt voor jullie tips/reacties!!

mangomeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 26
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 7:44

Ik heb ook een vrij bleke huid, en heb het heel langzaam opgebouwd aangezien ik eerder verbrand dan bruin word. Ik ging bijv. eerst maar 5 min per keer. En dan langzaam wat langer.

Ik heb zelf een zonnebank dus weet niet wanneer een zonnebank duur is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Beachgirl vr 14 jan 2011 - 8:00

3,30 is niet echt duur hoor. Hier is het 7 euro per keer.

Ik zou denk ik 2 maanden van tevoren beginnen, en dan zou ik elke 2 weken gaan. Dus iets van 4 keer in totaal.
Je kan ook gewoon even bij het zwembad informeren... en als zij het niet weten zou ik gewoon een zonnestudio bellen, en vragen hoe en wat je het beste kunt doen als je een witte huid hebt.

Onder die turbobruiners verbrand je volgens mij niet zo snel, maar ik heb een tintje in mijn huid, en weet dus niet hoe het is als je witjes bent.


Je kunt natuurlijk ook een bodylotion kopen waar je bruin van wordt, en kijken of dat werkt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Arwyn vr 14 jan 2011 - 8:35

Dat is sowieso niet duur nee.
Ik heb zelf ook een heel lichte huid, zo licht zelfs dat een scan eerst aangaf dat ik niet eens onder de zonnebank mag, haha. Ik ben zelf een paar keer naar Sundays geweest. Die hebben verschillende soorten zonnebanken, allemaal een andere sterkte zeg maar. Ik ben begonnen onder de lichtste en dan misschien 10minuten, daar werd ik al wel een beetje rood van aan het begin, dus dat is dan ook meer dan genoeg! Onder zo'n standaard bank zou ik aan het begin niet langer dan 5 minuten gaan. Bij de zonnestudio zeiden ze dat je, als je echt zichtbaar resultaat wilt, je het beste twee keer in de week kunt gaan volgens mij.
Ik zou je sowieso aanraden om je goed in te smeren met zo'n speciale zonnebank creme. Scheelt heel erg met verbranden en het kleurtje blijft ook langer zitten. Ik had hem volgens mij van de Etos.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Cow vr 14 jan 2011 - 20:52

Ik zou even binnenlopen bij een studio. Die mensen hebben er verstand van, de zonnebanken zijn beter en je hebt verschillende sterktes waardoor het beter is aan te passen op je huid.
Je betaald ook wel wat meer maar daar heb je ook resultaat en expertise voor.
En idd ongeveer 2x in de week geeft het beste resultaat al moet je er wel opletten dat je geen zonnebankbruine kleur krijgt, dat is zooo lelijk!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Blond za 15 jan 2011 - 2:01

Dat is echt goedkoop. Bij ons is het 5,20 per keer (of 52 euro voor 12 keer, dan heb je 2x gratis, maar dan moet je die twaalf keer wel opmaken in een jaar tijd).

Ik heb een extreme lichte huid, op mijn armen ook sproeten en dergelijke. Ik kan niet bruin worden, alleen een zweempje bruin heb ik af en toe. Ik kan wel rustig 15 minuten onder de zonnebank voordat ik verbrand. Ligt ook aan de sterkte van de stralen.

Voordat ik naar Curacao ging, ging ik een maand lang elke week twee keer. Dat zou je ook kunnen doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Toet za 15 jan 2011 - 5:01

Dat is idd goedkoop, maar het licht ook wel aan de kwaliteit van de zonnebank.
Als ik jou was zou ik gewoon binnen lopen bij een zonnestudio, die hebben vaak goede zonnebanken en kunnen je goed advies geven.
Hier zit een hele goede zonnestudio, een kuurkaart van 10 keer kost normaal 90 euro, maar er is ongeveer het hele jaar een aanbieding dat je twee kuurkaarten voor de prijs van een hebt.
Dan betaal je dus 4,50 per keer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  mangomeisje zo 16 jan 2011 - 5:21

oke, thanx voor alle tips!! En het blijkt dus helemaal niet zo duur te zijn, als ik dat zo hoor. Ik ga van de week maar eens informeren bij het zwembad, en ik ga denk ik de 1e keer een los kaartje kopen en niet zo lang en dan later kan ik alsnog 2x in de week gaan.Maar eerst rustig opbouwen!

mangomeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 26
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zonnebank vraagjes Empty Re: zonnebank vraagjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum