Vragenlijstje: hoe gezond eet jij?
+24
Caramba
Melis1985
_Lacey_
BJA
Oasis
Inge
ShallY
Mida4you
bolus26
minoessepoes
sanne-84
Lejow
nina
Ugly Betty
Emma_
Laquisia
smooch
Arwyn
Mizz_S
Zininzon
Monte
Linda
Highway
Zonnetje
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vragenlijstje: hoe gezond eet jij?
Eet jij iedere dag fruit?
Eet jij iedere dag groente?
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat?
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is?
Hoe vaak eet je chips?
Hoe vaak eet je gebak?
Hoe vaak eet je ijs?
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis?
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten?
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag?
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag?
Wat eet je meestal als ontbijt?
Wat eet je meestal als toetje?
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak?
Hoe vaak eet je chips?
Hoe vaak eet je gebak?
Hoe vaak eet je ijs?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vragenlijstje: hoe gezond eet jij?
Eet jij iedere dag fruit? ja
Eet jij iedere dag groente? ja
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? gemiddeld 2x per maand
Hoe vaak eet je chips? 1-2x per week
Hoe vaak eet je gebak? dat is heel wisselend, soms 2x per week, soms 1x per maand
Hoe vaak eet je ijs? in het voorjaar/zomer 2-3x per maand
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1-2x per week, allerlei soorten: haring, gerookte zalm, gebakken zalm, garnalen, forel, kabeljouw
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? bijna iedere dag
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? ongeveer 3, ik drink ook vaak thee met theïne
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 0, ik lust geen koffie
Wat eet je meestal als ontbijt? een bruine boterham met hagelslag
Wat eet je meestal als toetje? yoghurt met jam
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? meestal een koekje en ook een handje noten en soms wat toastjes met kaas
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? gemiddeld 2x per maand
Hoe vaak eet je chips? 1-2x per week
Hoe vaak eet je gebak? dat is heel wisselend, soms 2x per week, soms 1x per maand
Hoe vaak eet je ijs? in het voorjaar/zomer 2-3x per maand
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1-2x per week, allerlei soorten: haring, gerookte zalm, gebakken zalm, garnalen, forel, kabeljouw
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? bijna iedere dag
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? ongeveer 3, ik drink ook vaak thee met theïne
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 0, ik lust geen koffie
Wat eet je meestal als ontbijt? een bruine boterham met hagelslag
Wat eet je meestal als toetje? yoghurt met jam
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? meestal een koekje en ook een handje noten en soms wat toastjes met kaas
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
zonnetje schreef:
Eet jij iedere dag fruit? Op dagen dat ik werk wel; op woensdag en in het weekend niet altijd
Eet jij iedere dag groente? Doorgaans 5/6 van de 7 dagen wel
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? eenmaal per week halen we iets of eten we een pizza
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? af en toe friet; ik denk 1x per 2/3 weken. Verder nooit; we hebben ook geen frituurpan
Hoe vaak eet je chips? 1x per maand (of op een feestje)
Hoe vaak eet je gebak? Op verjaardagen; dus dit wisselt
Hoe vaak eet je ijs? Met warm weer elke dag wel 1
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? wekelijks en de soort verschilt; zalm/makreel/tilapia/panga/vissticks
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? nooit
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? puur water zo'n 500ml
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Op werkdagen wel een stuk of 8-10. Anders 2-3
Wat eet je meestal als ontbijt? Meestal 1 of 2 boterhammen met philadelphia
Wat eet je meestal als toetje? Vla of yoghurt
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Meestal niks;soms fruit
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
zonnetje schreef:Eet jij iedere dag fruit? Nee
Eet jij iedere dag groente? Ja
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Denk 1 x in de 2 weken in totaal
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ja, af en toe snackbar eten, maar ik hou ook wel van zelf dingen frituren zoals tempura enzo, dus geen snackbar eten, maar gewoon eten wat gefrituurd wordt
Hoe vaak eet je chips? veel te veel, paar keer per week, ik wil wel minder maar ik vind het te lekker
Hoe vaak eet je gebak? Zelden
Hoe vaak eet je ijs? Zelden
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1 x in de 2 weken. Ben gek op zalm, tonijn en witvis, en probeer steeds meer. Lust intussen ook al garnalen, en ga morgen krab proberen
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Niet vaak, want ik eet wel eens noten door m'n eten, maar meestal rooster ik ze dan voor de smaak
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Ik drink twee liter water op een dag, minstens
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 1 of 2
Wat eet je meestal als ontbijt? Ik eet met vlagen brood, en met vlagen havermout met vruchtjes en noten
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet geen toetjes
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak?Chips en een chocolaatje bij de koffie
Conclusie: Ik eet qua maaltijden wel gezond, maar eet tussendoor te veel troep.
Gast- Gast
Eet jij iedere dag fruit? Ja
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Tegenwoordig nooit meer, heeeeel af en toe een patatje
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Af en toe een patatje bij schoonouders, denk 1 keer per maand
Hoe vaak eet je chips? Bijna nooit.
Hoe vaak eet je gebak? Nooit
Hoe vaak eet je ijs? Sorbetijs regelmatig. Slagroomijs nooit.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Minimaal één keer per week. Zalm, makreel, tonijn.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Bijna nooit, zou ik eigenlijk vaker moeten doen, want ik vind het wel lekker.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Ruim 2 liter per dag. Ik drink altijd flesjes water, een paar per dag. Kruiden welness thee. En hooguit één keer per dag een glas frisdrank.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Drink ik niet.
Wat eet je meestal als ontbijt? Twee bruine boterhammen met banaan of aardbeien. Of twee afbakbroodjes met kipfilet of ham.
Wat eet je meestal als toetje? Vruchtenshake.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Ja, regelmatig. Wat fruit of snoep/drop.
Ik eet en drink best wel gezond. Maar dat komt vooral omdat mijn dochter borstvoeding krijgt en allergisch is voor melk, ei, soja en cacao. Dus alles waar dat in is verwerkt mag ik niet.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Tegenwoordig nooit meer, heeeeel af en toe een patatje
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Af en toe een patatje bij schoonouders, denk 1 keer per maand
Hoe vaak eet je chips? Bijna nooit.
Hoe vaak eet je gebak? Nooit
Hoe vaak eet je ijs? Sorbetijs regelmatig. Slagroomijs nooit.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Minimaal één keer per week. Zalm, makreel, tonijn.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Bijna nooit, zou ik eigenlijk vaker moeten doen, want ik vind het wel lekker.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Ruim 2 liter per dag. Ik drink altijd flesjes water, een paar per dag. Kruiden welness thee. En hooguit één keer per dag een glas frisdrank.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Drink ik niet.
Wat eet je meestal als ontbijt? Twee bruine boterhammen met banaan of aardbeien. Of twee afbakbroodjes met kipfilet of ham.
Wat eet je meestal als toetje? Vruchtenshake.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Ja, regelmatig. Wat fruit of snoep/drop.
Ik eet en drink best wel gezond. Maar dat komt vooral omdat mijn dochter borstvoeding krijgt en allergisch is voor melk, ei, soja en cacao. Dus alles waar dat in is verwerkt mag ik niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Eet jij iedere dag fruit? Nee wel elke dag fruit-waterijsje(in de winter wel elke dag 2x fruit)
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Bijna nooit(wel dingen uit pakje, als pastasaus, puree)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ik 1x per maand/per 2 maanden gemiddeld
Hoe vaak eet je chips? 1 x per maand
Hoe vaak eet je gebak? 1 x per maand
Hoe vaak eet je ijs? Elke dag een waterijsje als het zomer/lente is. In de zomer een keer of 10-15 een softijsje
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 2-3x per week, koolvis, zalm,tonijn, kabeljauw
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? niet vaak genoeg. Eet meestal pistache en die zijn niet zonder zout)
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1,5 liter water + een kop gewone thee
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? geen
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen met kipfilet of honing
Wat eet je meestal als toetje? Waterijsje, in de winter fruit
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? 2 beschuitjes en een paar crackertjes(van die hele kleine vierkante)
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Bijna nooit(wel dingen uit pakje, als pastasaus, puree)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ik 1x per maand/per 2 maanden gemiddeld
Hoe vaak eet je chips? 1 x per maand
Hoe vaak eet je gebak? 1 x per maand
Hoe vaak eet je ijs? Elke dag een waterijsje als het zomer/lente is. In de zomer een keer of 10-15 een softijsje
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 2-3x per week, koolvis, zalm,tonijn, kabeljauw
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? niet vaak genoeg. Eet meestal pistache en die zijn niet zonder zout)
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1,5 liter water + een kop gewone thee
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen met kipfilet of honing
Wat eet je meestal als toetje? Waterijsje, in de winter fruit
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? 2 beschuitjes en een paar crackertjes(van die hele kleine vierkante)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Kant en klaar nooit, afhalen ook bijna nooit
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 x per 3 weken
Hoe vaak eet je chips? een paar keer per week
Hoe vaak eet je gebak? eens per maand ofzo
Hoe vaak eet je ijs? In de winter nooit, in de zomer wekelijks
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 3 x per week (zalm, tonijn, haring, makreel, koolvis, garnalen)
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 2
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 2
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen of kwark met muesli
Wat eet je meestal als toetje? vla of yoghurt
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? soms chips of fruit
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Kant en klaar nooit, afhalen ook bijna nooit
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 x per 3 weken
Hoe vaak eet je chips? een paar keer per week
Hoe vaak eet je gebak? eens per maand ofzo
Hoe vaak eet je ijs? In de winter nooit, in de zomer wekelijks
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 3 x per week (zalm, tonijn, haring, makreel, koolvis, garnalen)
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 2
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 2
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen of kwark met muesli
Wat eet je meestal als toetje? vla of yoghurt
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? soms chips of fruit
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
zonnetje schreef:Eet jij iedere dag fruit? Ja minstens 1 stuk maar vaak 2 of 3 stuks
Eet jij iedere dag groente? Ja altijd!
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x in de maand maar dan is t altijd sushi
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x in de 3 a 4 maanden
Hoe vaak eet je chips? 1x per maand
Hoe vaak eet je gebak? als er iemand jarig is op werk
Hoe vaak eet je ijs? nooit
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 3x per week
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 2x per week
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 10 ongeveer
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 0
Wat eet je meestal als ontbijt? yoghurt
Wat eet je meestal als toetje? niks
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? niks
Gast- Gast
zonnetje schreef:Eet jij iedere dag fruit? Als ik moet werken wel en dan ook drie of vier stuks maar als ik vrij ben maar 1 stuk of geen.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? De laatste tijd ietsje vaker kant en klaar, ik moet namelijk twee keer per week op mn werk eten en de vriezer begint een beetje leeg te raken... Maar normaal gesproken bijna nooit, 4 keer per jaar ofzo. Afhalen denk ik gemiddeld 1 keer per maand ofzo.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Uhm nee, alleen als we frietjes halen of uit eten gaan ofzo, dus ik denk 1 keer per maand.
Hoe vaak eet je chips? De laatste tijd iets te veel Maar normaal gesproken 1 a 2 keer per week
Hoe vaak eet je gebak? Niet vaak, ik vind het ook niet erg lekker, ook bij verjaardagen sla ik vaak over.
Hoe vaak eet je ijs? Uhmz, 1 keer per maand? Nee zelfs minder denk ik.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Gemiddeld 1 keer per week, soms vaker. Dan eten we pangasius, tonijn (uit blik), kabeljauwburger en heel af en toe kibbelingen (uit de supermarkt).
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Uhm ik vind het wel lekker maar hoe vaak? Ik doe best vaak cashewnoten, walnoten of pecannoten door het eten of de salade. Gemiddeld 1 keer per week?
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Heel verschillend, maar ik denk 4 ofzo. Maar als ik moet werken soms wel het dubbele denk ik.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Niet, ik lust geen koffie
Wat eet je meestal als ontbijt? Een witte boterham met hagelslag of een beschuitje met hagelslag
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet eigenlijk nooit een toetje, heeeeeeeeeeel soms fruit ofzo.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Uhm een klein stukje chocolade, soms een koekje maar niet vaak, soms wat nootjes of chips of een paar toastjes. Soms niets. Maar het is wel of en niet en.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Eens per twee maanden.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Eens per maand.
Hoe vaak eet je chips? Een of twee keer per maand, zo'n eenpersoonszakje.
Hoe vaak eet je gebak? Eens per maand.
Hoe vaak eet je ijs? Eens per twee maanden.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Eens per maand, visstiscks of koolvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Paar keer per week een heel klein beetje.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Pfoeh, geen idee. Maar haal met gemak wel 2 liter per dag.
Wat eet je meestal als ontbijt? Brinta met magere melk en een beetje pure hagelslag.
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet bijna nooit toetjes (paar keer per jaar)
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niets, of soms wat fruit als ik dat die dag nog niet op heb.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Eens per twee maanden.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Eens per maand.
Hoe vaak eet je chips? Een of twee keer per maand, zo'n eenpersoonszakje.
Hoe vaak eet je gebak? Eens per maand.
Hoe vaak eet je ijs? Eens per twee maanden.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Eens per maand, visstiscks of koolvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Paar keer per week een heel klein beetje.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Pfoeh, geen idee. Maar haal met gemak wel 2 liter per dag.
Wat eet je meestal als ontbijt? Brinta met magere melk en een beetje pure hagelslag.
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet bijna nooit toetjes (paar keer per jaar)
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niets, of soms wat fruit als ik dat die dag nog niet op heb.
Gast- Gast
Eet jij iedere dag fruit? Nee, hoewel ik het nu wel probeer.
Eet jij iedere dag groente? Ja.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1 keer per 2 week ongeveer.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ook ongeveer 1 keer per 2 week.
Hoe vaak eet je chips? Zo goed als nooit, ik hou niet zo van chips.
Hoe vaak eet je gebak? Alleen op verjaardagen, misschien 1 keer per maand.
Hoe vaak eet je ijs? Bijna elk weekend.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1 keer per week/2weken. Altijd witvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Bijna nooit, vind noten vaak redelijk prijzig.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Euh.. in totaal iets van 1,5 liter, ik drink eigenlijk niks anders dan kruidenthee en water.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 0, ik lust geen koffie.
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 volkorenboterhammen met beleg en een kop thee.
Wat eet je meestal als toetje? Was vaak dubbelvla, nu magere vruchtenyoghurt met een lepel lijnzaad. Op zaterdag vaak een ijsje.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1 keer per 2 week ongeveer.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ook ongeveer 1 keer per 2 week.
Hoe vaak eet je chips? Zo goed als nooit, ik hou niet zo van chips.
Hoe vaak eet je gebak? Alleen op verjaardagen, misschien 1 keer per maand.
Hoe vaak eet je ijs? Bijna elk weekend.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1 keer per week/2weken. Altijd witvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Bijna nooit, vind noten vaak redelijk prijzig.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Euh.. in totaal iets van 1,5 liter, ik drink eigenlijk niks anders dan kruidenthee en water.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 0, ik lust geen koffie.
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 volkorenboterhammen met beleg en een kop thee.
Wat eet je meestal als toetje? Was vaak dubbelvla, nu magere vruchtenyoghurt met een lepel lijnzaad. Op zaterdag vaak een ijsje.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x per maand pizza, eten bestellen doe ik nooit
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per maand
Hoe vaak eet je chips? 1x per 2 weken
Hoe vaak eet je gebak? 2x per maand
Hoe vaak eet je ijs? Bijna nooit, 1x per 2 maanden ofzo
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1x per 2 weken, kibbeling, zalm of vissticks
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1x per 2 weken
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 3 ongeveer
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? gemiddeld 2, max. 4 op een werkdag
Wat eet je meestal als ontbijt? Twee boterhammen
Wat eet je meestal als toetje? Neem bijna nooit een toetje
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks of een koekje bij de koffie
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x per maand pizza, eten bestellen doe ik nooit
Hoe vaak eet je chips? 1x per 2 weken
Hoe vaak eet je gebak? 2x per maand
Hoe vaak eet je ijs? Bijna nooit, 1x per 2 maanden ofzo
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1x per 2 weken, kibbeling, zalm of vissticks
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1x per 2 weken
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 3 ongeveer
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? gemiddeld 2, max. 4 op een werkdag
Wat eet je meestal als ontbijt? Twee boterhammen
Wat eet je meestal als toetje? Neem bijna nooit een toetje
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks of een koekje bij de koffie
Gast- Gast
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x per week (kant-en-klaar alleen maaltijdsalade)
Hoe vaak eet je chips? 1x per 2/3 weken
Hoe vaak eet je gebak? Met visite, 1x per twee weken
Hoe vaak eet je ijs? Als ik er zin in heb, 1x per 3 weken ofzo?
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1x per week, ik lust alle soorten vis
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Nooit
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 2 liter water per dag en groene of kamille thee
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Geen, ik lust geen koffie
Wat eet je meestal als ontbijt? Fruit of ontbijtkoek
Wat eet je meestal als toetje? Fruit, geiten yoghurt of niks.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Soms een koekje, of iets van fruit.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x per week (kant-en-klaar alleen maaltijdsalade)
Hoe vaak eet je chips? 1x per 2/3 weken
Hoe vaak eet je gebak? Met visite, 1x per twee weken
Hoe vaak eet je ijs? Als ik er zin in heb, 1x per 3 weken ofzo?
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1x per week, ik lust alle soorten vis
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 2 liter water per dag en groene of kamille thee
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Geen, ik lust geen koffie
Wat eet je meestal als ontbijt? Fruit of ontbijtkoek
Wat eet je meestal als toetje? Fruit, geiten yoghurt of niks.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Soms een koekje, of iets van fruit.
Gast- Gast
Eet jij iedere dag fruit? meestal niet
Eet jij iedere dag groente? meestal wel
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x in de 2 weken (pizza uit de vriezer of we halen friet)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x in de 2 weken
Hoe vaak eet je chips? 1 a 2 zakken in de week
Hoe vaak eet je gebak? 1x per maand
Hoe vaak eet je ijs? 1x in de 2 maanden maar in de zomer meer
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? meestal 1x in de 2 weken. Bijv. zalm of vissticks
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1x in de 2 maanden
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? om de dag
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 1 a 2 in de week
Wat eet je meestal als ontbijt? een boterham of een glas Brinta
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? ik probeer het niet maar soms eet ik een appel, koekje, wat chips of een cracker met kaas
Eet jij iedere dag groente? meestal wel
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x in de 2 weken (pizza uit de vriezer of we halen friet)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x in de 2 weken
Hoe vaak eet je chips? 1 a 2 zakken in de week
Hoe vaak eet je gebak? 1x per maand
Hoe vaak eet je ijs? 1x in de 2 maanden maar in de zomer meer
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? meestal 1x in de 2 weken. Bijv. zalm of vissticks
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1x in de 2 maanden
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? om de dag
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 1 a 2 in de week
Wat eet je meestal als ontbijt? een boterham of een glas Brinta
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? ik probeer het niet maar soms eet ik een appel, koekje, wat chips of een cracker met kaas
Gast- Gast
zonnetje schreef:Eet jij iedere dag fruit? Ja, 2 of 3 stuks
Eet jij iedere dag groente? Ja en/of rauwkost
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Zelden (Soms in de stad)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Zelden
Hoe vaak eet je chips? Zelden
Hoe vaak eet je gebak? Zelden
Hoe vaak eet je ijs? zelden
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 1 keer per twee weken (Zalm, witvis, garnalen)
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Paar keer per week
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? stuk of 8
Wat eet je meestal als ontbijt? fruit, crackers, karnemelk, thee.
Wat eet je meestal als toetje? Yoghurt op werk, thuis niets.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Noten of fruit
Gast- Gast
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x in de week
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x in de week patat
(elke zondag bij mijn schoonouders)
Hoe vaak eet je chips? 1x in de week, heb het bijna niet thuis
Hoe vaak eet je gebak? op verjaardagen, mischien 2x in de maand
Hoe vaak eet je ijs? in de zomer wel veel
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? meestal 1x in de 2 weken.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? geen idee, bijna nooit
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? heel veel
Wat eet je meestal als ontbijt? fruit, magere yogurt, crackers
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? chips, popcorn
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 1x in de week
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x in de week patat
(elke zondag bij mijn schoonouders)
Hoe vaak eet je chips? 1x in de week, heb het bijna niet thuis
Hoe vaak eet je gebak? op verjaardagen, mischien 2x in de maand
Hoe vaak eet je ijs? in de zomer wel veel
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? meestal 1x in de 2 weken.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? geen idee, bijna nooit
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? heel veel
Wat eet je meestal als ontbijt? fruit, magere yogurt, crackers
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? chips, popcorn
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Eet jij iedere dag fruit? Ja, minimaal 2 stuks.
Eet jij iedere dag groente? Ja, bij pasta, friet en pizza eet ik altijd een salade.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Maximaal 1 x per maand.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 keer in de 2 weken las ik een frietdag in. Na het stappen snacken we vaak ook iets. Maar dat is variabel. Maar maximaal 1 x per week.
Hoe vaak eet je chips? Vrijdagavond is het chipsavond. Heeerlijk!
Hoe vaak eet je gebak? Op verjaardagen.
Hoe vaak eet je ijs? In de zomer vaker dan in de winter Ik denk 2 x per week.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 2 x per week. Tonijn, zalm, witvis, garnalen.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1 x per week, meestal door een salade.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1 liter water. Geen kruidenthee.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 2.
Wat eet je meestal als ontbijt? Een bakje yoghurt met vers fruit (seizoensgebonden).
Wat eet je meestal als toetje? Yoghurt.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Een stuk fruit.
Eet jij iedere dag groente? Ja, bij pasta, friet en pizza eet ik altijd een salade.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Maximaal 1 x per maand.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 keer in de 2 weken las ik een frietdag in. Na het stappen snacken we vaak ook iets. Maar dat is variabel. Maar maximaal 1 x per week.
Hoe vaak eet je chips? Vrijdagavond is het chipsavond. Heeerlijk!
Hoe vaak eet je gebak? Op verjaardagen.
Hoe vaak eet je ijs? In de zomer vaker dan in de winter Ik denk 2 x per week.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? 2 x per week. Tonijn, zalm, witvis, garnalen.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 1 x per week, meestal door een salade.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1 liter water. Geen kruidenthee.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? 2.
Wat eet je meestal als ontbijt? Een bakje yoghurt met vers fruit (seizoensgebonden).
Wat eet je meestal als toetje? Yoghurt.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Een stuk fruit.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
zonnetje schreef:Eet jij iedere dag fruit?
- Bijna iedere dag
- Ja
- 1x per maand ongeveer
- Elke week frietjes, verder zelden
Hoe vaak eet je chips?
- 1-2 avonden in de week
Hoe vaak eet je gebak?
- Paar keer per jaar
Hoe vaak eet je ijs?
- 2 keer per maand ongeveer
- Minstens 1x per week, meestal tilapia, zalm, pangasius
- Bijna nooit
- Minstens 1,5 liter
- Nul
- Knackebrod met appelstroop
- Niks
- Ik probeer niks, soms fruit, soms iets te snacken
Gast- Gast
Eet jij iedere dag fruit? Ja, 2 stuks per dag.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Vrijwel nooit.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per week.
Hoe vaak eet je chips? 1x per week.
Hoe vaak eet je gebak? 1x in de 2 maanden ongeveer.
Hoe vaak eet je ijs? 1x per maand ongeveer.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Vrijwel nooit helaas, omdat mijn vriend het niet lust. Ik slik wel elke dag visoliecapsules om tekorten hierdoor te compenseren. (En ja, ik weet dat dit minder gezond is dan gewoon 2x per week een visje eten).
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Vrijwel nooit.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1,5 liter.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Geen.
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 volkoren boterhammen met mager broodbeleg en 1 actimel aardbei.
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet niet dagelijks een toetje. Af en toe vla of yoghurt.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Doordeweeks niets. In het weekend 1x chips. Verder niets.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Vrijwel nooit.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per week.
Hoe vaak eet je chips? 1x per week.
Hoe vaak eet je gebak? 1x in de 2 maanden ongeveer.
Hoe vaak eet je ijs? 1x per maand ongeveer.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Vrijwel nooit helaas, omdat mijn vriend het niet lust. Ik slik wel elke dag visoliecapsules om tekorten hierdoor te compenseren. (En ja, ik weet dat dit minder gezond is dan gewoon 2x per week een visje eten).
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Vrijwel nooit.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 1,5 liter.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Geen.
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 volkoren boterhammen met mager broodbeleg en 1 actimel aardbei.
Wat eet je meestal als toetje? Ik eet niet dagelijks een toetje. Af en toe vla of yoghurt.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Doordeweeks niets. In het weekend 1x chips. Verder niets.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Eet jij iedere dag fruit? Ja.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Een keer in de twee maanden halen we Chinees.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Nooit, we hebben ook geen friteuse.
Hoe vaak eet je chips? Misschien 1 keer per week een klein schaaltje.
Hoe vaak eet je gebak? Pff 1 keer in de twee maanden? Geen idee.
Hoe vaak eet je ijs? Bijna nooit.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Ongeveer 1 tot 2 keer per week tilapia en koolvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Nooit, ik lust geen noten.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Ongeveer 3 glazen water en thee heel de dag door.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Maximaal 3 koppen.
Wat eet je meestal als ontbijt? Yoghurt met fruit.
Wat eet je meestal als toetje? Meestal nemen we geen toetje, maar zo nu en dan neem ik wel eens een cappuccino toetje.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Soms een koekje, soms wat dropjes.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Een keer in de twee maanden halen we Chinees.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Nooit, we hebben ook geen friteuse.
Hoe vaak eet je chips? Misschien 1 keer per week een klein schaaltje.
Hoe vaak eet je gebak? Pff 1 keer in de twee maanden? Geen idee.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Ongeveer 1 tot 2 keer per week tilapia en koolvis.
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? Nooit, ik lust geen noten.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Ongeveer 3 glazen water en thee heel de dag door.
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? Maximaal 3 koppen.
Wat eet je meestal als ontbijt? Yoghurt met fruit.
Wat eet je meestal als toetje? Meestal nemen we geen toetje, maar zo nu en dan neem ik wel eens een cappuccino toetje.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Soms een koekje, soms wat dropjes.
Gast- Gast
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 2x per jaar chinees
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je chips? 2-3x per maand
Hoe vaak eet je gebak? alleen bij verjaardagen
Hoe vaak eet je ijs? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? minimaal 1x per week, vissticks, kibbeling, zalm, tonijn
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 5 dagen per week
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? totaal 2 liter per dag
Wat eet je meestal als ontbijt? havermout, yoghurt met noten en fruit, brood met hummus, sla en komkommer
Wat eet je meestal als toetje? eet nooit toetjes
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak?[/quote] een plak ontbijtkoek of fruit
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 2x per jaar chinees
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je chips? 2-3x per maand
Hoe vaak eet je gebak? alleen bij verjaardagen
Hoe vaak eet je ijs? 1-2x per maand
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? minimaal 1x per week, vissticks, kibbeling, zalm, tonijn
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? 5 dagen per week
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? totaal 2 liter per dag
Wat eet je meestal als ontbijt? havermout, yoghurt met noten en fruit, brood met hummus, sla en komkommer
Wat eet je meestal als toetje? eet nooit toetjes
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak?[/quote] een plak ontbijtkoek of fruit
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? praktisch nooit
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ook praktisch nooit
Hoe vaak eet je chips? denk 1 keer per 2 a 3 weken
Hoe vaak eet je gebak? alleen op verjaardagen, dus gemiddeld 1 keer per maand
Hoe vaak eet je ijs? heel soms twee hapjes, maar houd niet zo van ijs
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? gem. 1 keer per week, gerookte zalm, lekkerbekje, zalmfilet, koolvis
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? soms
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? in ieder geval 1 liter
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? max. 2 koppen
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen of havermoutpap
Wat eet je meestal als toetje? vla en yoghurt of niets
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? toetje, fruit of niets
Ik houd wel van gezond eten en vind dit ook belangrijk!
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? praktisch nooit
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? Ook praktisch nooit
Hoe vaak eet je chips? denk 1 keer per 2 a 3 weken
Hoe vaak eet je gebak? alleen op verjaardagen, dus gemiddeld 1 keer per maand
Hoe vaak eet je ijs? heel soms twee hapjes, maar houd niet zo van ijs
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? gem. 1 keer per week, gerookte zalm, lekkerbekje, zalmfilet, koolvis
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? soms
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? in ieder geval 1 liter
Hoeveel koppen koffie drink je op een dag? max. 2 koppen
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 boterhammen of havermoutpap
Wat eet je meestal als toetje? vla en yoghurt of niets
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? toetje, fruit of niets
Ik houd wel van gezond eten en vind dit ook belangrijk!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Eet jij iedere dag fruit? NEE
Eet jij iedere dag groente? ONGEVEER 6 X PER WEEK
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? PFOE, 1 KEER IN DE 1 / 2 MAANDEN DENK
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 IN DE 2 / 3 WEKEN
Hoe vaak eet je chips? 1 KEER IN DE 2 WEKEN ONGEVEER
Hoe vaak eet je gebak? 1 KEER IN DE 2 WEKEN
Hoe vaak eet je ijs? HMM EENS IN DE TWEE MAANDEN
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? NOOIT, JA HEEL AF EN TOE KIBBELING
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? ZELDEN
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 3 A 4 FLESJES VAN HALVE LITER (WATER)
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 BRUINE BOTERHAMMEN
Wat eet je meestal als toetje? EIGENLIJK NOOIT WAT
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? VRIJWEL NIETS
Eet jij iedere dag groente? ONGEVEER 6 X PER WEEK
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? PFOE, 1 KEER IN DE 1 / 2 MAANDEN DENK
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1 IN DE 2 / 3 WEKEN
Hoe vaak eet je chips? 1 KEER IN DE 2 WEKEN ONGEVEER
Hoe vaak eet je gebak? 1 KEER IN DE 2 WEKEN
Hoe vaak eet je ijs? HMM EENS IN DE TWEE MAANDEN
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? NOOIT, JA HEEL AF EN TOE KIBBELING
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? ZELDEN
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? 3 A 4 FLESJES VAN HALVE LITER (WATER)
Wat eet je meestal als ontbijt? 2 BRUINE BOTERHAMMEN
Wat eet je meestal als toetje? EIGENLIJK NOOIT WAT
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? VRIJWEL NIETS
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
.Eet jij iedere dag fruit? probeer ik wel
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 2 maal in de maand (mn vriend vaker, als ik werken ben)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per 3-4 weken
Hoe vaak eet je chips? thuis bijna nie, op het werk nog wel eens 1 of 2 handjes
Hoe vaak eet je gebak? wisselend, zo een maand nie, en dan 2x in de week
Hoe vaak eet je ijs? in de winter zo goed als niet. in de zomer vaker.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? probeer 2x per week. of panga/tilapia/zalm, of mosseltjes/garnalen/crabsticks, blikje tonijn
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? als het op een feestje op tafel staat
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? heel veel water, 2-3 liter.
Wat eet je meestal als ontbijt? probeer te varieren, maar vaak yoghurt (met cruesli)
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? rauwkost/fruit/pakje toastjes/...
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? 2 maal in de maand (mn vriend vaker, als ik werken ben)
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per 3-4 weken
Hoe vaak eet je chips? thuis bijna nie, op het werk nog wel eens 1 of 2 handjes
Hoe vaak eet je gebak? wisselend, zo een maand nie, en dan 2x in de week
Hoe vaak eet je ijs? in de winter zo goed als niet. in de zomer vaker.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? probeer 2x per week. of panga/tilapia/zalm, of mosseltjes/garnalen/crabsticks, blikje tonijn
Hoe vaak eet je ongezoute, ongebrande noten? als het op een feestje op tafel staat
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? heel veel water, 2-3 liter.
Wat eet je meestal als ontbijt? probeer te varieren, maar vaak yoghurt (met cruesli)
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? rauwkost/fruit/pakje toastjes/...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Eet jij iedere dag fruit? Bijna wel
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Nooit, dan halen we een restje uit de vriezer.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per 2 weken ongeveer, meestal eten we dan frietjes bij iets van vlees en een salade, snacks eten we maar heel zelden.
Hoe vaak eet je chips? Niet heel veel, misschien 1 keer in de 2 weken samen met mijn vriend 1 zak.
Hoe vaak eet je gebak? Bijna nooit, we halen wel meestal 1 pak koekjes in de week.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Probeer 1 keer per week, meestal iets van witvis, gerookte zalm of garnalen.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Veel, op een werkdag zeker een liter water en nog wel meer thee denk ik.
Wat eet je meestal als ontbijt? Een plak peperkoek als ik om 5.45 de deur uit moet en dan rond 9 uur een boterham meestal.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks, hooguit een koekje bij de thee.
Hoe vaak eet je iets kant-en-klaars of haal je wat? Nooit, dan halen we een restje uit de vriezer.
Hoe vaak eet je iets wat gefrituurd is? 1x per 2 weken ongeveer, meestal eten we dan frietjes bij iets van vlees en een salade, snacks eten we maar heel zelden.
Hoe vaak eet je chips? Niet heel veel, misschien 1 keer in de 2 weken samen met mijn vriend 1 zak.
Hoe vaak eet je gebak? Bijna nooit, we halen wel meestal 1 pak koekjes in de week.
Hoe vaak eet je vis en welke soorten vis? Probeer 1 keer per week, meestal iets van witvis, gerookte zalm of garnalen.
Hoeveel glazen water of kruidenthee drink je op een dag? Veel, op een werkdag zeker een liter water en nog wel meer thee denk ik.
Wat eet je meestal als ontbijt? Een plak peperkoek als ik om 5.45 de deur uit moet en dan rond 9 uur een boterham meestal.
Wat eet je 's avonds na het avondeten vaak? Niks, hooguit een koekje bij de thee.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: