Gezond ontbijt
+6
Laquisia
Ploen
Beachgirl
dolfijntje24
Blond
Feline
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezond ontbijt
Ik ontbijt nu elke ochtend met Jordan's (cruesli, muesli, rozijnen, noten) Dat vult echt enorm! Kan er zo 4/5 uur mee vooruit! Alleen schijnt het niet zo gezond te zijn (ik trap in de verpakking: geen kunstmatige dingen toegevoegd)..
Wat is nog meer een gezond vullend ontbijt? Een ei wil ik niet want die eet ik vaak bij m'n lunchsalade en 4 eieren per dag lijkt me iets te veel!
En welke cruesli-variant is het gezondst? Ik vind muesli namelijk echt te droog!
Wat is nog meer een gezond vullend ontbijt? Een ei wil ik niet want die eet ik vaak bij m'n lunchsalade en 4 eieren per dag lijkt me iets te veel!
En welke cruesli-variant is het gezondst? Ik vind muesli namelijk echt te droog!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Gezond ontbijt
Brinta met magere melk is ook een prima ontbijt. Of er echt 'gezonde' cruesli bestaat weet ik niet, het zal toch altijd met iets suikerachtigs aan elkaar geplakt zijn. Persoonlijk denk ik niet dat dat nou zo'n enorme ramp is, ik eet mijn Brinta ook altijd met een beetje hagelslag erdoor, je moet jezelf wel wat plezier gunnen af en toe.
Gast- Gast
Ik eet 's ochtends ook het liefste yoghurt of kwark met cruesli met noten en een schep lijnzaad. Misschien kan je één eetlepel vervangen door lijnzaad?
Ik vind muesli ook niet lekker.. En ik vind yoghurt met cruesli ook lekker vullen, heb dan tot half 12 echt geen honger.
Ik vind muesli ook niet lekker.. En ik vind yoghurt met cruesli ook lekker vullen, heb dan tot half 12 echt geen honger.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ontbijt gewoon met twee volkoren boterhammen met een beker zuivel (optimel drink of yoghurt) en een kiwi. Gezond en goed gevuld.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Gewoon 2 bruine boterhammen met kaas en een glas melk/optimel
Gun mezelf 's ochtends geen tijd voor yoghurt o.i.d. en met 2 boterhammen red ik het ook tot een uur of 11.
Gun mezelf 's ochtends geen tijd voor yoghurt o.i.d. en met 2 boterhammen red ik het ook tot een uur of 11.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb laatst speltcruesli of muesli gehaalt bij de natuurwinkel, daar zit geloof ik geen suiker of zoetstoffen in
wel lekker rozijntjes dus niet zo droog
wel lekker rozijntjes dus niet zo droog
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ontbijt met 1 donkerbruine boterham met kaas, een schaal magere yoghurt met vers fruit en 2 koppen thee.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Mimpie schreef:Gewoon 2 bruine boterhammen met kaas en een glas melk/optimel
haha ik ben juist met de yoghurt begonnen omdat ik daar veel sneller mee klaar ben als met brood
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
freakielief schreef:Brinta met magere melk is ook een prima ontbijt. Of er echt 'gezonde' cruesli bestaat weet ik niet, het zal toch altijd met iets suikerachtigs aan elkaar geplakt zijn. Persoonlijk denk ik niet dat dat nou zo'n enorme ramp is, ik eet mijn Brinta ook altijd met een beetje hagelslag erdoor, je moet jezelf wel wat plezier gunnen af en toe.
ik eet dat ook altijd, omdat ik s'morgens echt geen brood weg krijg. mar daar kan ik het echt geen 4 of 5 uur mee volhouden.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik heb altijd brinta wake up, de drinkvariant van de pap. Ik heb 's ochtends echt nooit zin in eten en iets vast krijg ik niet weg.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ontbijt soms alleen met fruit (iets makkelijks zoals een banaan, appel of druiven) en een Activia yogurt. Ik eet meestal Weetabix (daar zit heel veel vezel in) met melk en fruit.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Soortgelijke onderwerpen
» Help mij aan een gezond ontbijt en een gezonde lunch.
» Ontbijt!!!
» Ontbijt
» Jouw ontbijt
» Wat heb je als ontbijt?
» Ontbijt!!!
» Ontbijt
» Jouw ontbijt
» Wat heb je als ontbijt?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: