Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Pffffff arghhhhhh stuiterrrrrr
Wat een kerel heb ik toch ...
Wijd er verder ff niet over uit maar kan wel janken
Niet lekker slapen
Niet lekker slapen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ExpressoB schreef:Pffffff arghhhhhh stuiterrrrrr
Niet lekker slapen
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Gelukkig heb ik geen contact met mijn familie.
Ik heb problemen met mijn moeder en haar vriend. Aankomende maandag ga ik ze waarschijnlijk weer zien en gaat mijn broer de confrontatie met mij aan en mij vertellen hoe slecht ik wel niet ben om mijn moeder te laten vallen. Ik had bedacht om te zeggen dat als hij niet bereid is de keerzijde aan te horen, hij ook niet moet veroordelen? En dan weglopen. Dat is goed genoeg toch?
Lieve meid, ik moet tot mijn beschaamte bekennen dat ik je verhaal niet heb meegekregen. Maar wat heftig.
Ik vermoed dat je niet voor niets geen contact met je familie hebt. Jammer dat je broer maar naar één kant van het verhaal luistert.
Ow, dat is ook het hele verhaal. Ik heb problemen met mijn moeder en diens vriend. Mijn broer woont daar thuis. We komen elkaar maandag hoe dan ook tegen, tenzij hij moet werken, en hij zal de confrontatie met mij aangaan. Maar aangezien het het tuinfeest van mijn stief gaat, wil ik het niet verpesten. Dus ik had bedacht, dat doordat hij bij haar in huis woont, dat hij maar één kant van het verhaal kent en dat hij op basis daarvan niet mag oordelen. En dan weglopen. Want stief is zoveel belangrijker dan wat dan ook op dit moment.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Pffffff arghhhhhh stuiterrrrrr
Niet lekker slapen
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Dat zou mij wel raken. Achter de ellebogen dus.. Nu zou ik zeggen; recht in dr bek mee confronteren maar of/hoe ik dat zou aanpakken in het echte leven..?
Zwoesj schreef:Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Hem confronteren met zijn achtelijke, achterbakse gedrag.
Laquisia- Prater
Zwoesj schreef:Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Een keer tijdens een pauze een grapje over je eigen beperking maken met de hardheid van de roddel die je hebt gehoord en degene aankijken. Je merkt snel genoeg wat degene wel of niet heeft gezegd en dan kun je hem of haar aanspreken op zijn of haar tekortkoming.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Zwoesj schreef:Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Probleem is dat ik het officieel niet weet, en de collega die het verraadde niet in discrediet wil brengen hierdoor.
Ben wel blij dat ik binnenkort van hem af ben als ik dit hoor!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Gelukkig heb ik geen contact met mijn familie.
Ik heb problemen met mijn moeder en haar vriend. Aankomende maandag ga ik ze waarschijnlijk weer zien en gaat mijn broer de confrontatie met mij aan en mij vertellen hoe slecht ik wel niet ben om mijn moeder te laten vallen. Ik had bedacht om te zeggen dat als hij niet bereid is de keerzijde aan te horen, hij ook niet moet veroordelen? En dan weglopen. Dat is goed genoeg toch?
Lieve meid, ik moet tot mijn beschaamte bekennen dat ik je verhaal niet heb meegekregen. Maar wat heftig.
Ik vermoed dat je niet voor niets geen contact met je familie hebt. Jammer dat je broer maar naar één kant van het verhaal luistert.
Ow, dat is ook het hele verhaal. Ik heb problemen met mijn moeder en diens vriend. Mijn broer woont daar thuis. We komen elkaar maandag hoe dan ook tegen, tenzij hij moet werken, en hij zal de confrontatie met mij aangaan. Maar aangezien het het tuinfeest van mijn stief gaat, wil ik het niet verpesten. Dus ik had bedacht, dat doordat hij bij haar in huis woont, dat hij maar één kant van het verhaal kent en dat hij op basis daarvan niet mag oordelen. En dan weglopen. Want stief is zoveel belangrijker dan wat dan ook op dit moment.
Dat is wel heel erg laf van je broer ABE. Dat kan hij niet maken.
Wat sterk van je dat je er zo over denkt en het feest van Stief niet wilt verpesten.
Zie je een mogelijkheid om er later met je broer over in gesprek te gaan? Of voel je die behoefte niet?
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Een keer tijdens een pauze een grapje over je eigen beperking maken met de hardheid van de roddel die je hebt gehoord en degene aankijken. Je merkt snel genoeg wat degene wel of niet heeft gezegd en dan kun je hem of haar aanspreken op zijn of haar tekortkoming.
+1
Gast- Gast
Ah tnx! Dat had ik niet verwacht
Huil niet, want dat mag niet van mezelf. Meestal rook ik me dan de pleures maja lig al in bed
Huil niet, want dat mag niet van mezelf. Meestal rook ik me dan de pleures maja lig al in bed
Zwoesj schreef:_Leah_ schreef:Zwoesj schreef:Wat doe je aan een collega die je de grond inboord zonder dat je het zelf officieel weet, en pakt op je 'beperkingen' waar je niets aan kunt doen?
Probleem is dat ik het officieel niet weet, en de collega die het verraadde niet in discrediet wil brengen hierdoor.
Ben wel blij dat ik binnenkort van hem af ben als ik dit hoor!
Dan is dat geen optie. Het voorstel van ABE vind ik ook wel een goede.
Laquisia- Prater
ExpressoB schreef:Ah tnx! Dat had ik niet verwacht
En waarom mag je niet huilen van jezelf. Weet je dat dat enorm kan opluchten ???
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ah tnx! Dat had ik niet verwacht
Krop je gevoelens niet op meid. Huil het er lekker uit. Dat kan zo'n opluchting geven.
Laquisia- Prater
HU?? ABE? Geen contact met familie? zo ver ik weet zie je je vader met vriendin en moeder met vriend toch gewoon. Ze hebben je laatst nog geholpen met klussen in je huis en je gaat regelmatig met je moeder de stad in?
Gast- Gast
_Leah_ schreef:
Wat sterk van je dat je er zo over denkt en het feest van Stief niet wilt verpesten.
Zie je een mogelijkheid om er later met je broer over in gesprek te gaan? Of voel je die behoefte niet?
Ik wel. Dan moet hij het ook willen.
Hij kent alleen hun verhaal en dat is het verhaal waarbij ze mij een weekend hielpen met verven en waarbij ik ze vervolgens de deur wees. Dat is niet het echte verhaal. Maar eenzijdig een verhaal aanhoren is niet het verhaal kennen. Maar stief is veel belangrijker.
Gast- Gast
Smikkell schreef:HU?? ABE? Geen contact met familie? zo ver ik weet zie je je vader met vriendin en moeder met vriend toch gewoon. Ze hebben je laatst nog geholpen met klussen in je huis en je gaat regelmatig met je moeder de stad in?
Je bent er even niet geweest, merk ik.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:
Hij kent alleen hun verhaal en dat is het verhaal waarbij ze mij een weekend hielpen met verven en waarbij ik ze vervolgens de deur wees. Dat is niet het echte verhaal. Maar eenzijdig een verhaal aanhoren is niet het verhaal kennen. Maar stief is veel belangrijker.
In mijn ogen is hij jou dat wel verplicht. Maar richt nu eerst je aandacht op je stief.
Heb je het wel met hem en je moeder uit kunnen praten?
Laquisia- Prater
meiden..... ik ga naar bed. Mijn hoofd knalt zowat uit elkaar en moet echt mijn ogen gaan sluiten.
Tot morgen !!!!
Tot morgen !!!!
Gast- Gast
Nou, omdat ik probeer al een hele tijd trouwens niet meer te huilen om dit soort stress situaties met hem. Het helpt niets aan hoe het nu vanaaf ging..
Heb geen schouder om op te huilen, geen huid om in te schuilen. Ligt naast hem in bed, dus tsja...
Heb geen schouder om op te huilen, geen huid om in te schuilen. Ligt naast hem in bed, dus tsja...
Stuiterbal schreef:meiden..... ik ga naar bed. Mijn hoofd knalt zowat uit elkaar en moet echt mijn ogen gaan sluiten.
Tot morgen !!!!
Slaap lekker.
Laquisia- Prater
Doei stuiterbal, trusten meid
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:
In mijn ogen is hij jou dat wel verplicht. Maar richt nu eerst je aandacht op je stief.
Heb je het wel met hem en je moeder uit kunnen praten?
Nee. En dat zal ook moeilijk zijn.... Maar zoals ik al zei, maandag zien we wel en maandag staat stief in het middelpunt.
Gast- Gast
Probeer er maandag van te genieten ABE. En ik hoop voor jullie dat het goed aanvoelt en dat jullie het contact snel herstellen.
Laquisia- Prater
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: