Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Ik denk ook niet dat je daar antwoord op krijgt.
Ik ken wel de keerzijde van het verhaal. Ik ken een jongen die vreemdgaat en weet waarom hij het doet. En dat terwijl hij zielsveel houdt van zijn vriendin en zichzelf helemaal oud ziet worden met degene. Het past echt niet bij elkaar en als zij er ooit achter zou komen en hem zou vragen waarom hij het heeft gedaan, dan krijgt ze geen antwoord. Maar omdat ik het verhaal ken zou ik het nog best plausibel kunnen vinden.
Trouwens, mooi kloten dat het je ook is overkomen.
Gast- Gast
Gedverdemme, dit kan er ook nog wel bij. *barst opnieuw in huilen uit*
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Dat snap ik ook idd niet !_Leah_ schreef:Dat denk ik ook stuiterbal. Alleen begrijp ik niet waarom hij mij terug wil en nu wel met haar samen is.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Gedverdemme, dit kan er ook nog wel bij. *barst opnieuw in huilen uit*
Wat is er?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Ik denk ook niet dat je daar antwoord op krijgt.
Ik ken wel de keerzijde van het verhaal. Ik ken een jongen die vreemdgaat en weet waarom hij het doet. En dat terwijl hij zielsveel houdt van zijn vriendin en zichzelf helemaal oud ziet worden met degene. Het past echt niet bij elkaar en als zij er ooit achter zou komen en hem zou vragen waarom hij het heeft gedaan, dan krijgt ze geen antwoord. Maar omdat ik het verhaal ken zou ik het nog best plausibel kunnen vinden.
Trouwens, mooi kloten dat het je ook is overkomen.
Ik kan er nu geen begrip voor op brengen maar dat komt omdat ik idd de minder leuke kant heb meegemaakt.
Tis idd mooi klote ja en het erge is dat ik het me 2x heb laten overkomen en ik kan me nog steeds voor mijn kop slaan !!! Maar ja terug draaien kan niet meer
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Gedverdemme, dit kan er ook nog wel bij. *barst opnieuw in huilen uit*
Wat is er?
????
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:
Ik kan er nu geen begrip voor op brengen maar dat komt omdat ik idd de minder leuke kant heb meegemaakt.
Tis idd mooi klote ja en het erge is dat ik het me 2x heb laten overkomen en ik kan me nog steeds voor mijn kop slaan !!! Maar ja terug draaien kan niet meer
Ik heb er sowieso geen begrip voor. Vreemdgaan is niet goed. Praten is dan iets wat je moet doen, als iets je niet bevalt. Maar zoals hij het elke keer uitlegde, kon ik me voorstellen dat iemand het zou kunnen begrijpen. Ook een vriendin. Het is mij natuurlijk makkelijker uit te leggen, mij doet het namelijk niets. Niets meer dan dat ik boos wordt omdat hij zijn vriendin zo behandeld.
Gast- Gast
Het is iets kleins hoor. En misschien stel ik mij wel aan. Maar mijn nicht gaat binnenkort trouwen. Wij kennen elkaar al vanaf baby zijnde en hebben altijd een vriendschappelijke band gehad. Ik zie haar minimaal 1 keer per week.
Nu spreek ik haar net op MSN en zegt ze dat ze morgen haar vrijgezellenfeestje heeft. Het steekt dat ik daar niet voor uitgenodigd ben. Roepen dat ik zo belangrijk voor je ben, dat je altijd bij me terecht kunt. Maar je nodigt me niet uit voor een speciaal feestje. Niet dat ik er zo zeer bij moet zijn hoor. Ik gun haar een hele fijne dag en mijn gezelschap is daarvoor niet nodig. Maar ergens doet het toch pijn.
Nu spreek ik haar net op MSN en zegt ze dat ze morgen haar vrijgezellenfeestje heeft. Het steekt dat ik daar niet voor uitgenodigd ben. Roepen dat ik zo belangrijk voor je ben, dat je altijd bij me terecht kunt. Maar je nodigt me niet uit voor een speciaal feestje. Niet dat ik er zo zeer bij moet zijn hoor. Ik gun haar een hele fijne dag en mijn gezelschap is daarvoor niet nodig. Maar ergens doet het toch pijn.
Laquisia- Prater
Ow, dat zou me ook gigantisch steken, Leah. Dus jouw gedachte is zo gek nog niet. Als je zo belangrijk voor haar bent, waarom ben je dan niet uitgenodigd? Dat is zo jammer. Nogmaals een .
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:
Ik heb er sowieso geen begrip voor. Vreemdgaan is niet goed. Praten is dan iets wat je moet doen, als iets je niet bevalt. Maar zoals hij het elke keer uitlegde, kon ik me voorstellen dat iemand het zou kunnen begrijpen. Ook een vriendin. Het is mij natuurlijk makkelijker uit te leggen, mij doet het namelijk niets. Niets meer dan dat ik boos wordt omdat hij zijn vriendin zo behandeld.
Ohh zo op die manier dan snap ik idd wat je bedoelt.
Ik denk dat wanneer ik het zelf niet mee gemaakt zou hebben er misschien als buitenstaander anders naar kon kijken dan dat ik nu doe. Nu keur ik het meteen al af zonder naar een verhaal te luisteren die misschien idd te begrijpen valt.
snap je een beetje wat ik bedoel?
Gast- Gast
+1Angel Blue Eyes schreef:Ow, dat zou me ook gigantisch steken, Leah. Dus jouw gedachte is zo gek nog niet. Als je zo belangrijk voor haar bent, waarom ben je dan niet uitgenodigd? Dat is zo jammer. Nogmaals een .
Gast- Gast
Ik 'moet' binnenkort wel langskomen want ze wil herringeringen met mij ophalen en een avondje als van ouds samen genieten. Yeah right, schat.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Ik 'moet' binnenkort wel langskomen want ze wil herringeringen met mij ophalen en een avondje als van ouds samen genieten. Yeah right, schat.
Serieus, die mocht ze van mij ook steken daar waar de zon niet schijnt.
Gast- Gast
Hazeltje, de uitslag komt er aan!
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Ik 'moet' binnenkort wel langskomen want ze wil herringeringen met mij ophalen en een avondje als van ouds samen genieten. Yeah right, schat.
Van mij ook. Blughhhhhhh
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Ik 'moet' binnenkort wel langskomen want ze wil herringeringen met mij ophalen en een avondje als van ouds samen genieten. Yeah right, schat.
Van mij ook. Blughhhhhhh
Nou idd !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Go ROCHELLE !!!!!
Ik stuiter met je mee
Laquisia- Prater
Gelukkig heb ik geen contact met mijn familie.
Ik heb problemen met mijn moeder en haar vriend. Aankomende maandag ga ik ze waarschijnlijk weer zien en gaat mijn broer de confrontatie met mij aan en mij vertellen hoe slecht ik wel niet ben om mijn moeder te laten vallen. Ik had bedacht om te zeggen dat als hij niet bereid is de keerzijde aan te horen, hij ook niet moet veroordelen? En dan weglopen. Dat is goed genoeg toch?
Ik heb problemen met mijn moeder en haar vriend. Aankomende maandag ga ik ze waarschijnlijk weer zien en gaat mijn broer de confrontatie met mij aan en mij vertellen hoe slecht ik wel niet ben om mijn moeder te laten vallen. Ik had bedacht om te zeggen dat als hij niet bereid is de keerzijde aan te horen, hij ook niet moet veroordelen? En dan weglopen. Dat is goed genoeg toch?
Gast- Gast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het stuiteren heeft geholpen. Wat zijn wij een goed team Stuitertje
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Gelukkig heb ik geen contact met mijn familie.
Lieve meid, ik moet tot mijn beschaamte bekennen dat ik je verhaal niet heb meegekregen. Maar wat heftig.
Ik vermoed dat je niet voor niets geen contact met je familie hebt. Jammer dat je broer maar naar één kant van het verhaal luistert.
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Gelukkig heb ik geen contact met mijn familie.
Jij bent geen verantwoording nodig en het is niet eerlijk van hem om te oordelen over iets waar hij maar 1 kant van het verhaal kent.
Dus je goed recht om dat idd te zeggen !!!
Gast- Gast
Ben Saunders kan ook opgelucht ademhalen.
Laquisia- Prater
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: