Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Nu weet ik waar dat pak van Stacey op lijkt; de outfit van Buzz Lightyear!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rochelle is een leerling van het onderwijsinstituut waar ik voor werk, in mijn woonplaats. Overal hingen posters, er gingen mailtjes rond dat iedereen op haar moest stemmen enz, zwaar overdreven.
Gast- Gast
Dat is altijd. Het is één overdreven gebeuren. Ik stem niet. De laatste keer stemmen, op Ben Saunders, heeft me 5 euro gekost. Vond ik leuk zat.
Gast- Gast
Goedenavond dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Goede avond allemaal,
Ik weet inderdaad nog met Idols en Maud dat heel Nijmegen vol hing met stickers. En als ze wilde gaan stappen moest ze naar een kroeg achteraf omdat ze anders geen rust had. Van mij hoeft dat allemaal niet, stem op die persoon die goed kan zingen en de looks heeft en niet op iemand omdat hij/zij uit dezelfde omgeving komt.
Ik weet nog met OZNJ toen Matthijs meedeed, ik ken hem nog van vroeger. Ik heb geen één keer gestemd en ik zou bij voorkeur al niet op hem stemmen omdat ik niet vond dat hij al de kracht had om een hoofdrol te spelen tussen de andere mannen die meededen. Ondanks dat gunde ik hem dat wel, maar hij was gewoon nog niet ver genoeg qua ervaring etc.
Ik weet inderdaad nog met Idols en Maud dat heel Nijmegen vol hing met stickers. En als ze wilde gaan stappen moest ze naar een kroeg achteraf omdat ze anders geen rust had. Van mij hoeft dat allemaal niet, stem op die persoon die goed kan zingen en de looks heeft en niet op iemand omdat hij/zij uit dezelfde omgeving komt.
Ik weet nog met OZNJ toen Matthijs meedeed, ik ken hem nog van vroeger. Ik heb geen één keer gestemd en ik zou bij voorkeur al niet op hem stemmen omdat ik niet vond dat hij al de kracht had om een hoofdrol te spelen tussen de andere mannen die meededen. Ondanks dat gunde ik hem dat wel, maar hij was gewoon nog niet ver genoeg qua ervaring etc.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Hoi Merai. Hoe is het?
Silly One, als een vriend van mij zou meedoen, wat één van mijn vrienden wel heeft geprobeerd, maar hij is niet doorgekomen, dan zou ik niet op hem stemmen omdat ik hem zou kennen. Hij krijgt enkel mijn stem als ik hem goed vind. Vind dat stemmen werven altijd erg vervelend. Ik heb enkel op onze vloercollega gestemd voor de OR, omdat het me wel makkelijk leek om een OR mannetje op de vloer te hebben. Niet omdat ik het hem zo gunde.
Silly One, als een vriend van mij zou meedoen, wat één van mijn vrienden wel heeft geprobeerd, maar hij is niet doorgekomen, dan zou ik niet op hem stemmen omdat ik hem zou kennen. Hij krijgt enkel mijn stem als ik hem goed vind. Vind dat stemmen werven altijd erg vervelend. Ik heb enkel op onze vloercollega gestemd voor de OR, omdat het me wel makkelijk leek om een OR mannetje op de vloer te hebben. Niet omdat ik het hem zo gunde.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nu weet ik waar dat pak van Stacey op lijkt; de outfit van Buzz Lightyear!!
Gast- Gast
Hoi Smikkell,hoe is t met jou?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Ben er ook even bij gebrek aan leuke jongen met gitaar en all stars.
ABE, het gaat wel goed! Heb de visite alweer weggewerkt en nu nog even wat taartspulletjes aan het be
Merai- Ratel
SunnyScience schreef:Ik ben blij blij blij! Net als champagne gehad!
Waarom ben je blij, blij, blij?!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik ben blij blij blij! Net als champagne gehad!
Vertel vertel?
Merai- Ratel
Ik ben gesloopt. Hoe is het hier?aniet schreef:Hoi Smikkell,hoe is t met jou?
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat jullie 2e keus zijn
Gast- Gast
Whiehooooooooooooooe!!! Mijn laptop leeft nog! Er zijn maar enkele (niet zo'n héél belangrijke) bestanden verloren gegaan dus Sjaan = superblij!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
nou, eigenlijk wel, maar we doen het er maar mee...Smikkell schreef:Ik ben gesloopt. Hoe is het hier?aniet schreef:Hoi Smikkell,hoe is t met jou?
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat jullie 2e keus zijn
Gast- Gast
Nee, een battle gewonnen. Hierbij werkte je met een team aan een opdracht van een bedrijf en pitch je het idee in 3 minuten. Wij waren dag winnaar, dus 500 euro met team gewonnen!
Gast- Gast
Ja, kan ik me voorstellen, bij mij deed niks het meer....Sjaantje schreef:Whiehooooooooooooooe!!! Mijn laptop leeft nog! Er zijn maar enkele (niet zo'n héél belangrijke) bestanden verloren gegaan dus Sjaan = superblij!
Gast- Gast
Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Gast- Gast
Wat was er dan?Sjaantje schreef:Whiehooooooooooooooe!!! Mijn laptop leeft nog! Er zijn maar enkele (niet zo'n héél belangrijke) bestanden verloren gegaan dus Sjaan = superblij!
Gast- Gast
Huh???Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Gast- Gast
Storm, ik vind het niet gek. Maar ik hoop van harte dat het doorgaat en dat je een onvergetelijke avond mag hebben.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Dat is raar!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: