Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ben in Utrecht vanavond (nouja, altijd, haha), en de andere dames zijn in DH. Denk dat je daar ook welkom bent_Leah_ schreef:Ik woon in Dordt. Ik heb nu inderdaad geen plannen meer en zou niet weten wat ik zou moeten doen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Laat het lekker op je afkomenStuiterbal schreef:
Hij geeft me idd een ontzettend goed gevoel. Het hele enge eraan is dat wanneer hij er niet is ik best veel aan hem denk. Nu wil ik niet zeggen dat ik meteen gevoelens heb want die voel ik niet..... kan erdoor komen dat ik me ervoor blokkeer natuurlijk.
We hebben dagelijks contact via de ping. En daar gaan hele gesprekken over of flauwekul en gekkigheid !
Ik vind het gewoon fijn om in zijn buurt te zijn...
Stiekem geniet ik er ook wel van hoor..... pfffff misschien voel ik toch wel een ietsie pietsie beetje.....
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Ik woon in Dordt. Ik heb nu inderdaad geen plannen meer en zou niet weten wat ik zou moeten doen.
Heee daar werk ik!!!
Woon een half uur van je vandaan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Try schreef:Het is jammer dat je niet in de buurt woont, ik had graag met je op stap gewild ofzo, maar is zo lastminute misschien niet handig._Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Hij is idd nu een goede vriend. En dat koester ik. Wie weet wat er misschien nog van komt.
Waarom voel je je nu kutter ???
Goedzo. Ja, ik voel me de hele dag al zeer kut. En nu de visite heeft afgebeld, waar ik de hele dag naar uit gekeken heb, voel ik me kutterdankut.
Ohh wat lief Try. Je lijkt me ook een hele leuke meid, waar ik wel eens mee zou willen stappen. Maar ik durf niet zo goed.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ze is vals en ze bijt, pas maar op!_Leah_ schreef:Try schreef:Het is jammer dat je niet in de buurt woont, ik had graag met je op stap gewild ofzo, maar is zo lastminute misschien niet handig._Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Me nog kutter voelen dan ik al deed.
Hij is idd nu een goede vriend. En dat koester ik. Wie weet wat er misschien nog van komt.
Waarom voel je je nu kutter ???
Goedzo. Ja, ik voel me de hele dag al zeer kut. En nu de visite heeft afgebeld, waar ik de hele dag naar uit gekeken heb, voel ik me kutterdankut.
Ohh wat lief Try. Je lijkt me ook een hele leuke meid, waar ik wel eens mee zou willen stappen. Maar ik durf niet zo goed.
Gast- Gast
Waarom niet? Stel je vind het niets, dan kan je altijd weer naar huis?_Leah_ schreef:
De eerste paar minuten van een 'meeting'/ontmoeting zijn spannend, maar daarna is vaak heel leuk
Try- Kletskop
Try schreef:Waarom niet? Stel je vind het niets, dan kan je altijd weer naar huis?_Leah_ schreef:
De eerste paar minuten van een 'meeting'/ontmoeting zijn spannend, maar daarna is vaak heel leuk
Dat is waar. Misschien durf ik die stap ooit nog eens te zetten. Maar nu nog niet. Ik ben echt een schijterd.
Laquisia- Prater
Try schreef:Waarom niet? Stel je vind het niets, dan kan je altijd weer naar huis?_Leah_ schreef:
Zo heb ik met storm gemeet. Ik kon haar niet alleen via het forum en hyves. Maar de 1e meeting klikte meteen zo goed ! En nu komt ze komende weekend bij mij logeren !!!!
Ohh hen morgen ga ik Alex meeten. Wel voor de 2e keer. De 1e keer was in groepsverband !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:
Stiekem geniet ik er ook wel van hoor..... pfffff misschien voel ik toch wel een ietsie pietsie beetje.....
Fijn
Try- Kletskop
Wat leuk stuiterbal. Ik vind het bijzonder om te lezen dat hier veel mooie vriendschappen zijn ontstaan. Stiekem wil ik ook. Maar dan moeten er eerst 2 dingen gebeuren. 1. ik moet mijn angst overwinnen. 2. ik moet mensen vinden die dat ook met mij willen.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Wat leuk stuiterbal. Ik vind het bijzonder om te lezen dat hier veel mooie vriendschappen zijn ontstaan. Stiekem wil ik ook. Maar dan moeten er eerst 2 dingen gebeuren. 1. ik moet mijn angst overwinnen. 2. ik moet mensen vinden die dat ook met mij willen.
Ik wil !!!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Wat leuk stuiterbal. Ik vind het bijzonder om te lezen dat hier veel mooie vriendschappen zijn ontstaan. Stiekem wil ik ook. Maar dan moeten er eerst 2 dingen gebeuren. 1. ik moet mijn angst overwinnen. 2. ik moet mensen vinden die dat ook met mij willen.
Ik wil !!!!!
Ik ook :d
Zo heb ik via dit forum CC en Maple een vriendschap opgebouwd en ik daar echt keiblij mee ben!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Daar heb je er al een paar van gevonden denk ik_Leah_ schreef:Wat leuk stuiterbal. Ik vind het bijzonder om te lezen dat hier veel mooie vriendschappen zijn ontstaan. Stiekem wil ik ook. Maar dan moeten er eerst 2 dingen gebeuren. 1. ik moet mijn angst overwinnen. 2. ik moet mensen vinden die dat ook met mij willen.
Try- Kletskop
_Leah_ schreef:Ik woon in Dordt. Ik heb nu inderdaad geen plannen meer en zou niet weten wat ik zou moeten doen.
Je kan een drankje in DH komen doen als je zin hebt . Ik ga straks de stad in met Bliss en Marin.
Gast- Gast
Try schreef:Daar heb je er al een paar van gevonden denk ik_Leah_ schreef:Wat leuk stuiterbal. Ik vind het bijzonder om te lezen dat hier veel mooie vriendschappen zijn ontstaan. Stiekem wil ik ook. Maar dan moeten er eerst 2 dingen gebeuren. 1. ik moet mijn angst overwinnen. 2. ik moet mensen vinden die dat ook met mij willen.
Jaaa! Ook nog eens lieve meiden die ik ook wil meeten. Nu stap 2 nog.
Laquisia- Prater
Zusje schreef:_Leah_ schreef:Ik woon in Dordt. Ik heb nu inderdaad geen plannen meer en zou niet weten wat ik zou moeten doen.
Je kan een drankje in DH komen doen als je zin hebt . Ik ga straks de stad in met Bliss en Marin.
Lijkt me erg leuk. Lief aangeboden. Maar mijn angst is op dit moment toch nog iets groter.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9569
Laquisia- Prater
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: