Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Oh dat was die van jou.. wat vreemd he.. :S
Leuk SunnyS!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap er ook helemaal niets van. Een kaart voor iemand die we beiden niet kennen en die ook niet eens in de enveloppe pastte. Waar is mijn kaart?_Leah_ schreef:Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Dat is raar!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Had je hem wel dicht geplakt?
Kan wezen dat in de sorteermachine wat is fout gegaan en dan de kaart en envelop apart komen..
Met de kerst kregen wij dan heel veel lege enveloppen en losse kaarten, wat wij dan wel deden is een kaart erin stoppen die er in past.
(dat is nu dus waarschijnlijk ook gebeurt..)
Gast- Gast
Mijn vriend vindt Stacey op die neger (niet negatief) van ANTM lijken, die altijd weer iets aparts aan heeft
Gast- Gast
Hij was gisternacht doodgegaan Maar een collega van mijn zwager heeft m weer opgelapt Alleen de C: schijf moest opnieuw geinstalleerd worden en ik had op het bureaublad wat mapjes met documenten staan, niet bij stilgestaan dat die dan op de C:schijf staan :S De rest van mijn documenten/foto's/muziek staan op andere partities en die zijn dus bewaard gebleven. Dacht dus een paar dagen geleden nog dat t weer es tijd werd voor een backup, maar je raadt het al... dat was er nog niet van gekomen...Smikkell schreef:Wat was er dan?Sjaantje schreef:Whiehooooooooooooooe!!! Mijn laptop leeft nog! Er zijn maar enkele (niet zo'n héél belangrijke) bestanden verloren gegaan dus Sjaan = superblij!
Maar wat vreemd, met die kaart voor June! Wanneer is ze jarig dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Merai schreef: ABE, het gaat wel goed! Heb de visite alweer weggewerkt en nu nog even wat taartspulletjes aan het bestellenkijken voor ik zo op tijd naar bed ga! Hoe gaat het met jou? Werkfrustratie las ik?
Dat heb je snel gedaan! Heb je ze stiekem weggekeken?
Met mij gaat het wel goed. Ik heb niet te klagen.
Momenteel heb ik inderdaad wat frustraties. Meer frustraties tegen TM dan tegen het werk of collega's. Ze liegt en bedriegt, en ondanks dat er al vier officiele klachten van vier verschillende collega's tegen haar zijn ingediend, blijft ze doorgaan. Vandaag heb ik de confrontatie opgezocht en op het eind heb ik het maar afgedaan met een grapje, want je kunt niet tegen een leugen ingaan. Dat kan wel, maar dan moet je aardig gedocumenteert zijn en dat was ik op dat moment niet. Dus dinsdag een nieuwe ronde, nieuwe kansen. (Klacht ga ik niet indienen, ik vecht het gewoon op een nette manier met haar zelf uit. Dat zit nu eenmaal in het beestje. )
Gast- Gast
O, die Miss J ofzo? Vreemde vogel is dat.Youandi schreef:Mijn vriend vindt Stacey op die neger (niet negatief) van ANTM lijken, die altijd weer iets aparts aan heeft
Gast- Gast
Youandi schreef:Mijn vriend vindt Stacey op die neger (niet negatief) van ANTM lijken, die altijd weer iets aparts aan heeft
Nu je het zegt, zie ik die vergelijking ook.
Smikkell, het verhaal wordt steeds gekker. Een kaart die niet in de enveloppe past? :S
Maar was jouw kaart zo mooi dat ze die wouden hebben?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Waarom???? Je hebt toch niets aan andermans kaart???Patriesje schreef:Smikkell schreef:Ik ben boos op de post. Ik heb June een kaart gestuurd voor haar verjaardag en nu heeft ze de enveloppe wel ontvangen, maar onderweg is er een andere kaart ingestopt en mijn kaart heeft ze nu niet Zo raar!!!
Had je hem wel dicht geplakt?
Kan wezen dat in de sorteermachine wat is fout gegaan en dan de kaart en envelop apart komen..
Met de kerst kregen wij dan heel veel lege enveloppen en losse kaarten, wat wij dan wel deden is een kaart erin stoppen die er in past.
(dat is nu dus waarschijnlijk ook gebeurt..)
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef: ABE, het gaat wel goed! Heb de visite alweer weggewerkt en nu nog even wat taartspulletjes aan het bestellenkijken voor ik zo op tijd naar bed ga! Hoe gaat het met jou? Werkfrustratie las ik?
Dat heb je snel gedaan! Heb je ze stiekem weggekeken?
Met mij gaat het wel goed. Ik heb niet te klagen.
Momenteel heb ik inderdaad wat frustraties. Meer frustraties tegen TM dan tegen het werk of collega's. Ze liegt en bedriegt, en ondanks dat er al vier officiele klachten van vier verschillende collega's tegen haar zijn ingediend, blijft ze doorgaan. Vandaag heb ik de confrontatie opgezocht en op het eind heb ik het maar afgedaan met een grapje, want je kunt niet tegen een leugen ingaan. Dat kan wel, maar dan moet je aardig gedocumenteert zijn en dat was ik op dat moment niet. Dus dinsdag een nieuwe ronde, nieuwe kansen. (Klacht ga ik niet indienen, ik vecht het gewoon op een nette manier met haar zelf uit. Dat zit nu eenmaal in het beestje. )
Haha nee niet eens weggekeken en het was eigenlijk gewoon gezellig maar ze wilde op tijd naar huis omdat ze morgen ook moet werken.
Als je het op een nette manier uitvecht is het goed, maar je moet niet je baan op het spel zetten omdat dat de aard van het beestje is natuurlijk
Merai- Ratel
Nee maar een lege envelop is ook niks toch?Smikkell schreef:Waarom???? Je hebt toch niets aan andermans kaart???
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, maar ik wil nog niet naar bed...
Waarom wil je nog niet naar bed? omdat ik net teruglas dat je geen leuke avond hebt gehad!
Merai- Ratel
Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, maar ik wil nog niet naar bed...
Heb je een bad Maple?
Laquisia- Prater
Het begint hier ontzettend te onweren!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan de foto niet plaatsen omdat June haar gegevens daar op staan, maar de kaart die er in zit is twee keer groter dan de enveloppe. Zelfs een peuter die de vierkante blokken nog door een rond gaatje probeert te proppen ziet dat dit niet past en bij elkaar hoort_Leah_ schreef:Youandi schreef:Mijn vriend vindt Stacey op die neger (niet negatief) van ANTM lijken, die altijd weer iets aparts aan heeft
Smikkell, het verhaal wordt steeds gekker. Een kaart die niet in de enveloppe past? :S
Gast- Gast
Ze is vandaag jarig.Sjaantje schreef:Hij was gisternacht doodgegaan Maar een collega van mijn zwager heeft m weer opgelapt Alleen de C: schijf moest opnieuw geinstalleerd worden en ik had op het bureaublad wat mapjes met documenten staan, niet bij stilgestaan dat die dan op de C:schijf staan :S De rest van mijn documenten/foto's/muziek staan op andere partities en die zijn dus bewaard gebleven. Dacht dus een paar dagen geleden nog dat t weer es tijd werd voor een backup, maar je raadt het al... dat was er nog niet van gekomen...Smikkell schreef:Wat was er dan?Sjaantje schreef:Whiehooooooooooooooe!!! Mijn laptop leeft nog! Er zijn maar enkele (niet zo'n héél belangrijke) bestanden verloren gegaan dus Sjaan = superblij!
Maar wat vreemd, met die kaart voor June! Wanneer is ze jarig dan?
Wat fijn dat je de bestanden nog hebt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan de foto niet plaatsen omdat June haar gegevens daar op staan, maar de kaart die er in zit is twee keer groter dan de enveloppe. Zelfs een peuter die de vierkante blokken nog door een rond gaatje probeert te proppen ziet dat dit niet past en bij elkaar hoort_Leah_ schreef:Youandi schreef:Mijn vriend vindt Stacey op die neger (niet negatief) van ANTM lijken, die altijd weer iets aparts aan heeft
Dit is toch wel het grote mysterie van de week.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, maar ik wil nog niet naar bed...
Heb je een bad Maple?
Wat ben je lief voor iedereen hier, terwijl je zelf het ook zo moeilijk hebt! Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Merai schreef:
Als je het op een nette manier uitvecht is het goed, maar je moet niet je baan op het spel zetten omdat dat de aard van het beestje is natuurlijk
Fijn dat het gezellig was.
Ik leer heel erg veel van het omgaan met andere mensen, moet ik zeggen (veel werkgevers gehad, maar nooit lang gebleven i.v.m. ziekte meldingen etc.). Voorheen hield ik heel erg vast aan "Dit is ABE en hier kan ik niets aan veranderen" en als mensen mij dan niet aardig vonden was het meestal dat ik het niet begreep. Dat is nu niet meer aan de orde.
Ik merkte vandaag aan mezelf dat ik een uitschieter ging maken in emotie en haar wel met woorden wilde afmaken. Maar ik heb mezelf hersteld en ben met een grap weggelopen. Ik zag dat de TM daar zelfs om moest lachen. Later kreeg ik zelfs de bevestiging van een andere collega, een Senior in dit geval, zonder dat ik erom vroeg, dat ze merkte dat ik een uitschieter maakte, maar dat ze me complimenteerde met het feit dat ik me zo snel wist te herstellen.
Wat komt tot het moraal van het verhaal; Wanneer je het aardig en netjes weet te houden, dan bereik je meer, dan door te zeggen dat je maar gewoon zo bent en hoog van de daken schreeuwt. En met dat gedrag heb ik dan alweer veel bereikt. Ik heb zelfs een beetje promotie gemaakt.
Gast- Gast
Niet minder erg dan een andere kaart. En als er op de enveloppe pietje staat en op de kaart Klaas, dat hoort dat toch niet bij elkaar? Maar goed!Patriesje schreef:Nee maar een lege envelop is ook niks toch?Smikkell schreef:Waarom???? Je hebt toch niets aan andermans kaart???
Gast- Gast
Aniet: Waar is hier?, dan weet ik of het ook mijn kant op komt
Laatst aangepast door Monte op vr 10 jun 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: