Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Liever nu dan over 1,5 week als ik er benaniet schreef:Het begint hier ontzettend te onweren!
Oh is ze vandaag jarig? Mijn zwager ook Ik zal haar even een felicitatie sturen, thanx!
Mijn laatste backup was trouwens van 1,5 maand geleden dus ik was sowieso niet álles kwijtgeraakt gelukkig. En de foto's van afgelopen 1,5 maand staan toevallig allemaal nog op de sd-kaart in mijn camera dus de schade was sowieso meegevallen... Maar toch maar weer een nieuwe backup maken!
Sjaan gaat naar bed....
Ik ben helemaal op van vermoeidheid en er komt nog een giga-druk weekend aan dus ik zal eens verstandig wezen. Even nog de tv aan en dan ben ik volgens mij binnen no time vertrokken naar dromenland...
Fijne avond nog!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
You go girl!!Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Als je het op een nette manier uitvecht is het goed, maar je moet niet je baan op het spel zetten omdat dat de aard van het beestje is natuurlijk
Fijn dat het gezellig was.
Ik leer heel erg veel van het omgaan met andere mensen, moet ik zeggen (veel werkgevers gehad, maar nooit lang gebleven i.v.m. ziekte meldingen etc.). Voorheen hield ik heel erg vast aan "Dit is ABE en hier kan ik niets aan veranderen" en als mensen mij dan niet aardig vonden was het meestal dat ik het niet begreep. Dat is nu niet meer aan de orde.
Ik merkte vandaag aan mezelf dat ik een uitschieter ging maken in emotie en haar wel met woorden wilde afmaken. Maar ik heb mezelf hersteld en ben met een grap weggelopen. Ik zag dat de TM daar zelfs om moest lachen. Later kreeg ik zelfs de bevestiging van een andere collega, een Senior in dit geval, zonder dat ik erom vroeg, dat ze merkte dat ik een uitschieter maakte, maar dat ze me complimenteerde met het feit dat ik me zo snel wist te herstellen.
Wat komt tot het moraal van het verhaal; Wanneer je het aardig en netjes weet te houden, dan bereik je meer, dan door te zeggen dat je maar gewoon zo bent en hoog van de daken schreeuwt. En met dat gedrag heb ik dan alweer veel bereikt. Ik heb zelfs een beetje promotie gemaakt.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Monte: waddeneilanden!
aniet- Kletskop
ABE, super!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Aniet: Oh dan komt ie niet hier(woon in Haarlem)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Slaap lekker,Sjaaniebanaanie!!
aniet- Kletskop
Ik ga er ook vandoor!
Nog even lekker boekje lezen en dan weer slapen.
Helaas gaat de wekker om kwart over 5 al
Fijne avond nog!
Nog even lekker boekje lezen en dan weer slapen.
Helaas gaat de wekker om kwart over 5 al
Fijne avond nog!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Als je het op een nette manier uitvecht is het goed, maar je moet niet je baan op het spel zetten omdat dat de aard van het beestje is natuurlijk
Fijn dat het gezellig was.
Ik leer heel erg veel van het omgaan met andere mensen, moet ik zeggen (veel werkgevers gehad, maar nooit lang gebleven i.v.m. ziekte meldingen etc.). Voorheen hield ik heel erg vast aan "Dit is ABE en hier kan ik niets aan veranderen" en als mensen mij dan niet aardig vonden was het meestal dat ik het niet begreep. Dat is nu niet meer aan de orde.
Ik merkte vandaag aan mezelf dat ik een uitschieter ging maken in emotie en haar wel met woorden wilde afmaken. Maar ik heb mezelf hersteld en ben met een grap weggelopen. Ik zag dat de TM daar zelfs om moest lachen. Later kreeg ik zelfs de bevestiging van een andere collega, een Senior in dit geval, zonder dat ik erom vroeg, dat ze merkte dat ik een uitschieter maakte, maar dat ze me complimenteerde met het feit dat ik me zo snel wist te herstellen.
Wat komt tot het moraal van het verhaal; Wanneer je het aardig en netjes weet te houden, dan bereik je meer, dan door te zeggen dat je maar gewoon zo bent en hoog van de daken schreeuwt. En met dat gedrag heb ik dan alweer veel bereikt. Ik heb zelfs een beetje promotie gemaakt.
Dat klinkt inderdaad als vooruitgang! Ik merk het hier ook aan je, fijne verandering! Goed bezig!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Monte schreef:Aniet: Oh dan komt ie niet hier(woon in Haarlem)
http://www.buienradar.nl/
aniet- Kletskop
Trusten Sjaan,
Ik wil ook onweer en regen. Heb net wel in de regen tennisles staan geven, maar van mij mag het nu gaan stromen. Motor staat veilig onder een hoes ( helaas kan ik hem niet binnen zetten) dus laat maar komen. Ik ben er klaar voor.
Ik wil ook onweer en regen. Heb net wel in de regen tennisles staan geven, maar van mij mag het nu gaan stromen. Motor staat veilig onder een hoes ( helaas kan ik hem niet binnen zetten) dus laat maar komen. Ik ben er klaar voor.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
trusten meiden
heb x-factor opgezet, geen bal op tv bah! en vriend is ook niet gezellig, achter zn k.tcomputer!
nou no air, vind het echt niks rochelle
met je vreselijke oren(bellen)iehh
heb x-factor opgezet, geen bal op tv bah! en vriend is ook niet gezellig, achter zn k.tcomputer!
nou no air, vind het echt niks rochelle
met je vreselijke oren(bellen)iehh
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Merai schreef:Dat klinkt inderdaad als vooruitgang! Ik merk het hier ook aan je, fijne verandering! Goed bezig!
Dank je wel. Het is toch wel fijn om bevestiging te krijgen, ondanks dat ik het heb getikt alsof het de waarheid is. Haha. In het begin voelde het als niet mezelf, maar moet zeggen dat het nu wel goed voelt. Vooral als ik nu merk wat ik fout doe, waarvan ik voorheen dacht dat dat juist fout was.
En wat gaan we dit weekend doen?
Gast- Gast
Ik moet morgen weer om vijf uur op om aan het werk te gaan, zondag naar den bosch voor een festival waar mijn vriend optreedt en dan 's avonds weer naar A'dam en maandag naar Sneek (schoonfamilie) tot dinsdag. Druk en leuk dus Jij?
Merai- Ratel
Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Gast- Gast
Merai schreef:Ik moet morgen weer om vijf uur op om aan het werk te gaan, zondag naar den bosch voor een festival waar mijn vriend optreedt en dan 's avonds weer naar A'dam en maandag naar Sneek (schoonfamilie) tot dinsdag. Druk en leuk dus Jij?
Zo, dat klinkt als leuk en heel erg vermoeiend. Heel NL door!
Morgen ga ik schoonmaken en een cadeau kopen voor mijn stief. Zondag is een dag voor mezelf. Maandag heb ik een tuinfeest van stief. Heel saai dus eigenlijk.
Gast- Gast
Zullen we elkaar de hand schudden?Stuiterbal schreef:Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Hoe zit het met hulp? Want je had toch een afspraak? Of heb je enkel om doorverwijzing gevraagd?
Gast- Gast
Maple schreef:Zullen we elkaar de hand schudden?Stuiterbal schreef:Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Lieve dames, ik vind het oprecht vervelend dat jullie je zo voelen!
ABE, al meer nieuws over stief?
Merai- Ratel
Is goed gaat het niet lekker met jou ?? ik heb niet terug gelezen dus weet niet of je het al verteld had hierMaple schreef:Zullen we elkaar de hand schudden?Stuiterbal schreef:Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Enorm kut momenteel vandaag zat ik weer op een punt dat alles me gestolen kan worden en dat ik er gewoon geen zin meer in had !
Hoe zit het met hulp? Want je had toch een afspraak? Of heb je enkel om doorverwijzing gevraagd?
Ik heb al 2 psychologen gehad. 1e x was een vrouw die mij niet verder kon helpen omdat het te complex was. En de 2e was een man waar ik 3x ben geweest maar ik had geen klik met hem. En het erger was afgelopen woensdag wist hij gewoon niet te antwoorden ! En heeft een kwartier eerder de therapie afgekapt !
Ik heb de dokter gebeld en nu word ik naar een andere instantie overgeplaatst. En nu sta ik dus weer minimaal 3 weken op de wachtlijst. Dus het loopt niet lekker momenteel.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: