Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Nee, want dat wordt zeker te weten ruzie, en ik zou niet weten hoe ik dat moet zeggen tegen haar._Leah_ schreef:Oh Storm wat gemeen van je zus. Heb je er ook iets over gezegt, tegen haar?
Ik had iets gezegt in de trand 'wanneer kom je taart eten'. of 'lief van je dat je mij nog feliciteert'.
Maar ik begrijp dat je geen zin in ruzie hebt. Ook al zou ik deze streek van je zus al aanleiding vinden tot ruzie.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Wat lief Maple.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Maple schreef:Haha, idd. Maar dit vond ik dan toch wel weer heel erg lief.
Ja dat was dan wel lief....en ja wie weet leest ie mee haha
Gast- Gast
Nou, ik hoop het eigenlijk nietTheedoosje schreef:Maple schreef:Haha, idd. Maar dit vond ik dan toch wel weer heel erg lief.
Gast- Gast
Maple schreef:Nou, ik hoop het eigenlijk nietTheedoosje schreef:Maple schreef:Haha, idd. Maar dit vond ik dan toch wel weer heel erg lief.
Weet ie wel gelijk hoe jij je voelt op het moment
Gast- Gast
Haha, 't zou geen beste zijn als we op die manier zouden moeten communiceren
Maar wat ga ik eens doen vandaag... wat ga ik dit weekend toch eens doen... Heb helemaal niks, nakkes nada aan plannen
Maar wat ga ik eens doen vandaag... wat ga ik dit weekend toch eens doen... Heb helemaal niks, nakkes nada aan plannen
Gast- Gast
Nee das ook weer waar
En ik ga zo even wii-fitten. Dat wil ik iig dit weekend nog doen EN het huishouden, maar dat kan samen met vriend
En ik ga zo even wii-fitten. Dat wil ik iig dit weekend nog doen EN het huishouden, maar dat kan samen met vriend
Gast- Gast
Maple heb je niet nog een paar brieven te schrijven? Als je het hele weekend niets te doen hebt, is dat er de ideale gelegenheid voor. Of ga lekker een stukje fietsen/wandelen. Als ik zo naar buiten kijk, is het daar prima weer voor.
Wij hebben hier nog genoeg te doen, liggen nog een hoop klusjes (dat krijg je als je net een huis hebt gekocht), maar we liggen nu al de hele ochtend in bed. Lekker ff niks.
Wij hebben hier nog genoeg te doen, liggen nog een hoop klusjes (dat krijg je als je net een huis hebt gekocht), maar we liggen nu al de hele ochtend in bed. Lekker ff niks.
Gast- Gast
Heb nog één onbeantwoorde brief liggen, die kan ik idd doen. Verder nog wel wat wasjes enzo, maar ik wil er graag eventjes uit... weer om te fietsen/wamdelen is het hier niet echt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Z'n gangetje. Nogsteeds dik en zwangerTheedoosje schreef:Heej Hoe is het PM?
Maar voor de rest wel oke?
Maple: Hugggg
Middag allemaal!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Z'n gangetje. Nogsteeds dik en zwangerTheedoosje schreef:Heej Hoe is het PM?
Zolang je dat nog maar voorlopig even zo houdt
Maple> is er niemand waar je mee af kan spreken?
Gast- Gast
Waaaaaaarom loopt mijn whatsapp vast? Net opnieuw geïnstalleerd maar nu krijg ik niet eens m'n telefoonnummer meer teoegvoegd? En dan ben ik natuurlijk al m'n chats kwijt...
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Gast- Gast
Maple, misschien een gewaagd idee maar (als je portomonnee het toelaat) waarom ga je niet een filmpje pakken in je eentje of op een terrasje zitten? Met een boek?
Gast- Gast
Maple schreef:Jordanaaaa!!!!
Heey Maple....
Mag ik even zeggen dat ik behoorlijk down ben :'(
Jordana- Ratel
Meis, wat is er?Jordana schreef:Maple schreef:Jordanaaaa!!!!
Heey Maple....
Mag ik even zeggen dat ik behoorlijk down ben :'(
Gast- Gast
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn tante helaas de strijd tegen kanker verloren heeft..
En ik hoorde dat toen ik op mijn werk zat en gewoon doorgegaan maar je zag het aan me dat ik echt verdrietig was..
Gister middag naar mijn ouders gereden en ik heb mijn moeder gebroken in mijn armen gehad.. Zelf heb ik nog niet echt kunnen huilen erom maar ik heb vandaag ontzettend hoofdpijn en ik ben zo moe....
En ik hoorde dat toen ik op mijn werk zat en gewoon doorgegaan maar je zag het aan me dat ik echt verdrietig was..
Gister middag naar mijn ouders gereden en ik heb mijn moeder gebroken in mijn armen gehad.. Zelf heb ik nog niet echt kunnen huilen erom maar ik heb vandaag ontzettend hoofdpijn en ik ben zo moe....
Jordana- Ratel
OH meis dat is nog eens rot nieuws Gecondoleerd! Heel veel sterkte HAd je altijd goed contact met haar?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: