Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 11 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:11

Ik dacht laatst nog aan jou Maple, over de situatie tussen jou en je man. Misschien vind je het wel heel suf hoor wat ik nu ga zeggen maar ik lees momenteel het boek "mannen komen van Mars, vrouwen van Venus". Ik dacht gezien jullie situatie dat het wel kon helpen.. Maar ik durfde het niet zo goed te zeggen, uit het niets. Maar nu doe ik het toch omdat ik er wel veel van op steek.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:12

_Leah_ schreef:Kunnen jullie verder wel goed met elkaar praten Maple?

Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:12

aniet schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Goedenavond!
hug

Haha, dank je wel. smile

Het gaat gewoon niet leuk op het werk momenteel. Zoveel gezeik en allemaal vanuit onze TM. Ze is zo verschikkelijk autoritair en als ze ook zegt:"Mijn mensen", dan gaan de rillingen weer over mijn rug. Want ik ben 'haar mens' niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:13

_Leah_ schreef:PM, hoe gaat het nu met jou? Voel je je al weer een beetje beter?
Ben nogsteeds lekker aan het snotteren. Maar is iets minder tov de afgelopen dagen geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:14

VeryCherry schreef:Slaat echt nergens op ABE. hug

Zegt het mens:"We werken met flexwerknemers nu". Ja en? Heb ik niets mee nodig. Ik heb een contract voor 40u per week, samen met de meeste van mijn collega's. Mag jij flexen wat je wilt met de nieuwe medewerkers, maar houd mij en mijn andere collega's daar aub buiten. Twisted Evil

Maple: hug

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 10 jun 2011 - 8:15

We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:16

VeryCherry schreef:We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten Very Happy

Onder het balkon?

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 8:17

Maple schreef:

Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie.

Ik denk dat het juist goed zou zijn om ook in die tijden een gesprek aan te gaan met je man. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Heb je het gevoel dat hij daarvoor open zou staan?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:18

Haha belt m´n vriend me net op:
Ja ik heb alle boodschappen gehaald die op het lijstje stonden hoor!

Duh ik geef niet voor niks een lijstje mee Laughing

En hij kwam nog niet thuis, vind ik ook niet zo erg kan ik lekker vroeg op bed en lig ik sowieso te slapen als hij op bed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 8:18

PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Heb je ook last van de zwangerschapsuiker?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  VeryCherry vr 10 jun 2011 - 8:19

Angel Blue Eyes schreef:
VeryCherry schreef:We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten Very Happy

Onder het balkon?

Yup, wij wonen op de eerste verdieping en we hebben een stenen balkon. En nu zijn ze bezig met een rotonde en het opknappen van alles en er komt dus ook een plantenperkje tegen ons balkon aan. Dus wil ik een boom gaan plaatsen, of klimop, dat lijkt me ook wel wat Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:20

Ik had gisteren ook een boodschappenlijstje gemaakt voor vandaag. Wilde dat gisteren naar het werk sturen, zodat ik het vandaag kon uitprinten. Sluit ik gisteren de pc af zonder het te versturen naar het werk. Geen lijstje dus. Gelukkig ben ik alleen de Chillisaus vergeten. Ach, ik heb ook wel gewoon tomatenketchup. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:21

VeryCherry schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Onder het balkon?

Yup, wij wonen op de eerste verdieping en we hebben een stenen balkon. En nu zijn ze bezig met een rotonde en het opknappen van alles en er komt dus ook een plantenperkje tegen ons balkon aan. Dus wil ik een boom gaan plaatsen, of klimop, dat lijkt me ook wel wat Very Happy

Leuk idee! Very Happy

Ik wil graag wat verbouwen op mijn balkon, maar die rotduiven he. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:21

Ik kom even binnen vallen om meteen weer weg te gaan. Maar ik wil Maple even een dikke knuffel geven en sterkte wensen, wat moeilijk allemaal. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:22

_Leah_ schreef:PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Neuh, geloof het niet echt. Alleen af en toe heel veel dorst, kan van hoge bloedsuiker komen, maar ook gewoon van de zwangerschap/ warmte...

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 8:22

Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 8:23

ProudMama schreef:
_Leah_ schreef:PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Neuh, geloof het niet echt. Alleen af en toe heel veel dorst, kan van hoge bloedsuiker komen, maar ook gewoon van de zwangerschap/ warmte...

Fijn dat je er niet veel last van hebt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:23

_Leah_ schreef:
Maple schreef:

Ik denk dat het juist goed zou zijn om ook in die tijden een gesprek aan te gaan met je man. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Heb je het gevoel dat hij daarvoor open zou staan?
Soms wel, maar vaak ook niet. Op zich als hij het gesprek start, dan kan ik m;n ei wel enigzins kwijt. maar anders kan ik het wel schudden...

Maar verder is hij ook echt wel een lieverd hoor, op z'n tijd. Alleen nu is het behoorlijk pittig. Hij kan niet met stress omgaan en mijn gebrek is weer dat ik zijn daaruit voortbloeiende buien niet kan opvangen.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 10 jun 2011 - 8:24

Vervelend Maple hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  VeryCherry vr 10 jun 2011 - 8:24

Ja ik vind het echt super, we hebben ook van die stenen pilaren en met klimop krijg je dan echt zo'n veranda-idee en dat is al jaren een wens van me Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 8:25

Maple schreef:
_Leah_ schreef:
Maple schreef:

Soms wel, maar vaak ook niet. Op zich als hij het gesprek start, dan kan ik m;n ei wel enigzins kwijt. maar anders kan ik het wel schudden...

Maar verder is hij ook echt wel een lieverd hoor, op z'n tijd. Alleen nu is het behoorlijk pittig. Hij kan niet met stress omgaan en mijn gebrek is weer dat ik zijn daaruit voortbloeiende buien niet kan opvangen.

Stress doet ook hele nare dingen met mensen. Het liefst verban ik het fenomeen uit mijn leven. Maar helaas.
Ik vind het oprecht heel vervelend om te lezen dat je momenteel zoveel issues hebt in je relatie. Een hele dikke hug voor jou meid. Ik hoop dat er snel een betere periode voor jullie aanbreekt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Suus vr 10 jun 2011 - 8:30

Volgens mij ben ik klaar met mijn tas inpakken Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:30

_Leah_ schreef:Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
als het goed is gaan we morgen, maar vind je het gek dat ik me daar niet meer op vast durf te pinnen? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 10 jun 2011 - 8:30

Storm schreef:
_Leah_ schreef:Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
als het goed is gaan we morgen, maar vind je het gek dat ik me daar niet meer op vast durf te pinnen? Embarassed
Vind ik niet gek, maar hoop voor je dat het nu wel doorgaat smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:31

Vind Rochelle toch beter dan adlicious. Embarassed