Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik dacht laatst nog aan jou Maple, over de situatie tussen jou en je man. Misschien vind je het wel heel suf hoor wat ik nu ga zeggen maar ik lees momenteel het boek "mannen komen van Mars, vrouwen van Venus". Ik dacht gezien jullie situatie dat het wel kon helpen.. Maar ik durfde het niet zo goed te zeggen, uit het niets. Maar nu doe ik het toch omdat ik er wel veel van op steek.
Gast- Gast
Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie._Leah_ schreef:Kunnen jullie verder wel goed met elkaar praten Maple?
Gast- Gast
aniet schreef:Angel Blue Eyes schreef:Goedenavond!
Haha, dank je wel.
Het gaat gewoon niet leuk op het werk momenteel. Zoveel gezeik en allemaal vanuit onze TM. Ze is zo verschikkelijk autoritair en als ze ook zegt:"Mijn mensen", dan gaan de rillingen weer over mijn rug. Want ik ben 'haar mens' niet.
Gast- Gast
Ben nogsteeds lekker aan het snotteren. Maar is iets minder tov de afgelopen dagen geloof ik._Leah_ schreef:PM, hoe gaat het nu met jou? Voel je je al weer een beetje beter?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Slaat echt nergens op ABE.
Zegt het mens:"We werken met flexwerknemers nu". Ja en? Heb ik niets mee nodig. Ik heb een contract voor 40u per week, samen met de meeste van mijn collega's. Mag jij flexen wat je wilt met de nieuwe medewerkers, maar houd mij en mijn andere collega's daar aub buiten.
Maple:
Gast- Gast
We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten
Onder het balkon?
Gast- Gast
Maple schreef:Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie._Leah_ schreef:Kunnen jullie verder wel goed met elkaar praten Maple?
Ik denk dat het juist goed zou zijn om ook in die tijden een gesprek aan te gaan met je man. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Heb je het gevoel dat hij daarvoor open zou staan?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Haha belt m´n vriend me net op:
Ja ik heb alle boodschappen gehaald die op het lijstje stonden hoor!
Duh ik geef niet voor niks een lijstje mee
En hij kwam nog niet thuis, vind ik ook niet zo erg kan ik lekker vroeg op bed en lig ik sowieso te slapen als hij op bed gaat.
Ja ik heb alle boodschappen gehaald die op het lijstje stonden hoor!
Duh ik geef niet voor niks een lijstje mee
En hij kwam nog niet thuis, vind ik ook niet zo erg kan ik lekker vroeg op bed en lig ik sowieso te slapen als hij op bed gaat.
Gast- Gast
PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Heb je ook last van de zwangerschapsuiker?
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten
Onder het balkon?
Yup, wij wonen op de eerste verdieping en we hebben een stenen balkon. En nu zijn ze bezig met een rotonde en het opknappen van alles en er komt dus ook een plantenperkje tegen ons balkon aan. Dus wil ik een boom gaan plaatsen, of klimop, dat lijkt me ook wel wat
Ik had gisteren ook een boodschappenlijstje gemaakt voor vandaag. Wilde dat gisteren naar het werk sturen, zodat ik het vandaag kon uitprinten. Sluit ik gisteren de pc af zonder het te versturen naar het werk. Geen lijstje dus. Gelukkig ben ik alleen de Chillisaus vergeten. Ach, ik heb ook wel gewoon tomatenketchup.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:We krijgen een plantenperkje onder ons balkon, ik ga er stiekem een sering planten
Onder het balkon?
Yup, wij wonen op de eerste verdieping en we hebben een stenen balkon. En nu zijn ze bezig met een rotonde en het opknappen van alles en er komt dus ook een plantenperkje tegen ons balkon aan. Dus wil ik een boom gaan plaatsen, of klimop, dat lijkt me ook wel wat
Leuk idee!
Ik wil graag wat verbouwen op mijn balkon, maar die rotduiven he.
Gast- Gast
Ik kom even binnen vallen om meteen weer weg te gaan. Maar ik wil Maple even een dikke knuffel geven en sterkte wensen, wat moeilijk allemaal.
Gast- Gast
Neuh, geloof het niet echt. Alleen af en toe heel veel dorst, kan van hoge bloedsuiker komen, maar ook gewoon van de zwangerschap/ warmte..._Leah_ schreef:PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Gast- Gast
Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
Laquisia- Prater
ProudMama schreef:Neuh, geloof het niet echt. Alleen af en toe heel veel dorst, kan van hoge bloedsuiker komen, maar ook gewoon van de zwangerschap/ warmte..._Leah_ schreef:PM, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik hoop dat je er snel weer helemaal boven op bent.
Fijn dat je er niet veel last van hebt.
Laquisia- Prater
Soms wel, maar vaak ook niet. Op zich als hij het gesprek start, dan kan ik m;n ei wel enigzins kwijt. maar anders kan ik het wel schudden..._Leah_ schreef:Maple schreef:Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie._Leah_ schreef:Kunnen jullie verder wel goed met elkaar praten Maple?
Ik denk dat het juist goed zou zijn om ook in die tijden een gesprek aan te gaan met je man. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Heb je het gevoel dat hij daarvoor open zou staan?
Maar verder is hij ook echt wel een lieverd hoor, op z'n tijd. Alleen nu is het behoorlijk pittig. Hij kan niet met stress omgaan en mijn gebrek is weer dat ik zijn daaruit voortbloeiende buien niet kan opvangen.
Gast- Gast
Vervelend Maple
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja ik vind het echt super, we hebben ook van die stenen pilaren en met klimop krijg je dan echt zo'n veranda-idee en dat is al jaren een wens van me
Maple schreef:Soms wel, maar vaak ook niet. Op zich als hij het gesprek start, dan kan ik m;n ei wel enigzins kwijt. maar anders kan ik het wel schudden..._Leah_ schreef:Maple schreef:Doorgaans redelijk, maar in momenten van stress ga ik gesprekken maar liever uit de weg, uit angst voor discussies en ruzie._Leah_ schreef:Kunnen jullie verder wel goed met elkaar praten Maple?
Maar verder is hij ook echt wel een lieverd hoor, op z'n tijd. Alleen nu is het behoorlijk pittig. Hij kan niet met stress omgaan en mijn gebrek is weer dat ik zijn daaruit voortbloeiende buien niet kan opvangen.
Stress doet ook hele nare dingen met mensen. Het liefst verban ik het fenomeen uit mijn leven. Maar helaas.
Ik vind het oprecht heel vervelend om te lezen dat je momenteel zoveel issues hebt in je relatie. Een hele dikke voor jou meid. Ik hoop dat er snel een betere periode voor jullie aanbreekt.
Laquisia- Prater
Volgens mij ben ik klaar met mijn tas inpakken
Suus- Lady Post-a-lot
als het goed is gaan we morgen, maar vind je het gek dat ik me daar niet meer op vast durf te pinnen?_Leah_ schreef:Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
Gast- Gast
Vind ik niet gek, maar hoop voor je dat het nu wel doorgaatStorm schreef:als het goed is gaan we morgen, maar vind je het gek dat ik me daar niet meer op vast durf te pinnen?_Leah_ schreef:Storm, ik wil jou even snel vragen of je dit weekend nog uit eten gaat met je vriend?
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: