Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

+15
Sweety
Jeanette
Mermaid
Lizzy
SparklingEyes
juffie001
Zwerver
Catootje
Zwoesj
Sterre
claudiaveronique
JD
Fayebella
bonita87
Inge
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  Lizzy zo 12 dec 2010 - 23:06

@ Darcy --> Wist niet dat dit een gevoelige snaar is op het forum, zit er nog niet zo lang!

@ Lillith --> Waarom direct zo afwijzend? IQ van boven de 20. Dit is mijn mening en ik denk dat veel mensen in Nederland ook zo denken!! Ik ben ervan overtuigd dat deze man een straf krijgt die niet zwaar genoeg is.
En ik geloof best dat zo'n man het moeilijk gaat krijgen als medegevangenen erachter komen wat hij heeft gedaan, maar dan wordt hij toch afgezonderd en is er niets aan de hand.

Als zo'n man aan mijn kinderen zou zitten.... En die gedachten spelen door mijn hoofd, dus dan is wat ik straks schreef hetgene wat ik denk.

Als ik het mis heb of wat dan ook... Prima! Maar geef dan aan waarom en niet zo'n zin met 'IQ' opmerkingen.
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  Chocolate Cookie zo 12 dec 2010 - 23:25

Ik vind het verschrikkelijk. Die man zou zich diep, heel erg diep moeten schamen!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  minoessepoes zo 12 dec 2010 - 23:42

Buiten dat het allemaal vreselijk is erger ik me wel weer aan de berichtgeving, in het artikel van de AD staat dat het gaat om een creche in Watergraafsmeer, dat is Amsterdam Oost. Ik hoorde op de tv dat het gaat om een creche in West en in de Pijp en de rivierenbuurt (zuid). Zoiets moet toch juist gemeld worden want dat gaat toch heel veel onrust opleveren onder ouders. Nu staan de namen van de kinderdagverblijven erbij, maar gisteravond nog niet. Zo slordig altijd dat soort dingen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 8:13

Ben nu het journaal aan het kijken, echt afgrijselijk zeg. Vind het zó walgelijk wat die man heeft gedaan.

Zijn complete naam is nu trouwens al bekend gemaakt he en ik vond zelfs een website waarop zijn adres, telefoonnummer en e-mailadres vermeld staan.
Ik hoorde ook op de radio dat zijn adres ook heel veel op Twitter is genoemd en dat zijn woning dichtgetimmerd is en bewaakt wordt door politie.


Laatst aangepast door Sushi op ma 13 dec 2010 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  FashionItems ma 13 dec 2010 - 8:59

wat een viezerik!
FashionItems
FashionItems
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 185
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam - Pagina 3 Empty Re: Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum