Traktatie kinderdagverblijf
+5
Mida4you
Susan
applestar
ekjir@M
Mikki
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traktatie kinderdagverblijf
Volgende week woensdag is mijn dochter jarig en ze trakteert diezelfde dag op het kinderdagverblijf. Ik wil graag een leuke traktatie maken, maar ik heb totaal geen inspiratie en ben ook zeer a-creatief. Hoe maak ik een leuke traktatie, niet te duur en waar ik niet al te creatief voor hoef te zijn?
Gast- Gast
Re: Traktatie kinderdagverblijf
partygifts.nl, is een site met allerlei traktaties. Iets uitzoeken, printen en klaar.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
J. gaat Dikkie Dik uitdeelboekjes uitdelen met een nijntje koekje in een zakje. Ik ben ook niet zo creatief en dat is de rest van de moeders gelukkig ook niet op de groep van J.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb een aantal keer flink geknutseld maar bij Lynn had ik gewoonweg geen tijd en heb toen ; Hoera Lynn 1 jaar! uitsneden uit ontbijtkoek en deze versierd met spikkels die je ook gebruikt bij cakejes.. Veel leuke reacties opgehad en dat terwijl het bijna niets kost en zo gemaakt is!
Gast- Gast
ik werk op een kdv en van de week trakteerde daar een kindje eierkoeken met een tekst erop . die had ze bij de bakker laten bestellen en die had er met chocoladesauw op geschreven hoera (naam) is 2 jaar. die vond ik zelf wel orgineel en leuk.
Ezra heeft laatst ook uitdeelboekjes getrakteerd, met een spekkie en een doosje rozijntjes en een cellofaantje met lintjes erom. Ik vind het wel leuk als er ook iets bij zit wat ze kunnen bewaren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ons dochtertje was 2 weken geleden jarig en dit hebben wij getrakteerd op de kinderopvang. Badeendje van de Action ( 1 euro voor 5 stuks ) en Jip en Janneke likkoekjes ( 1,75 per zak 8 stuks ) Doorzichtig folie er omheen. Lekker goedkoop en het viel erg in de smaak. Heel veel leuke reacties gehad
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Die badeendjes doen het ook goed. J. had er laatst eentje gekregen op het kdv. Hij heeft dat eendje de rest van de dag niet meer los gelaten, zelfs in de winkel moest dat ding mee.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Yara heeft toen ze 2 werd kleurplaten, waarin ik haar geknipt/geplakt had op de computer, gegeven. Bij elke kleurplaat had ik een groot potlood gedaan en ze heeft er nog rozijntjes bij getrakteerd.
Op deze link zie je een voorbeeld (even naar beneden scrollen):
http://forum.fok.nl/topic/1100071/1/50
Op deze link zie je een voorbeeld (even naar beneden scrollen):
http://forum.fok.nl/topic/1100071/1/50
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
D.aan heeft schepjes getrakteerd met Nijntje koekjes, kregen we ook leuke reacties op!
Ben benieuwd wat A. gaat trakteren...
Ben benieuwd wat A. gaat trakteren...
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Oeh die ijsjes met spekjes (van die link) zijn ook errug leuk!
Gast- Gast
Een gezichtje van een varken met als neus een danoontje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
T. heeft op de PSZ o.a. op een krokodil getrakteerd. Krokodil tekenen op een groen vouwblaadje, uitknippen, gezichtje tekenen en op een wasknijper plakken. Uitdeelzakje met koekjes en een kaartje met: Hoera, ... is ... jaar! erin geklemd. Het jaar erop trakteerde hij op spookjes. Uitdeelzakjes opvouwen/rollen tot een bol en daar een paar witte servetten om heen. Onder het bolletje afbinden met een lintje en daar zat weer een kaartje aan met: Hoera, ... is ... jaar! Met stift 2 oogjes maken en klaar. Afgelopen keer op school heeft hij op frisbee's getrakteerd. Daar had ik een vouwblaadje ingeplakt met bovenstaande tekst en de kinderen een fijne zomervakantie gewenst (Hij was in de laatste week van het schooljaar jarig). Deze keer had ik er een uitdeelzakje met snoepjes bij gedaan.
Toen S. geboren werd heeft T. op de PSZ op lange vingers met blauw/witte muisjes getrakteerd.
Toen S. geboren werd heeft T. op de PSZ op lange vingers met blauw/witte muisjes getrakteerd.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wat ziet het er allemaal leuk uit!
Lejow, dat varken met danoontje vind ik echt zo niet origineel. Die maak ik dus NIET
Lejow, dat varken met danoontje vind ik echt zo niet origineel. Die maak ik dus NIET
Gast- Gast
Pippa schreef: (met rozijntjes erachter, en een cadeautje)
Ik denk dat ik zoiets maak, alleen dan met Hello Kitty of Dora. En dan zonder cadeautje, dat gaat me teveel kosten. Bedankt voor het meedenken!
Gast- Gast
Het is dat je Lexa GG bent..dus kan t hebben van je hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Soortgelijke onderwerpen
» Traktatie kinderdagverblijf.
» Traktatie kinderdagverblijf