Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderdagverblijf

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderdagverblijf Empty Kinderdagverblijf

Bericht  Clapperdie wo 26 okt 2011 - 1:37

Hello ladies,

Volgende week heb ik 3 afspraken staan bij verschillende kinderdagverblijven bij mij in de omgeving. Wat zijn punten die in jullie ogen belangrijk zijn om te vragen/ op te letten?

- verblijf 1 is een wat groter kinderdagverblijf met 2 groepen 0 - 2 en 2 groepen 2-4 met ongeveer 8 kinderen per groep
- verblijf 2 is een kleiner kinderdagverblijf met een gemixte culturele opvang (dus kindjes van alle afkomsten, kindjes met 2 mama's/papa's)
- verblijf 3 is heel kleinschalig max 6 0-2 en ook 1 groep. Hier krijgen ze 's middags al warm eten.

Dit is wat ik nu al weet van de kinderopvang. Dus misschien zijn er wel verschillende vragen/zaken om op te letten per opvang?

Alvast bedankt!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderdagverblijf Empty Re: Kinderdagverblijf

Bericht  Annie24 wo 26 okt 2011 - 2:22

Lejow heeft hier pas een topic over geopend:

https://yescafe.actieforum.com/t16076-waarop-letten-bij-een-kdv
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderdagverblijf Empty Re: Kinderdagverblijf

Bericht  JD wo 26 okt 2011 - 6:25

wow ik vind alle3 de kdvs heel erg kleinschalig, ook nummer 1..... want in de leeftijd van 2-4 heb je vaak groepen van 14 kinderen smile

Op mijn werk zijn er 2 babygroepen met 9 kindjes, 2 dreumesgroepen met 16 kindjes en 2 peutergroepen met 14 kids... haha.

maar goed, redelijk off topic, en voor verdere vragen kun je inderdaad beter naar t andere topic:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderdagverblijf Empty Re: Kinderdagverblijf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum