Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij kopen van...

+41
Roze Roos
Rouxxxe
Raindrop
Roxi3
Zonnetje
Joli86
Blond
Pompoen
SuperGrover
CareBear
Cherique
Sterre
Serena
VeryCherry
Flinder
Sjaantje
Jeanette
nina
Bliss
Caro
SarahKey
Toet
Zwoesj
Eris
Mamsie
Parisienne
tralala
Zora
claudiaveronique
Winegum
rapa nui
Rovine
Makamba
Prosecco
Middleme
Zwerver
Arwyn
Inge
SnowWhite
Monte
mzcharlotte
45 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij kopen van... - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij kopen van...

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:06

Ja dat is lastig, Winegum. Daar heb je natuurlijk niet echt een idee van, van te voren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:07

Ik zou je rijbewijs gaan halen inderdaad. Ik weet nog wel een goede en redelijk goedkope rijschool trouwens, daar heeft mijn vriend afgelopen zomer gelest en Wolletjes vriend lest er nu.

Overigens heb ik ook een keer zo'n gift gehad, ook van mijn opa en oma, en toen heb ik een Vespa gekocht en ben ik op vakantie geweest. En ik heb gewinkeld tot ik er bij neerviel Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:07

Ik zou ook voor mijn rijbewijs gaan hoor. Ik heb geen auto maar ben er erg blij mee. Als het nodig is kan ik met de auto van mijn vader overal heenrijden en op vakantie evt ook. Met de tijd wie weet een auto. Ik zou nu echt niet weten waar ik een rijbewijs van zou moeten betalen. En iets tastbaars, tja... Heb je echt iets tastbaars nodig om aan je oma terug te denken als ze er niet is? Doe je best op je rijbewijs zou ik zeggen, dan hou je wellicht nog iets over voor een kettinkje ofzo Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:10

Wauw, dat is zeker leuk! Ik zou ook gaan voor mijn rijbewijs. Of het toch bewaren voor ons nieuwe huis welke we eind volgend jaar willen gaan zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:16

vruchtenhagel schreef:@ Smikkell: Volgens mij zei ik ook dat een rijbewijs zonder auto ook heel handig is? En dat ik vind dat het voor Marin idd een goed idee is gezien haar overwegingen?

Persoonlijk zou ik iets willen wat ik vast zou kunnen houden of naar kan kijken ofzo.
Een sieraad kun je inderdaad verliezen maar voor mij heeft dat toch iets meer (sentimentele) waarde dan een rijbewijs. Maar ja, ik heb dan ook wel iets met sieraden.

Maar als je idd niet perse iets hoeft wat tastbaar is, dan is een rijbewijs een goed idee zoals ik al eerder schreef smile
Ik quote jou vooral om in te gaan op dat sieraad. Tijdens het typen merkte ik al dat de rest weinig met jouw post te maken had. Was dus niet zo zeer naar jou gericht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:17

Ik heb m'n rijbewijs al, maar dat vind ik wel een hele goeie investering!

Ik denk dat ik er een nieuwe camera van zou kopen, die van mij begint kuren te vertonen, een korte vakantie zou boeken en de rest zou ik sparen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:20

Smikkell schreef:
vruchtenhagel schreef:@ Smikkell: Volgens mij zei ik ook dat een rijbewijs zonder auto ook heel handig is? En dat ik vind dat het voor Marin idd een goed idee is gezien haar overwegingen?

Persoonlijk zou ik iets willen wat ik vast zou kunnen houden of naar kan kijken ofzo.
Een sieraad kun je inderdaad verliezen maar voor mij heeft dat toch iets meer (sentimentele) waarde dan een rijbewijs. Maar ja, ik heb dan ook wel iets met sieraden.

Maar als je idd niet perse iets hoeft wat tastbaar is, dan is een rijbewijs een goed idee zoals ik al eerder schreef smile
Ik quote jou vooral om in te gaan op dat sieraad. Tijdens het typen merkte ik al dat de rest weinig met jouw post te maken had. Was dus niet zo zeer naar jou gericht.

Oh vandaar smile Ik heb 2x mijn bericht doorgelezen om te kijken of ik het nou wel of niet goed had gezegd haha!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 10:20

Riijbewijs. Zeker weten. Ik krijg elke x een smile op mijn face als ik dat roze pasje in mijn portemonee zie zitten. Gewoon omdat ik hem heb.
Nu heb ik sinds 2 weken een auto en ik vind het heerlijk!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 10:22

Oohja ik heb ook een gift gehad vorig jaar en ik heb daar onze testamenten van betaald en de rest voor mijn auto.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:26

Haha ik weet nog wel dat jij rijles had, Mamsie! Stond ik je uit te zwaaien vanuit de speeltuin ;-)

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 10:29

Marin schreef:Haha ik weet nog wel dat jij rijles had, Mamsie! Stond ik je uit te zwaaien vanuit de speeltuin ;-)
hahaha jaa das waar. Ik blij dat ik hem toen niet liet uitvallen hahahah.
Toen had ik hem bijna geloof ik!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 10:30

Dit is een Aixam:

Wat zou jij kopen van... - Pagina 3 Aixam

Nou kosten die krengen nieuw een godsvermogen, maar je hebt ook dealers met 2e hands occasions.....

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 10:34

dood enge dingen vind ik dat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Eris zo 12 dec 2010 - 10:35

Het geld invetsteren in een rijbewijs vind ik een heel goed idee. Uiteindelijk betekend een rijbewijs zoveel vrijheid. Iedere keer dat jij dan in een mooi land in een huurauto rijdt bedenk je je dat je dat door je oma kan doen. Ik vind niet dat je per definitie iets tastbaars moet hebben om aan iemand te denken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 11:04

Wij krijgen ook kleinkindtoeslag (zo noemen wij het :P ) van opa en oma, om het jaar.. Ik spaar het wel altijd en zo heb ik het al eens gebruikt voor een auto..
Nu zou ik het even achter houden omdat ik binnenkort wel een huisje heb en dan zou ik het daar aan besteden..

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 12 dec 2010 - 11:13

Wat ontzettend lief van je oma!
Is er niet iets waarvan je weet dat je oma het onwijs leuk vindt dat je dat doet, dat je daar iets mee kunt doen?
Ik weet bijvoorbeeld dat mijn oma het geweldig vind dat ik gitaar speel (deed haar man, mijn opa dus, ook) en mede daarom zou ik in dit geval van een deel van het geld een nieuwe mooie gitaar kopen.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet zo 12 dec 2010 - 11:57

In jou situatie, zou ik absoluut voor een rijbewijs gaan.

Zelf heb ik die al, ik zou er een nieuwe auto voor kopen of van op vakantie gaan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 12:39

Als ik nu geen rijbewijs zou hebben en 2000 euro zou krijgen, dan zou ik voor een rijbewijs gaan. Een zeer goede investering lijkt het mij.

Maar aangezien ik al tien jaar een rijbewijs heb, zou ik het steken in een televisie, rolgordijnen en dergelijke meubelen voor mijn woning. smile Maar goed, mijn opa en oma kunnen hun geld nog altijd te goed zelf op. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 14:17

Wat lief van je oma, en ook leuk voor haar dat ze nog kan zien waar het geld heen gaat. Je rijbewijs halen van dit geld is denk ik een hele mooie investering en blijft altijd tastbaar.

Ik zou denk ik van 2000 euro een mooie reis gaan maken

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 12 dec 2010 - 19:56

Ik vind het ook lief van je oma en het is best een hoog bedrag!

Ik zou in jou plaats ook voor een rijbewijs gaan. Of iets voor je camera erbij.

Ik zou het geld gebruiken voor baby spulletjes. Zou er een mooi kamertje en een mooie kinderwagen voor kopen. Die zeker nog een tweede ronde (of derde, geen idee nog) meekunnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:54

Ik zou met € 2000,00 een mooie rondreis gaan maken als ik het niet mocht sparen. En met mijn oma uit eten gaan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:55

Ik zou in jouw geval ook gaan voor een rijbewijs. Dat je voorlopig nog geen auto hebt, hoeft niet onoverkomelijk te zijn. Wij hebben ook net pas een auto gekocht, vier jaar nadat mijn man zijn rijbewijs heeft gehaald. Het ging in het begin een beetje met horten en stoten, maar na een paar keer rijden was hij weer helemaal gewend.

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 12 dec 2010 - 21:00

In jouw geval zou ik ook voor een rijbewijs gaan. Het is zo handig als je dat ding hebt.. waar je ook bent.

Ik zag toevallig de factuur liggen van mijn broertje, die lest momenteel en mijn ouders betalen voor hem 1500 euro voor 40 lessen, TTT en het rijexamen zelf..

Als ik dat nu zelf zou krijgen: zou ik het stoppen in onze reis naar Australie. Iets anders blijvends zou een mooi kunstwerk zijn..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:01

Caro schreef:In jouw geval zou ik ook voor een rijbewijs gaan. Het is zo handig als je dat ding hebt.. waar je ook bent.

Ik zag toevallig de factuur liggen van mijn broertje, die lest momenteel en mijn ouders betalen voor hem 1500 euro voor 40 lessen, TTT en het rijexamen zelf..

Dat is best heel goedkoop!

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 12 dec 2010 - 21:08

Darcy schreef:
Caro schreef:In jouw geval zou ik ook voor een rijbewijs gaan. Het is zo handig als je dat ding hebt.. waar je ook bent.

Dat is best heel goedkoop!

dat zei ik ook! Dat me dat 100% meeviel.. Geen idee wat de reguliere prijzen zijn, toen ik mijn rijbewijs haalde was het nog de tijd van de Hollandse Florijn ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: