Wat zou jij kopen van...
+41
Roze Roos
Rouxxxe
Raindrop
Roxi3
Zonnetje
Joli86
Blond
Pompoen
SuperGrover
CareBear
Cherique
Sterre
Serena
VeryCherry
Flinder
Sjaantje
Jeanette
nina
Bliss
Caro
SarahKey
Toet
Zwoesj
Eris
Mamsie
Parisienne
tralala
Zora
claudiaveronique
Winegum
rapa nui
Rovine
Makamba
Prosecco
Middleme
Zwerver
Arwyn
Inge
SnowWhite
Monte
mzcharlotte
45 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat zou jij kopen van...
Als ik het meteen zou moeten uitgeven denk ik dat ik een mooie reis zou boeken Maar liever zou ik het zelf weg zetten voor m'n verhuizing van volgend jaar. Een rijbewijs is trouwens wel een goeie investering, je hebt gelijk als je dat gaat doen!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wat ontzettend lief dat je nu geld krijgt, dat voelt toch weer anders dan wanneer iemand overleden is!
Als ik nu 2000 euro zou krijgen zou ik kiezen voor een mooi sieraad/horloge of iets in die zin en een nieuwe laptop of lekkere vakantie!
Als ik nu 2000 euro zou krijgen zou ik kiezen voor een mooi sieraad/horloge of iets in die zin en een nieuwe laptop of lekkere vakantie!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
k heb net mijn rijbewijs gehaald.. maar anders zou ik het ook idd in mijn rijbewijs steken.
Verder zou ik het op het moment in mijn schulden steken.. maar dat is niet echt iets waar je later een leuke herinnering aan hebt.
Misschien zou ik een mooie foto op canvas laten afdrukken, of een mooi sieraad kopen en daar iets in laten graveren
Verder zou ik het op het moment in mijn schulden steken.. maar dat is niet echt iets waar je later een leuke herinnering aan hebt.
Misschien zou ik een mooie foto op canvas laten afdrukken, of een mooi sieraad kopen en daar iets in laten graveren
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Op reis gaan, ik zit net te kijken (en weg te dromen ) op een site met ruitervakanties. Dat lijkt me echt een super ervaring!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou t nu voor de vakantie besteden of voor een nieuwe badkamer.
Gast- Gast
Persoonlijk zou ik het besteden aan een reis, maar dat is omdat ik mijn auto en motorrijbewijs beide al heb. Of misschien mijn huisje opknappen. Daar heb je ook langere tijd wat aan
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou niet zonder mijn rijbewijs kunnen, dus als ik jou was zou ik voor mijn rijbewijs gaan!
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» wat te kopen in de USA?
» Kopen van BH's
» Wat zou jij kopen
» Wat te kopen?
» wat te kopen in de USA?