Wat zou jij kopen van...
+41
Roze Roos
Rouxxxe
Raindrop
Roxi3
Zonnetje
Joli86
Blond
Pompoen
SuperGrover
CareBear
Cherique
Sterre
Serena
VeryCherry
Flinder
Sjaantje
Jeanette
nina
Bliss
Caro
SarahKey
Toet
Zwoesj
Eris
Mamsie
Parisienne
tralala
Zora
claudiaveronique
Winegum
rapa nui
Rovine
Makamba
Prosecco
Middleme
Zwerver
Arwyn
Inge
SnowWhite
Monte
mzcharlotte
45 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Wat zou jij kopen van...
2000 euro?
Echt zo vreselijk lief! Ik heb vanavond te horen gekregen dat alle kleinkinderen van m'n oma 2000 euro gaan erven. Uit de warme hand, dus zodat zij nog kan zien wat we er mee doen en plezier van hebben. Ik wil het wel goed besteden dus ik ben heel erg in twijfel wat ik er mee zou doen.
Ze vindt het wel leuk als we er iets mee doen en dus niet op een spaarrekening zetten.
Ik denk er misschien over na om m'n rijbewijs te gaan halen, eindelijk eens een keertje, en dat zou ik nooit zo voor mezelf uitgeven. Reizen kan natuurlijk altijd, of een nieuwe goeie camera, maar ik twijfel daar toch wel over.
Wat zou jij doen met 2000 euro als je het niet zou mogen sparen?
Echt zo vreselijk lief! Ik heb vanavond te horen gekregen dat alle kleinkinderen van m'n oma 2000 euro gaan erven. Uit de warme hand, dus zodat zij nog kan zien wat we er mee doen en plezier van hebben. Ik wil het wel goed besteden dus ik ben heel erg in twijfel wat ik er mee zou doen.
Ze vindt het wel leuk als we er iets mee doen en dus niet op een spaarrekening zetten.
Ik denk er misschien over na om m'n rijbewijs te gaan halen, eindelijk eens een keertje, en dat zou ik nooit zo voor mezelf uitgeven. Reizen kan natuurlijk altijd, of een nieuwe goeie camera, maar ik twijfel daar toch wel over.
Wat zou jij doen met 2000 euro als je het niet zou mogen sparen?
Gast- Gast
Re: Wat zou jij kopen van...
Als je het graag zou willen, maar het geld er niet voor over hebt, zou ik het zeker investeren in een rijbewijs. Anders zou ik het uitgeven aan een mooie reis (denk dat je Oekraine er goed van kan 'exploren').
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Rijbewijs halen(heb ik ook nog niet) of een reis maken. Ik wil graag nog eens naar Australië of/en Nieuw Zeeland, maar de tickets zijn zo duur.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik zou denk ik idd voor het rijbewijs gaan. Daar heb je als het goed is je leven lang nog wat aan en kan niemand je afpakken (mits je je gedraagt op de weg).
Of een kunstwerk.
Of een kunstwerk.
Gast- Gast
Een tv, tv-meubel en wat spulletjes voor in huis. Of misschien een droger. Maar da's puur omdat ik die dingen nu 'nodig' heb, die staan nu bovenaan mijn lijstje. Anders zou ik misschien een tweede lens voor m'n spiegelreflex kopen, misschien nog een groothoek erbij, en een nieuwe fiets.
Als ik jou was zou ik iets voor je camera kopen
Gast- Gast
Ik zou mn rijbewijs gaan halen, ervan uitgaande dat ik op dat moment al een nieuwe CV-ketel heb gekocht, anders zou ik dat doen.
Gast- Gast
Wat ontzettend lief van je oma, Marin.
Ik zou er zelf mijn rijlessen van gaan betalen. Het is inderdaad nogal een bedrag wat je er aan kwijt bent, en dit zou een mooie gelegenheid zijn om er aan te gaan beginnen!
Een reis naar Indonesië zou ik er ook van kunnen betalen, eindelijk de cultuur proeven waarmee ik ben opgegroeid.
Ik zou er zelf mijn rijlessen van gaan betalen. Het is inderdaad nogal een bedrag wat je er aan kwijt bent, en dit zou een mooie gelegenheid zijn om er aan te gaan beginnen!
Een reis naar Indonesië zou ik er ook van kunnen betalen, eindelijk de cultuur proeven waarmee ik ben opgegroeid.
Laatst aangepast door SnowWhite op zo 12 dec 2010 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
wow wat lief van je oma.
Wij kregen ook een geldbedrag van mijn oma toen ze nog leefde... Ik heb er toen in ieder geval iets tastbaars voor gekocht, namelijk een ketting met een hangertje. Nu een mooie herinnering nu oma er niet meer is
Wij kregen ook een geldbedrag van mijn oma toen ze nog leefde... Ik heb er toen in ieder geval iets tastbaars voor gekocht, namelijk een ketting met een hangertje. Nu een mooie herinnering nu oma er niet meer is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Weet je wat het is? Voor hetzelfde geld heb je aan die 2000 euro voor je rijbewijs niet genoeg, zak je een anatal keer, dan ben je al gauw door dat geld heen. En dan vind ik het weer zonde van je geld, omdat je dan misschien toch de kans hebt voortijdig te moeten stoppen en dan alsnog met lege handen staat. Tenzij je zelf bereid bent de rest uit eigen portomonnee bij te leggen, mocht dat nodig zijn.
Gast- Gast
Tsja, wij gaan een beetje sparen voor een auto, dus daar zou het bij ons wel handig voor ons. Als ik het aan mezelf zou besteden, zou ik er een nieuwe laptop van kopen denk ik.
In jouw geval zou ik voor het rijbewijs gaan. Is altijd handig en het wordt alleen maar duurder, dus beter nu dan over 10 jaar!
Wel heel lief van je oma dat ze dat doet
In jouw geval zou ik voor het rijbewijs gaan. Is altijd handig en het wordt alleen maar duurder, dus beter nu dan over 10 jaar!
Wel heel lief van je oma dat ze dat doet
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, nou. Ik heb veel schulden, maar ik zou het denk ik zonde vinden om het daar aan uit te geven. Misschien een deel voor mijn rijbewijs (500 euro, ik heb namelijk al veel lessen gehad). En de rest voor een autootje denk ik.
Gast- Gast
Rijbewijs!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Inge schreef:wow wat lief van je oma.
Dat is leuk idd!
Daar is je rijbewijs halen van dit geld ook wel erg leuk Marin, daar heb je altijd nog wat aan. Ik weet niet goed wat ik zelf ermee zou doen. Misschien uitgeven in NYC haha.
Gast- Gast
Mijn motorrijbewijs (autorijbewijs heb ik al), mooie digitale camera, misschien wat lessen voor een duikbrevet.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Maple schreef:Tenzij je zelf bereid bent de rest uit eigen portomonnee bij te leggen, mocht dat nodig zijn.
Ik kan niet in Marin d'r portemonnee kijken, maar ik zou inderdaad in de tussentijd wel doorsparen voor het geval het de eerste keer niet lukt. Het duurt immers wel even voor je een keer examen doet (tenminste, als je het niet met bloedspoed wilt gaan halen).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nu op dit moment zou ik er een televisie, een bank en een bestekset voor kopen.
Ik zou er denk ik ook een mooi sierraad van kopen zodat ik dat later als herinnering zou hebben
Ik zou er denk ik ook een mooi sierraad van kopen zodat ik dat later als herinnering zou hebben
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zou ook mijn rijbewijs gaan halen, hoe verleidelijk het ook is om een nieuwe camera te kopen. Een rijbewijs heb je voor de rest van je leven wat aan. Ik zou ook echt niet meer zonder kunnen.
Gast- Gast
In het geval van Marin zou ik gaan voor een nieuwe camera (body) en eventueel een macro-lens, zodat je je ambitie/droom (kookboek) beter achterna kunt gaan!
In mijn eigen geval: camera (body) upgraden en een studio-set kopen!
In mijn eigen geval: camera (body) upgraden en een studio-set kopen!
Gast- Gast
Ik zou mijn rijbewijs gaan halen van dat geld!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou zeker voor een rijbewijs gaan, mits je zelf nog wilt meebetalen. Anders sta je inderdaad na 2000 euro met lege handen.
Misschien nog een sierraad voor kopen, als herinnering. Dit hoeft natuurlijk niet 200 euro te kosten.
Zelf zou ik er reis van maken. Ik wil wel een Macbook kopen, maar zou dat niet van zo'n soort schenking doen. Dat is zo tijdelijk.
Misschien nog een sierraad voor kopen, als herinnering. Dit hoeft natuurlijk niet 200 euro te kosten.
Zelf zou ik er reis van maken. Ik wil wel een Macbook kopen, maar zou dat niet van zo'n soort schenking doen. Dat is zo tijdelijk.
Gast- Gast
Je kunt toch ook een serie lessen met slaaggarantie nemen? Met 2000 euro ben je dan al een heel eind denk ik! Ik ben overigens 4x gezakt en mij heeft het zeker geen 2000 euro gekost.
Ik zou het zelf erg moeilijk vinden iets leuks van te doen. Rijbewijs heb ik al en eigenlijk ook alles wat ik wil op dit moment. Liefst zou ik het dan in mijn studieschuld steken of sparen, maar dat is niet leuk. Een mooie fiets dan denk ik. En op vakantie.
Veel plezier ermee in elk geval!
Ik zou het zelf erg moeilijk vinden iets leuks van te doen. Rijbewijs heb ik al en eigenlijk ook alles wat ik wil op dit moment. Liefst zou ik het dan in mijn studieschuld steken of sparen, maar dat is niet leuk. Een mooie fiets dan denk ik. En op vakantie.
Veel plezier ermee in elk geval!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maple schreef:
Maar wat? Ik hoef op zich niet een nieuwe camera. Ik wil sowieso niet naar een 'groter, beter' model, want dat vind ik niet hanteerbaar genoeg voor reizen. Ik wil best een nieuwe lens, een 10-20 mm, maar die zijn rond de 500 euro. Dan moet ik nog een goede extra aankoop bedenken.
Zie hier wel goede tips voorbij komen verder. Leuk om te lezen wat iedereen zou doen.
Reizen vind ik natuurlijk erg leuk, maar dat is zo vergankelijk. Normaal heb ik daar totaal geen problemen mee, maar met zo'n gift vind ik dat wel moeilijker. Reizen doe ik toch wel. Ik wil hier iets mee wat ik anders niet snel zou doen.
Ik denk het meest serieus na over rijlessen. Alleen het nadeel van een rijbewijs is, dat ik daarna ook echt geen uitzicht op een auto heb. Dat kan ik de komende jaren echt niet betalen, niet de auto noch de extra kosten. Dus dan is het ook wel weer zonde misschien.. Dan heb ik m'n rijbewijs en kan ik hoogstens 1 keer in de paar maanden rijden. Dat schiet ook niet op.
Aan de andere kant heeft Maple ook een punt. Maar zelf kan ik een rijbewijs echt niet betalen of heb ik 't geld er gewoon ook niet voor over.
Moeilijk.. Ik wil het echt graag goed besteden. Ik zou ook dolgraag een mooie MacBook willen, maar dat is ook weer zo wat.
Gast- Gast
Ik heb ook mijn rijbewijs en geen auto en de komende jaren ook nog geen auto. Maar het is zo ontzettend makkelijk om gewoon wel te kunnen auto rijden. Al is het maar 1x in de zoveel tijd. Het is zo'n grote uitgave dat ik altijd bang ben als mensen het nu niet doen dat ze er dan helemaal niet meer aan toe komen! Het wordt steeds duurder en duurder en moeilijker en moeilijker
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Naar Australië op en neer samen met mn vriend met een stop over in korea(dan moeten we alsnog centjes bijleggen).
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» wat te kopen in de USA?
» Kopen van BH's
» Wat zou jij kopen
» Wat te kopen?
» wat te kopen in de USA?
» Kopen van BH's
» Wat zou jij kopen
» Wat te kopen?