Wat zou jij kopen van...
+41
Roze Roos
Rouxxxe
Raindrop
Roxi3
Zonnetje
Joli86
Blond
Pompoen
SuperGrover
CareBear
Cherique
Sterre
Serena
VeryCherry
Flinder
Sjaantje
Jeanette
nina
Bliss
Caro
SarahKey
Toet
Zwoesj
Eris
Mamsie
Parisienne
tralala
Zora
claudiaveronique
Winegum
rapa nui
Rovine
Makamba
Prosecco
Middleme
Zwerver
Arwyn
Inge
SnowWhite
Monte
mzcharlotte
45 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat zou jij kopen van...
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs.. wat vliegt de tijd. Maar als ik die niet zou hebben, zou ik een rijbewijs halen. Auto kan altijd nog, weet je hoe makkelijk een auto gekocht is als je eenmaal een rijbewijs hebt. Al spaar je 2 jaar voor een auto of langer. Een rijbewijs is tijdloos. Al gebruik je hem daarna niet.
Maar, je HOEFT toch niets daarvan te kopen? Ik zou het gewoon op een spaarrekening zetten en kijken wanneer je het nodig hebt of iets weet wat je wil hebben.
Ik zou een Chanel 2.55 kopen of de Cartier Love Bracelet. Of een mooi horloge van Rolex. Iets wat alleen maar meer geld waard wordt.
Maar, je HOEFT toch niets daarvan te kopen? Ik zou het gewoon op een spaarrekening zetten en kijken wanneer je het nodig hebt of iets weet wat je wil hebben.
Ik zou een Chanel 2.55 kopen of de Cartier Love Bracelet. Of een mooi horloge van Rolex. Iets wat alleen maar meer geld waard wordt.
Gast- Gast
Mooi idee van je oma zeg!
Ik zou:
- de zolderkamer afmaken zodat wij daar kunnen slapen.
- de kinderen kunnen dan een identieke eigen kamer krijgen op de eerste verdieping en die ook mooi maken, net even iets mooiere gordijnen in alle kamers, net even iets mooier behang/verfje etc.
- en/of een mooie camera voor kopen, ben verslaafd aan foto's maken maar heb een erg simpel camera'tje
- of ook rijbewijs
Ik zou:
- de zolderkamer afmaken zodat wij daar kunnen slapen.
- de kinderen kunnen dan een identieke eigen kamer krijgen op de eerste verdieping en die ook mooi maken, net even iets mooiere gordijnen in alle kamers, net even iets mooier behang/verfje etc.
- en/of een mooie camera voor kopen, ben verslaafd aan foto's maken maar heb een erg simpel camera'tje
- of ook rijbewijs
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het een goede investering! Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat je voor de zomer je rijbewijs al hebt. Het gemiddelde aantal lessen ligt rond de 30, maar is natuurlijk persoonlijk. Ik ken ook mensen die het in 15-20 lessen hebben gehaald, maar dat waren wel mensen die allemaal al eens geoefend hadden, in hun vaders auto, of al een trekkerrijbewijs hadden. Ik ben in oktober begonnen met lessen, maar ik reken er ook niet op dat ik voor de zomer al mijn rijbewijs heb. Mijn zus heeft er 13 maanden over gedaan, mijn beste vriendin is nu al bijna een jaar bezig, maar nog niet geslaagd.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Idd SG.. Ik ken alleen maar mensen die binnen no time het rijbewijs hadden, maar het is hier redelijk normaal dat je al een auto gereden hebt voordat het uberhaupt mag.. :cyclops:
Gast- Gast
CKC, mijn oma wilde juist niet dat we het op een spaarrekening zetten omdat ze dan nog steeds niet ziet wat we er mee doen. (zelfs de jongere kleinkinderen mogen een deel van dit bedrag al uitgeven, de rest wel op hun ouders' spaarrekening). Het is voor haar juist leuk om nu nog te weten wat we er mee doen.
Jij zou er ook wat moois mee doen haha :-)
Donnaa en Supergrover, ja ik heb zo maar het idee dat ik niet bijzonder getalenteerd ga zijn. Ik heb wel vaker gereden, twee keer in Amerika en twee keer in Nederland (waarvan 1 keer een paar km in een les auto), dus ik weet de basics intussen wel, maar van schakelen weet ik nog niets. Maar dat komt nog wel. Ik zal binnenkort eens contact met m'n vader en de rijschool opnemen over wat het beste is, zo'n plan of niet.
Jij zou er ook wat moois mee doen haha :-)
Donnaa en Supergrover, ja ik heb zo maar het idee dat ik niet bijzonder getalenteerd ga zijn. Ik heb wel vaker gereden, twee keer in Amerika en twee keer in Nederland (waarvan 1 keer een paar km in een les auto), dus ik weet de basics intussen wel, maar van schakelen weet ik nog niets. Maar dat komt nog wel. Ik zal binnenkort eens contact met m'n vader en de rijschool opnemen over wat het beste is, zo'n plan of niet.
Gast- Gast
,
Ik zou als ik jou was ook voor je rijbewijs gaan omdat dat iets is waar je de rest van je leven plezier van kunt hebben, het is een leuke EN nuttige investering. Ik denk dat je je oma daar wel plezier mee doet!
Ik zou als ik jou was ook voor je rijbewijs gaan omdat dat iets is waar je de rest van je leven plezier van kunt hebben, het is een leuke EN nuttige investering. Ik denk dat je je oma daar wel plezier mee doet!
Laatst aangepast door тыквашка op vr 24 dec 2010 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik jou was zou ik dan ook voor het rijbewijs gaan Ikzelf zou dan nieuwe spullen voor in huis gaan kopen. We gaan verhuizen en er is heel veel werk te doen qua behang/vloer e.d.
Gast- Gast
In jouw geval zou ik ook voor een rijbewijs gaan. Ik heb zelf al 3 jaar mijn rijbewijs en ben er erg blij mee. Niet dat ik elke dag autorijd, maar het is al prettig dat ik het gewoon kan.
Als ik zelf 2000 euro zou krijgen zou ik dat gebruiken om in de zomervakantie een reis te maken naar Suriname.
Als ik zelf 2000 euro zou krijgen zou ik dat gebruiken om in de zomervakantie een reis te maken naar Suriname.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik jou was zou ik echt wel gaan voor je rijbewijs! En mocht er nog geld over zijn dan een lens kopen.
Ikzelf wil ook graag een mooie camera hebben, en een mooie reis maken samen met mijn vriend.
Misschien zou een nieuwe wasmachine wel verstandiger zijn!
Ikzelf wil ook graag een mooie camera hebben, en een mooie reis maken samen met mijn vriend.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Oh ja ik heb eigenlijk ook een wasmachine nodig. Maar dat vind ik nou echt geen leuke uitgave van zo'n gift. Dus dan was ik nog wel even bij m'n tante & moeder.
Gast- Gast
Marin, das dan een mooi excuus om hier een auto te huren en weekendjes weg te roadtrippen als je je rijbewijs hebt . Ik rijd ook niet vaak hoor maar ik verleer het ook niet. Soms pak ik de auto van mijn vader als het nodig is en die is nog bijna helemaal heel .
Gast- Gast
Zoals heel veel mensen al zeggen zou ik ook mijn rijbewijs ervan halen, als ik die nog niet had. Ik heb hem inmiddels 6 jaar en heb pas een half jaar een auto. Maar in die 5,5 jaar dat ik geen auto had, vond ik het toch heel handig om mijn rijbewijs te hebben. Ik reed af en toe in de auto van mijn ouders, van mijn vriend of van mijn schoonmoeder. Als je er op let dat je af en toe rijdt, ook een keer een iets langere afstand of door de stad, dan verleer je het echt niet zomaar. Je hebt echt je hele leven wat aan een rijbewijs. Ik vind het echt een gevoel van vrijheid om altijd overal heen te kunnen rijden zelf. Ook lijkt het me handig als ik kinderen heb en toen ik thuis woonde haalde ik regelmatig mijn oma op om haar ergens heen te kunnen brengen. Je kunt er dus ook andere mensen mee van dienst zijn.
En als je op reis bent, kun je lekker een auto huren.
Maar ik weet niet of je het in de zomer al hebt. Ik heb er helaas een dik jaar over gedaan, omdat ik 2x ben gezakt voor mijn rij-examen. Ik had nog nooit gereden en was niet echt een natuurtalent.
Ik zou het geld om dit moment eventjes sparen, omdat wij plannen hebben om een ander huis te kopen en dan zou ik er meubels van kopen. Van een deel van het geld zou ik wel meteen een sieraad kopen.
En als je op reis bent, kun je lekker een auto huren.
Maar ik weet niet of je het in de zomer al hebt. Ik heb er helaas een dik jaar over gedaan, omdat ik 2x ben gezakt voor mijn rij-examen. Ik had nog nooit gereden en was niet echt een natuurtalent.
Ik zou het geld om dit moment eventjes sparen, omdat wij plannen hebben om een ander huis te kopen en dan zou ik er meubels van kopen. Van een deel van het geld zou ik wel meteen een sieraad kopen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik zou zelf een klein tweedehands autootje kopen of een wasdroger (lekker praktisch) maar als ik jou was zou ik inderdaad lekker mijn rijbewijs gaan halen. Ik heb mijn rijbewijs nu drie maanden en ik ben er zo blij mee.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Marin schreef:Roadtrip, hell yeah.
Ik heb ook nog steeds van die dromen om door (oost)europa te gaan reizen met m'n autootje...het kan, want ik heb een auto en een rijbewijs...maar toch doe ik het niet zo snel gek genoeg. Misschien komt het ook omdat A. nooit zo enthousiast is en bovendien geen rijbewijs heeft!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat is een warm gebaar Marin, wat lief!
Als ik dat geld kreeg zou ik op dit moment het persoonlijk toch gebruiken om van te leven, we komen namelijk altijd geld tekort. Wel jammer, maar ik zou er liever geen luxe dingen mee doen wetende dat er nog rekeningen liggen en we boodschappen moeten doen.
Was dit niet het geval, zou ik er een lekker weekend weg van boeken samen met mijn vriend. En van wat er over blijft leuke hebbedingetjes kopen, zoals kleding en make-up, of boeken.
Liefs Tea
Als ik dat geld kreeg zou ik op dit moment het persoonlijk toch gebruiken om van te leven, we komen namelijk altijd geld tekort. Wel jammer, maar ik zou er liever geen luxe dingen mee doen wetende dat er nog rekeningen liggen en we boodschappen moeten doen.
Was dit niet het geval, zou ik er een lekker weekend weg van boeken samen met mijn vriend. En van wat er over blijft leuke hebbedingetjes kopen, zoals kleding en make-up, of boeken.
Liefs Tea
Gast- Gast
Oh trouwens, als je echt graag je rijbewijs wil is dit een goede optie om het geld te besteden!
Ik heb tot mijn spijt ook een mooi gekregen bedrag aan mijn rijbewijs besteed en de rest zelf betaald, maar ik rij niet ( meer ). Had liever wat anders gedaan met het gekregen geld.
Maar als jij wel graag wilt rijden, zeg ik doen!
Rijlessen en bijbehorende zaken zijn zo ontzettend duur, echt niet normaal.
Veel plezier met het geld meis!
Liefs Tea
Ik heb tot mijn spijt ook een mooi gekregen bedrag aan mijn rijbewijs besteed en de rest zelf betaald, maar ik rij niet ( meer ). Had liever wat anders gedaan met het gekregen geld.
Maar als jij wel graag wilt rijden, zeg ik doen!
Rijlessen en bijbehorende zaken zijn zo ontzettend duur, echt niet normaal.
Veel plezier met het geld meis!
Liefs Tea
Gast- Gast
тыквашка schreef:Marin schreef:Roadtrip, hell yeah.
Ik heb ook nog steeds van die dromen om door (oost)europa te gaan reizen met m'n autootje...het kan, want ik heb een auto en een rijbewijs...maar toch doe ik het niet zo snel gek genoeg. Misschien komt het ook omdat A. nooit zo enthousiast is en bovendien geen rijbewijs heeft!
Dan zit er nog maar 1 ding op... Je zult mee moeten . Ik heb zelf geen auto maar heb weleens tripjes gemaakt met vrienden. Dan huurden we gewoon een auto.
Gast- Gast
Marin schreef:Dank je lieve Tea
Ik vind jou lief! ( Nee, nee ladies, Tea slijmt niet, vindt Marin echt lief )
Gast- Gast
Marin schreef:Jeej ik ben zo blij! Misschien heb ik m'n rijbewijs dan wel in de zomer en kan ik in amerika roadtrippen en eindelijk zelf rijden!
Hoe lang doe je gemiddeld over rijlessen? En is het slim om in de winter te beginnen of om even tot de lente te wachten.
Ik ga straks wolletjes nog even om advies vragen wat betreft de lens en de rijschool. (dan weet je t alvast haha)
Ik zou nu beginnen. In de lente/zomer gaat iedereen massaal weer lessen en dan lopen de wachtlijsten bij het CBR weer op.
Om een auto te mogen huren in europa moet je minimaal 23 jaar zijn en 1 jaar je rijbewijs hebben. In sommige gevallen moet je zelfs minimaal 25 jaar zijn.
Gast- Gast
Lagom schreef:тыквашка schreef:Marin schreef:Roadtrip, hell yeah.
Dan zit er nog maar 1 ding op... Je zult mee moeten . Ik heb zelf geen auto maar heb weleens tripjes gemaakt met vrienden. Dan huurden we gewoon een auto.
Ja, dat moet dan wel! Moet wel eerst mijn auto gerepareerd worden want die maakt toch een hoop enge geleden, ben elke keer bang dat ik in een bocht mijn wielen verlies ofzo...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Haha daar zeg je wat, dat wil je niet . Ik heb wel eens gezien dat een auto een wieldop verloor. Wij reden daar toen achter en ik zei net tegen mijn vader; moet je dat wiel zien! Rolde er zo af, ik schrok me dood haha, we moesten er ook echt voor uitwijken, zo gevaarlijk.
Gast- Gast
Na denk eigenlijk dat de wielen niet zo'n vaart lopen hoor, maar hij maakt wel enge geluiden. Ik durfde er nog wel in te rijden...maar een rondtrip door (Oost)Europa dat doe ik maar niet. Maar hij word binnenkort opgehaald en dan als het goed is gerepareerd. Dus ik ben er helemaal klaar voor van de zomer :-P.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Rijbewijs halen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen