Ouders bieden kind aan voor seks.
+16
Angela_1986
Jeanette
Susan
SuperGrover
Chocolate Cookie
_DoI
Tania
Shanna
patjuhhh
Suus
Happydobby
Ifrah
Sweety
Laquisia
Mieppie2891
Kabouter
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ouders bieden kind aan voor seks.
Susan schreef:Misschien kenden ze die man, wisten ze dat hij pedoseksueel was en flink wat geld had en hebben ze hem bewust gekozen om geld van te lenen?
Ja, haha . Nee serieus, dat je zoiets doet is echt te smerig, maar blijkbaar zijn er dus mensen die daadwerkelijk op die manier terugbetaald willen worden. Hoe walgelijk we het allemaal vinden dat iemand zn kind verhuurt, ik vind het ook schokkend dat er blijkbaar animo voor was.
Laatst aangepast door Supertalentje op do 9 jun 2011 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Chipp schreef:Mariposa schreef:
Volgens mij is dat echt een zwaar-gereformeerd dorp trouwens.
Wat heeft dat er mee te maken? Ja, het is een dorp waar veel mensen naar de kerk gaan en een klein deel ook naar de 'zwaardere' kerken. Er wonen echter ook genoeg mensen die niet kerkelijk zijn, ik denk ongeveer evenveel. Waar staat in dit artikel iets over de achtergrond van deze mensen?
Je hebt gelijk dat moet ook niet uitmaken, gelovig of ongelovig, want het blijft gewoon ziek! Maar toch vind ik het op de een of andere manier nog schokkender als het in zo'n klein dorpje op de bible belt gebeurt...
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Supertalentje schreef:
Ja, haha . Nee serieus, dat je zoiets doet is echt te smerig, maar blijkbaar zijn er dus mensen die daadwerkelijk op die manier terugbetaald willen worden. Hoe walgelijk we het allemaal vinden dat iemand zn kind verhuurt, ik vind het ook schokkend dat er blijkbaar animo voor was.
Het was geen grap hoor, ik denk echt dat die ouders wel wisten dat die man daarvoor in zou zijn. Hoe klein is nou de kans dat iemand toehapt als je zoiets aanbiedt, 99,99% van de mensen zou toch meteen naar de politie stappen als iemand voorstelt om zo een lening terug te betalen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mariposa schreef:
Je hebt gelijk dat moet ook niet uitmaken, gelovig of ongelovig, want het blijft gewoon ziek! Maar toch vind ik het op de een of andere manier nog schokkender als het in zo'n klein dorpje op de bible belt gebeurt...
Dat snap ik echt niet. Tienermoeders, grote/jonge gezinnen, conservatieve levenswijze, losgeslagen jongeren, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar pedofilie? Ik zie de link niet.
Gast- Gast
Mariposa schreef:Chipp schreef:Mariposa schreef:
Volgens mij is dat echt een zwaar-gereformeerd dorp trouwens.
Wat heeft dat er mee te maken? Ja, het is een dorp waar veel mensen naar de kerk gaan en een klein deel ook naar de 'zwaardere' kerken. Er wonen echter ook genoeg mensen die niet kerkelijk zijn, ik denk ongeveer evenveel. Waar staat in dit artikel iets over de achtergrond van deze mensen?
het is idd een gereformeerd dorp (hier vlakbij in de buurt), maar dat wil absoluut niet zeggen dat iedereen dat daar zo is hoor.....
dan
On topic: echt vreselijk ziek ben je dan, dat doe je je kind toch niet aan. En laten we die viespeuk niet vergeten die erop gereageerd heeft!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kind van ouders met een beperking
» Een (te) dik kind is de schuld van de ouders
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Seks voor geld?
» Seks voor geld
» Een (te) dik kind is de schuld van de ouders
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Seks voor geld?
» Seks voor geld
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: