Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind van ouders met een beperking

+11
Tiana
mickey
Ugly Betty
TGR
Bliss
Blond
Pannetoet
JD
Pepper
Phileine
Roze Roos
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Kind van ouders met een beperking

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 9:41

Ik kijk naar "Je zal het maar zijn" en het gaat oa over een meisje die opgevoed is door haar verstandelijk beperkte ouders.. Ben er wel van onder de indruk om eerlijk te zijn! Werk met verstandelijk beperkte mensen en de vraag is natuurlijk vaak of het "verstandig" is als deze mensen kinderen krijgen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:51

Als ik naar het meisje kijk, vind ik het onverstandig. Hadden ze niet uit het gezin geplaatst moeten worden, of meer begeleiding moeten krijgen?

En wat is die Christina Curry een arrogant meisje zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 9:54

Ik vraag mij ook af waar de begeleiding was, maar is natuurlijk ook al ruim 20 jaar geleden.. Ik vind het wel schokkend als ik hoor dat dat meisje zulke psychiatrische problemen heeft!

Ja vreselijk he, helemaal op het moment dat ze met haar amerikaanse accent/in het engels gaat praten..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Phileine zo 19 dec 2010 - 10:04

Ik ben van mening dat ernstig verstandelijk beperkte mensen beter geen kinderen kunnen krijgen. Ik vind een stabiel en zelfstandig leven een voorwaarde voor het krijgen van een kind en dat ontbreekt bij veel verstandelijk beperkte mensen. Ik ken ook een meisje dat twee verstandelijk beperkte ouders heeft en haar verhaal lijkt op het verhaal van dit meisje.

Christina Curry is inderdaad arrogant! En ik snap niet zo goed waarom ze model is, vind haar helemaal geen 'modellentype'.


Laatst aangepast door Vilein op zo 19 dec 2010 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:10

Vilein schreef:Ik ben van mening dat verstandelijk beperkte mensen beter geen kinderen kunnen krijgen. Ik ken ook een meisje dat twee verstandelijk beperkte ouders heeft en haar verhaal lijkt op het verhaal van dit meisje.

Christina Curry is inderdaad arrogant! En ik snap niet zo goed waarom ze model is, vind haar helemaal geen 'modellentype'.

Nee vind haar helemaal niet knap. Ik denk dat het toch door haar naam komt, en dat zeg ik niet snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 10:11

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar aan de andere kant als ik dan al die "normaal begaafde" ouders tegen kom waarvan hun kind uit huis geplaatst is.. Er zijn zoveel ouders die niet zo goed voor hun kind kunnen zorgen, maar ook natuurlijk veeel meer ouders die wel goed voor hun kind kunnen zorgen.

Maar dit soort verhalen vind ik zo schrijnend, dit meisje heeft eronder geleden dat haar ouders niet bekwaam/verstandelijk slim genoeg waren om haar op te voeden..

Maaaaar.. als ik dit zie dan is dit wellicht wel beter voor een kind dan een kind van ouders die zwaar verslaafd zijn, dit meisje heeft, los van alles wat ze niet heeft, wel liefde ervaren volgens mij.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Pepper zo 19 dec 2010 - 10:15

Ja ik heb net ook gekeken!

Inderdaad een indrukwekkend verhaal van dat meisje met verstandelijk beperkte ouders. Ik had wel het idee dat haar moeder beter begreep wat haar dochter zei dan haar vader.

En Christina Curry vind ik helemaal niks aan. Hartstikke fijn voor haar dat ze zich ontzettend uniek voelt en haar inspiratiebronnen haar vader en moeder zijn, maar ik heb niks met haar!
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Phileine zo 19 dec 2010 - 10:18

Roze Roos schreef:Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar aan de andere kant als ik dan al die "normaal begaafde" ouders tegen kom waarvan hun kind uit huis geplaatst is.. Er zijn zoveel ouders die niet zo goed voor hun kind kunnen zorgen, maar ook natuurlijk veeel meer ouders die wel goed voor hun kind kunnen zorgen.

Maar dit soort verhalen vind ik zo schrijnend, dit meisje heeft eronder geleden dat haar ouders niet bekwaam/verstandelijk slim genoeg waren om haar op te voeden..

Maaaaar.. als ik dit zie dan is dit wellicht wel beter voor een kind dan een kind van ouders die zwaar verslaafd zijn, dit meisje heeft, los van alles wat ze niet heeft, wel liefde ervaren volgens mij.

Ik heb 'ervaring' met verslaafde ouders en kinderen en hun 'voordeel' is in mijn ogen dat zij meestal een goed verstandelijk niveau hebben. Ze kunnen afkicken en de zorg voor hun kinderen weer op zich nemen. Bij verstandelijk beperkte mensen is er maar beperkte groei mogelijk en ik vraag mij af of het niet beter is om hen te beschermen tegen gezinsuitbreiding. Maar goed, ik weet niet heel veel van deze doelgroep af, dus misschien zijn er ook veel gevallen waarin het wel goed gaat, maar wat ik tot nu toe heb gezien is niet heel positief.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  JD zo 19 dec 2010 - 10:24

Jen_ schreef:
En wat is die Christina Curry een arrogant meisje zeg!

nahhh echt verschrikkelijk he! zat me echt dood te ergeren aan dr....kind je kan gewoon Nederlands, dus ga dan niet opeens interessant engels praten.....bleh.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 10:50

Vilein schreef:
Roze Roos schreef:Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar aan de andere kant als ik dan al die "normaal begaafde" ouders tegen kom waarvan hun kind uit huis geplaatst is.. Er zijn zoveel ouders die niet zo goed voor hun kind kunnen zorgen, maar ook natuurlijk veeel meer ouders die wel goed voor hun kind kunnen zorgen.

Maar dit soort verhalen vind ik zo schrijnend, dit meisje heeft eronder geleden dat haar ouders niet bekwaam/verstandelijk slim genoeg waren om haar op te voeden..

Maaaaar.. als ik dit zie dan is dit wellicht wel beter voor een kind dan een kind van ouders die zwaar verslaafd zijn, dit meisje heeft, los van alles wat ze niet heeft, wel liefde ervaren volgens mij.

Ik heb 'ervaring' met verslaafde ouders en kinderen en hun 'voordeel' is in mijn ogen dat zij meestal een goed verstandelijk niveau hebben. Ze kunnen afkicken en de zorg voor hun kinderen weer op zich nemen. Bij verstandelijk beperkte mensen is er maar beperkte groei mogelijk en ik vraag mij af of het niet beter is om hen te beschermen tegen gezinsuitbreiding. Maar goed, ik weet niet heel veel van deze doelgroep af, dus misschien zijn er ook veel gevallen waarin het wel goed gaat, maar wat ik tot nu toe heb gezien is niet heel positief.

Het gaat vaker mis dan dat het goed gaat, hoe naar ook.. Ik heb minder ervaring met verslaafde ouders, maar als ik zou kijk dan heb ik wel het idee dat ouders met een beperking "bewuster" hun best doen om hun kind goed op te voeden en dat ze vaak nog wel erg zicht hebben op hun eigen beperking.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Phileine zo 19 dec 2010 - 10:54

Roze Roos schreef:
Vilein schreef:
Roze Roos schreef:Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar aan de andere kant als ik dan al die "normaal begaafde" ouders tegen kom waarvan hun kind uit huis geplaatst is.. Er zijn zoveel ouders die niet zo goed voor hun kind kunnen zorgen, maar ook natuurlijk veeel meer ouders die wel goed voor hun kind kunnen zorgen.

Maar dit soort verhalen vind ik zo schrijnend, dit meisje heeft eronder geleden dat haar ouders niet bekwaam/verstandelijk slim genoeg waren om haar op te voeden..

Maaaaar.. als ik dit zie dan is dit wellicht wel beter voor een kind dan een kind van ouders die zwaar verslaafd zijn, dit meisje heeft, los van alles wat ze niet heeft, wel liefde ervaren volgens mij.

Ik heb 'ervaring' met verslaafde ouders en kinderen en hun 'voordeel' is in mijn ogen dat zij meestal een goed verstandelijk niveau hebben. Ze kunnen afkicken en de zorg voor hun kinderen weer op zich nemen. Bij verstandelijk beperkte mensen is er maar beperkte groei mogelijk en ik vraag mij af of het niet beter is om hen te beschermen tegen gezinsuitbreiding. Maar goed, ik weet niet heel veel van deze doelgroep af, dus misschien zijn er ook veel gevallen waarin het wel goed gaat, maar wat ik tot nu toe heb gezien is niet heel positief.

Het gaat vaker mis dan dat het goed gaat, hoe naar ook.. Ik heb minder ervaring met verslaafde ouders, maar als ik zou kijk dan heb ik wel het idee dat ouders met een beperking "bewuster" hun best doen om hun kind goed op te voeden en dat ze vaak nog wel erg zicht hebben op hun eigen beperking.

Verslaafde ouders denken vaak dat ze hun best doen, maar door alle drugs die ze tot zich nemen, is hun beeld niet realistisch meer. De mensen die ik heb ontmoet hielden ontzettend veel van hun kinderen, alleen nam de verslaving de overhand...De mensen die ik ontmoet heb, waren wel toe aan hun laatste kans, als ze het dan weer verpesten, werden hun kinderen definitief uit huis geplaatst.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 11:11

Heel goed punt Vilein!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Pannetoet zo 19 dec 2010 - 23:18

Jen_ schreef:
Vilein schreef:Ik ben van mening dat verstandelijk beperkte mensen beter geen kinderen kunnen krijgen. Ik ken ook een meisje dat twee verstandelijk beperkte ouders heeft en haar verhaal lijkt op het verhaal van dit meisje.

Christina Curry is inderdaad arrogant! En ik snap niet zo goed waarom ze model is, vind haar helemaal geen 'modellentype'.

Nee vind haar helemaal niet knap. Ik denk dat het toch door haar naam komt, en dat zeg ik niet snel.

Nah ik denk ook wel door haar uiterlijk.. haar viezig, vette blonde haar wat zo raar om haar hoofd hangt, haar make-up. Ik vind haar er zelfs een beetje dellerig eruit zien als ik eerlijk ben..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:21

Ik ben ook van mening dat verstandig beperkte mensen beter geen kinderen kunnen krijgen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 1:08

Roze Roos schreef:Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar aan de andere kant als ik dan al die "normaal begaafde" ouders tegen kom waarvan hun kind uit huis geplaatst is.. Er zijn zoveel ouders die niet zo goed voor hun kind kunnen zorgen, maar ook natuurlijk veeel meer ouders die wel goed voor hun kind kunnen zorgen.

Maar dit soort verhalen vind ik zo schrijnend, dit meisje heeft eronder geleden dat haar ouders niet bekwaam/verstandelijk slim genoeg waren om haar op te voeden..

Maaaaar.. als ik dit zie dan is dit wellicht wel beter voor een kind dan een kind van ouders die zwaar verslaafd zijn, dit meisje heeft, los van alles wat ze niet heeft, wel liefde ervaren volgens mij.
Die moeder gaf haar toch veel cadeaus om haar liefde te laten zien? Lijkt me ook niet echt een goede manier.
Ik vind het een lastige situatie. Er zullen vast wel gevallen zijn waarbij het wel goed gaat en om dan meteen te zeggen dat ze geen kinderen mogen krijgen..ik weet niet. Maar veel vaker zal het niet goed gaan. Het lijkt mij verstandig als er overlegd en onderzocht wordt voordat zulke mensen kinderen krijgen, maar dat zal in de praktijk vast niet haalbaar zijn.

Die Christina vind ik ook echt een arrogant meisje.. Sow! Ja ze praat irritant maar de dingen die ze zegt vind ik erger... Over dat mensen haar gewoon moeten kennen enzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 1:17

Mensen met een verstandelijke beperking hebben helemaal geen inzicht in hun eigen beperking. Dat zag je gister in het programma wel. Sophie vroeg aan die vader 'denkt u dat het weleens moeilijk is geweest voor uw dochter, uw beperking?' en zijn antwoord was 'ja, want haar moeder kookte altijd zoutloos en dan moesten we zelf nog het zout op het eten doen'.

En die ouders bléven maar alles bij haar neerleggen. Over dat het zo slecht met hun dochter ging dat ze zelfmoord wilde plegen 'ja, wat doe je eraan, daar kan ik niets aan doen' en 'ze is altijd al zo geweest' en meer van dat soort zinnen. Ik vond dat zó pijnlijk. Praktisch gezien kunnen die mensen vast voor een kind zorgen, eten erin stoppen dat kan bijna iedereen. Maar ze moest álles in huis zelf doen, moest de belastingformulieren al jong invullen en die moeder zei ook 'zodra ze kon schrijven moest ze me helpen' of iets in die richting. En emotionele ondersteuning díe krijgen die kinderen nooit, ik heb weleens een kind van verstandelijk beperkte ouders horen zeggen 'ik kreeg weleens een knuffel, maar alleen als mijn moeder verdrietig werd, nooit omdat ík verdrietig was, en als ik viel kreeg ik een kus zodat ik zou ophouden met huilen, maar niet omdat ik pijn had en getroost moest worden'. Alles draait dus om die ouders, want die missen het vermogen om zich in het kind te verplaatsen. Ik vond het heel zielig voor dat meisje gister, zo sneu, die ouders waren echt net kleine kinderen, moeder had een roze prinsessenkamer en een kast vol met disneyfilms. Dat kan echt nóóit goed zijn voor een kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 1:32

Mee eens dat dit soort mensen geen kinderen op de wereld moeten kunnen zetten.

Ontzettend zielig voor deze kinderen. Ze kunnen nergens steun vandaan halen en groeien op met een verkeerd wereldbeeld (wat Lilith ook zegt over die Disneyfilms en prinsessenkamer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Bliss ma 20 dec 2010 - 1:38

Ik zag het idd ook en dat meisje was wel het levende bewijs dat dit eigenlijk geen goed idee is. Het verbaasde me wel enigszins dat twee verstandelijk beperkten gewoon een 'normaal' kind kunnen krijgen, vond dat best bijzonder. Het lijkt me een hele moeilijke situatie en kan me voorstellen dat ze er problemen mee heeft gehad. Vond dat die moeder zich op zich best goed kon verwoorden, maar dat zegt verder natuurlijk weinig over haar opvoedkwaliteiten.

Die Christina vind ik ook verschrikkelijk, met haar suikerspinkapsel en arrogante attitude!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  TGR ma 20 dec 2010 - 2:29

Als alleen de gemiddelde Nederlander kinderen zou krijgen, zou de maatschappij ook behoorlijk saai zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:54

TGR schreef:Als alleen de gemiddelde Nederlander kinderen zou krijgen, zou de maatschappij ook behoorlijk saai zijn.
Moet jij zeggen... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Ugly Betty ma 20 dec 2010 - 2:58

TGR schreef:Als alleen de gemiddelde Nederlander kinderen zou krijgen, zou de maatschappij ook behoorlijk saai zijn.

Het lijkt mij beter dat de maatschappij wat "saai" is dan dat een kind van gehandicapte ouders moet leven zoals dat meisje dat gisteren op tv was. Ze sneed zichzelf, wilde zelfmoord plegen en heeft in de psychiatrie gezeten, dat is toch een stuk erger dan dat de maatschappij anders "saai" zou worden.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 3:20

Ugly Betty schreef:
TGR schreef:Als alleen de gemiddelde Nederlander kinderen zou krijgen, zou de maatschappij ook behoorlijk saai zijn.

Het lijkt mij beter dat de maatschappij wat "saai" is dan dat een kind van gehandicapte ouders moet leven zoals dat meisje dat gisteren op tv was. Ze sneed zichzelf, wilde zelfmoord plegen en heeft in de psychiatrie gezeten, dat is toch een stuk erger dan dat de maatschappij anders "saai" zou worden.

Ik denk dat TGR het heel serieus meende en ik ben blij dat jij er wat van gezegd hebt.

Verder vind ik dit soort situaties heel lastig. In feite vind ik het best sneu voor mensen met een verstandelijke beperking en een enorme kinderwens wanneer ze geen kinderen kunnen/mogen krijgen, maar het verdriet van het kind, gaat denk ik wel wat verder. De kans dat je iemand compleet verpest en een tragisch leven geeft, is gewoon hartstikke groot. Dat nog naast het feit dat ik denk dat de ouders er uiteindelijk ook voornamelijk 'last' mee krijgen. Ik heb het programma niet gezien, maar ik kan uit dit topic wel opmaken dat het een goed voorbeeld is van waar iedereen voor vreest. Het is gewoon een ontzettend slecht idee. Heel zielig voor die 'ouders', maar het belang van het kind staat dan wel voorop voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:31

Ik_zelf_87 schreef:
Jen_ schreef:
Vilein schreef:Ik ben van mening dat verstandelijk beperkte mensen beter geen kinderen kunnen krijgen. Ik ken ook een meisje dat twee verstandelijk beperkte ouders heeft en haar verhaal lijkt op het verhaal van dit meisje.

Christina Curry is inderdaad arrogant! En ik snap niet zo goed waarom ze model is, vind haar helemaal geen 'modellentype'.

Nee vind haar helemaal niet knap. Ik denk dat het toch door haar naam komt, en dat zeg ik niet snel.

Nah ik denk ook wel door haar uiterlijk.. haar viezig, vette blonde haar wat zo raar om haar hoofd hangt, haar make-up. Ik vind haar er zelfs een beetje dellerig eruit zien als ik eerlijk ben..

Haha ik bedoel dat ik denk dat het puur door haar naam komt, dat ze 'model' is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  mickey ma 20 dec 2010 - 10:12

Ik ben ook van mening dat verstandelijk beperkten beter geen kinderen kunnen krijgen.
Ik ken een vrouw, die is verstandelijk beperkt. Ze heeft een dochter van 6 en een zoon van 1, beide kinderen hebben een andere vader. Vandaag hoorde ik dat deze vrouw haar relatie beeindigd heeft, ze is ongeveer 2 à 3 maanden met deze man samen geweest. Deze week heeft ze een afspraak voor een abortus. Ze ziet gelukkig zelf in dat het niet slim is om 3 kinderen (van 3 verschillende vaders) alleen op te voeden, maar ik denk dat het beter was geweest als ze uberhaupt nooit zwanger was geworden. Klinkt misschien hard en tot nu toe gaat het goed met die kinderen. Ze worden niet zo heel goed verzorgd wat hygiene betreft, maar verder lijken ze erg blij met hun moeder te zijn. Als ik dan echter nadenk over hoe het in de toekomst moet gaan met deze kinderen.. Sad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  JD ma 20 dec 2010 - 11:11

ergens snap ik dat mensen met een verstandelijke beperking kinderen willen....ze zijn nou eenmaal verliefd en hebben gevoelens.... maar ik ben inderdaad van mening dat het beter is van niet.

ik weet nog heel goed dat wij op het kdv waar ik werk ee babytje hadden, waarvan de ouders allebei een verstandelijke beperking hadden....hun gezinsvoogd had bepaald dat de vader wel in staat was om het kindje zelf op te komen halen...
kwam ie dus op de fiets aan, pakte het kindje warm in, vroeg hoe het was gegaan...dat vond ik wel heel pittig....maar toen liep ie met het kindje in de maxicosi naar buiten, hing de maxicosi aan zijn stuur (geen grapje) en wilde zo wegfietsen..... :shock:
hij zag gewoon het gevaar er niet van in....

bovendien was dat kindje toch altijd wel erg vies....vieze nageltjes, haartjes, oortjes..... weet nog dat wij haar stiekem op het dagverblijf af en toe lekker in bad deden...

uiteindelijk is dit kindje ook uit huis geplaatst, haar ouders waren superlief, maar konden het gewoon niet aan...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van ouders met een beperking Empty Re: Kind van ouders met een beperking

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum