Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders bieden kind aan voor seks.

+16
Angela_1986
Jeanette
Susan
SuperGrover
Chocolate Cookie
_DoI
Tania
Shanna
patjuhhh
Suus
Happydobby
Ifrah
Sweety
Laquisia
Mieppie2891
Kabouter
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ouders bieden kind aan voor seks. - Pagina 2 Empty Re: Ouders bieden kind aan voor seks.

Bericht  Happydobby wo 8 jun 2011 - 22:07

Walgelijk, blijkbaar bestaan er dit soort mensen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders bieden kind aan voor seks. - Pagina 2 Empty Re: Ouders bieden kind aan voor seks.

Bericht  Suus wo 8 jun 2011 - 22:21

Wat een zieke ouders zeg...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  patjuhhh wo 8 jun 2011 - 22:39

Echt ziek hoor!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:50

Jemig.. :shock: Dat je in tijden van moeilijke situaties rare dingen verzint oké, maar dat je je kind aanbiedt voor sex.. dan heb je ze toch écht niet op een rijtje.

Gast
Gast

Bericht  Shanna wo 8 jun 2011 - 22:55

wagelijk, om misselijk van te worden!

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Tania wo 8 jun 2011 - 23:11

Dat arme kindje Sad

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:12

Tea-Leaf schreef:
_Donnaa schreef:
Tea-Leaf schreef:
Dolcis_ schreef:
_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Waarom niet?

Ik denk dat ik Donnaa wel begrijp, je hoort en ziet dagelijks zoveel vreselijke dingen dat het haast wel 'normaal' lijkt te worden. Is het natuurlijk niet, dit soort dingen zijn te walgelijk voor woorden. En ik denk dat Donnaa dat ook zeker wel vind. Maar op een gegeven moment denk je wel "alweer zo'n verhaal?"
Ja, dat ook inderdaad.. Dat ik er niet meer van schrik, wil niet zeggen dat ik het normaal vind hoor Wink

Precies, dat bedoel ik ook. We zijn het eens! smile
Oké op die manier. Ja gebeuren veel vreseiljke dingen in de wereld. Te veel als je het mij vraagt..

Gast
Gast

Bericht  _DoI wo 8 jun 2011 - 23:29

Walgelijk!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:23

Walgelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:33

Heel erg. Dat is van de aflevering van moordvrouwen bij een van die vrouwen ook gebeurd. Ze was 8 jaar en haar moeder duwde haar er gewoon op, letterlijk, omdat het niet helemaal lukte. Vreselijk!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:35

Jen_ schreef:Heel erg. Dat is van de aflevering van moordvrouwen bij een van die vrouwen ook gebeurd. Ze was 8 jaar en haar moeder duwde haar er gewoon op, letterlijk, omdat het niet helemaal lukte. Vreselijk!!!!!!

Wat ziek!:S

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 2:56

Wat walgelijk! Als je zo nodig in natura wil betalen, doe t dan lekker zelf! Bah zeg, wat een nare ouders!

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 9 jun 2011 - 3:40

Ik hoorde het vanochtend bij het ontbijtnieuws. Het eerste wat ik mij afvroeg is of je dan als ouders zijnde wel van je kind houd...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  SuperGrover do 9 jun 2011 - 3:46

Chocolate Cookie schreef:Ik hoorde het vanochtend bij het ontbijtnieuws. Het eerste wat ik mij afvroeg is of je dan als ouders zijnde wel van je kind houd...
Lijkt me niet, als je van je kind houd, dan doe je toch niet zoiets zieks?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan do 9 jun 2011 - 3:48

Zwaar gestoord ja, ook die vent die er gebruik van wilde maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Chocolate Cookie do 9 jun 2011 - 3:51

SuperGrover schreef:
Chocolate Cookie schreef:Ik hoorde het vanochtend bij het ontbijtnieuws. Het eerste wat ik mij afvroeg is of je dan als ouders zijnde wel van je kind houd...
Lijkt me niet, als je van je kind houd, dan doe je toch niet zoiets zieks?
Dat bedoel ik dus ook smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:52

Jen_ schreef:Heel erg. Dat is van de aflevering van moordvrouwen bij een van die vrouwen ook gebeurd. Ze was 8 jaar en haar moeder duwde haar er gewoon op, letterlijk, omdat het niet helemaal lukte. Vreselijk!!!!!!
Dat was ook zo'n misselijkmakend verhaal ja.

Maar hopen dat zoiets nog niet plaats heeft gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 9 jun 2011 - 4:00

Gestoord..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Angela_1986 do 9 jun 2011 - 4:42

Dan heb je ze écht niet op 'n rijtje... Wat ziek zeg!

Als je financiele problemen hebt en jezelf voor zoiets beschikbaar stelt, ok, daar kies je dan zelf voor. Maar hoe in hemelsnaam krijgt iemand het bedacht om schulden af te lossen door je kind seks te laten hebben. No Hoe ziek moet je dan zijn?!

Ik hoop van harte dat het kindje nog niet daadwerkelijk misbruikt is. Al zal haar leventje al niet al te prettig zijn verlopen, als je ouders zoiets bedenken dan vraag ik me af wat zij allemaal al meer mee heeft moeten maken. Hopelijk hoeft zij nóóit meer bij haar ouders te wonen, krijgt ze hele goede professionele hulp en wordt ze opgevangen door lieve, zorgzame mensen.

Die aflevering van 'Moordvrouwen' heb ik ook gezien... Bizar dat je je kind zoiets kunt laten doen! Evil or Very Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Mariposa do 9 jun 2011 - 5:59

Echt verschrikkelijk! Evil or Very Mad Sad Ik hoop zo dat de politie er op tijd bij was en dat er niet eerder al dingen zijn gebeurt met het meisje...
Volgens mij is dat echt een zwaar-gereformeerd dorp trouwens.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:15

Dit vind ik echt heel erg, ziek gewoon!
Ik verwacht dat dit kind sowieso beschadigd is, nu wordt ze uit huis geplaatst of een jeugd lang jeugdzorg.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:19

Mariposa schreef:
Volgens mij is dat echt een zwaar-gereformeerd dorp trouwens.

Wat heeft dat er mee te maken? Ja, het is een dorp waar veel mensen naar de kerk gaan en een klein deel ook naar de 'zwaardere' kerken. Er wonen echter ook genoeg mensen die niet kerkelijk zijn, ik denk ongeveer evenveel. Waar staat in dit artikel iets over de achtergrond van deze mensen?

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 9 jun 2011 - 7:04

Chipp schreef:Dit vind ik echt heel erg, ziek gewoon!
Ik verwacht dat dit kind sowieso beschadigd is, nu wordt ze uit huis geplaatst of een jeugd lang jeugdzorg.

Ik ga er wel vanuit dat (hoe rottig Jeugdzorg ook is) dat een uithuisplaatsing altijd beter zal zijn dan verhuurd worden voor sex als je 8 jaar bent...

Ontopic: ik vind het walgelijk en onvoorstelbaar. Ga dan lekker zelf. Stomme vraag, maar hoe vind je iemand aan wie je je kind kunt verhuren?!?!!?

Edit: dat familielid verdient een lintje!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Susan do 9 jun 2011 - 7:06

Misschien kenden ze die man, wisten ze dat hij pedoseksueel was en flink wat geld had en hebben ze hem bewust gekozen om geld van te lenen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Isilme do 9 jun 2011 - 7:08

Je hoort steeds ziekere dingen lijkt wel. Al zullen zulke dingen vroeger ook wel zijn gebeurt alleen nu hoor je er meer over.
Maar walgelijk zeg, je eigen kind Neutral Geen woorden voor eigenlijk.
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: