Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Slaap lekker Stuiterbal
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
ivax schreef:Ava schreef:groot gelijk, zou ik ook lekker doen! zorg er alleen wel voor dat dit niet jullie vriendschap gaat verpesten, zou toch zonde zijn om 10 euro..
ik vind overigens dat je zijn werk- en leefsituatie er niet bij moet betrekken, het is aan hem zelf wat hij met zijn geld doet en wat hij veel en weinig geld vindt.
+1
VMerk ik trouwens steeds meer, dat mensen elkaar beoordelen op uitgave patroon.
Wij willen dit jaar 2x op vakantie, maar volgens velen kan dit niet want we hebben een kind gekregen, huis gekocht, etc. etc.....
En wanneer we feestje oid overslaan omdat we anders aan het spenderen blijven, krijg je te horen 'maar wel 2x op vakantie'
Irritant vind ik dat, bemoei je lekker met jezelf denk ik dan.
Gast- Gast
Nouja.. ik ben mn frustratie weer kwijt..
kan weer relativeren.. en heb zin in het weekend samen met mijn vriend!
Gast- Gast
mooi zoJade schreef:Nouja.. ik ben mn frustratie weer kwijt..
Gast- Gast
Wat vervelend dat sommige meiden zo'n rotdag hebben!
En Jade, eigenlijk is het veel fijner een weekendje met z'n 2en toch! Kun je het nog romantisch maken Maar ik vind het wel echt lullig van hem. Mannen
Welterusten Stuiterbal!
En Jade, eigenlijk is het veel fijner een weekendje met z'n 2en toch! Kun je het nog romantisch maken Maar ik vind het wel echt lullig van hem. Mannen
Welterusten Stuiterbal!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:Nouja.. ik ben mn frustratie weer kwijt..
Goedzo!
Gast- Gast
Zo, ik ben er ook weer even Heb de meeste spullen voor Pinkpop nu bij elkaar. Stop het morgen pas in mijn tas, want moet nog kleren van de waslijn halen en mijn toiletspullen inpakken.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jade schreef:ivax schreef:Ava schreef:groot gelijk, zou ik ook lekker doen! zorg er alleen wel voor dat dit niet jullie vriendschap gaat verpesten, zou toch zonde zijn om 10 euro..
ik vind overigens dat je zijn werk- en leefsituatie er niet bij moet betrekken, het is aan hem zelf wat hij met zijn geld doet en wat hij veel en weinig geld vindt.
+1
VMerk ik trouwens steeds meer, dat mensen elkaar beoordelen op uitgave patroon.
Wij willen dit jaar 2x op vakantie, maar volgens velen kan dit niet want we hebben een kind gekregen, huis gekocht, etc. etc.....
En wanneer we feestje oid overslaan omdat we anders aan het spenderen blijven, krijg je te horen 'maar wel 2x op vakantie'
Dat is misschien ook zo.
Maar jij zegt dan niet eerst dat het geen probleem is.. en later dat je geen geld hebt.
Zeg dan gewoon dat je het geld liever aan iets anders uitgeeft.. of dat je het nu niet hieraan wilt uitgeven.
dan is het prima.
klopt, was ook meer iets waar ik mij laatste tijd beetje over opwind...bemoeienissen van anderen over geld/opvoeding/etc.
Hoop iig dat het schilderen alsnog wat wordt. Succes iig!
Gast- Gast
Ik lees hier alleen mee, omdat ik jullie tempo niet bij kan houden ....maar...
Alex:
Alex:
Gast- Gast
Is wel echt een baaldag vandaag geloof ik, maar voor iedereen die in een dipje zit: na regen komt zonneschijn!
Gast- Gast
Aah Alex , dat is stom!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wat vervelend dat er zoveel meiden zijn die zich rot voelen... voor iedereen die er eentje kan gebruiken!
Suus- Lady Post-a-lot
@ Ava: ik hoop het, maar wanneer komt die zonneschijn dan eens? Het regent hier al lang genoeg, ik verdrink bijna in de regen..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Suus schreef:Zo, ik ben er ook weer even Heb de meeste spullen voor Pinkpop nu bij elkaar. Stop het morgen pas in mijn tas, want moet nog kleren van de waslijn halen en mijn toiletspullen inpakken.
Aah, lekker dan kan ik de geur van schoon gewassen kleding opsnuiven.
Laquisia- Prater
Slaap lekker stuiterbal!
En voor alle meiden die een baaldag hebben
En voor alle meiden die een baaldag hebben
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
_Leah_ schreef:Suus schreef:Zo, ik ben er ook weer even Heb de meeste spullen voor Pinkpop nu bij elkaar. Stop het morgen pas in mijn tas, want moet nog kleren van de waslijn halen en mijn toiletspullen inpakken.
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Ik lees hier alleen mee, omdat ik jullie tempo niet bij kan houden ....maar...
Alex:
whahaha....mijn gedachte ook
voel me net spuit 11 in dit topic
Gast- Gast
ik ga maar lekker slapen.. Alex: ik hoop dat jullie eruit komen! En de rest ook allemaal sterkte!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik weet het niet, bij mij duurde het vrij lang maar dat kwam vooral doordat ik aan de ene kant verstoppertje speelde met m'n gevoelens en aan de andere kant mezelf heel zielig vond.Stylegirl schreef:@ Ava: ik hoop het, maar wanneer komt die zonneschijn dan eens? Het regent hier al lang genoeg, ik verdrink bijna in de regen..
Ik geloof heilig in karma, dus het gaat helemaal goed komen met jullie!
Gast- Gast
Slaap lekker Lavendel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha, ja, ik heb speciaal voor jou alles nog maar even een keertje gewassen, LeahAlex schreef:_Leah_ schreef:Suus schreef:Zo, ik ben er ook weer even Heb de meeste spullen voor Pinkpop nu bij elkaar. Stop het morgen pas in mijn tas, want moet nog kleren van de waslijn halen en mijn toiletspullen inpakken.
Suus- Lady Post-a-lot
Alex wat vervelend dat jullie het niet uit hebben kunnen praten. (10e) (van vavavond). Ik hoop dat je van knuffelen houdt.
Laquisia- Prater
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: