Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Ik heb een giraf nog nooit een geluid horen maken.Ik heb wel eens gezien hoe een mannetjesgiraf en een vrouwtjesgiraf geslachtsgemeenschap hadden.
Ben je blijven staan kijken?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, natuurlijk! Dat was echt zooo leuk om te zien! Giraffen hebben namelijk een uitschuifpiemel Zodra hij in de buurt van het vrouwtje kwam, schoof dat ding naar buiten en probeerde hij dat vrouwtje te pakken. Het lukte pas na 4x, hahaha. Helaas had ik geen camera bij me
Gast- Gast
May schreef:Nou dan kan je nog morgen nog proberen als je je schoenen aandoet iets van een papieren zakdoekje over de wond te doen voor het schuren. Maar of dat een beetje blijft zitten betwijfel ik.Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Angel Blue Eyes schreef:Weet iemand hoe snel ik een opengebarsten blaar (nu een open wond van minstens een cm doorsnede) zo snel mogelijk weer kan laten helen? Open schoenen werkt niet, teveel wroeging, te veel pijn.
Levertraanzalf erop, gaasje eroverheen, en dan aftapen!
Dat wordt morgen de verbandtrommel op het werk weer plunderen, want dat heb ik alle drie niet in huis. Maar bedankt voor de tip!
Je kan er tot die tijd wel een pleister op doen. Zal iets helpen tegen het schuren als je schoenen aan hebt!
Pleisters heb ik al opgebruikt. Dus die moet ik ook op het werk halen.
Heb je uberhaupt iets in huis qua pleisters/verbandmiddelen?
Nee....
Ik zal morgen even proberen. Ga sowieso sokjes aandoen, want met de ballerina's werkt het niet. Thanks!
Gast- Gast
Uitschuifpiemel??? *toch eens een abbo op de dierentuin nemen*
Sjaantje schreef:En tóch wil ik het heel graag van je horenAngel Blue Eyes schreef:Trouwens, een loeiend geluid doet me denken aan het luchtalarm op maandag om 12.00u. En ik zou er dan vooral bij snuiven.
Hoor bij 1.50m
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Uitschuifpiemel??? *toch eens een abbo op de dierentuin nemen*
Whahahahaha ja, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Gast- Gast
Whahahah ABE je bent een kanjer! Ik zat ook al te youtuben maar deze had ik nog niet gevonden. Wat schattig!
Op ons koor gebruiken wij een muziekinstrumentje (geen idee hoe t heet) dat zo'n soort geluid maakt
Op ons koor gebruiken wij een muziekinstrumentje (geen idee hoe t heet) dat zo'n soort geluid maakt
Sjaantje schreef:Whahahah ABE je bent een kanjer! Ik zat ook al te youtuben maar deze had ik nog niet gevonden. Wat schattig!
Nou neem het instrumentje mee en laat het de kinderen horen. Weet je zeker dat je goed zit.
Gast- Gast
Nou ik ga het filmpje in ieder geval even doorsturen naar m'n zus want we hadden het er vorige week nog over hoe een giraffe klinkt
Ik heb vanavond ook iets nieuws geleerd. Want ik had het nog nooit gehoord. Wel vreemd dat er een Giraffe bij een geluidsspelletje zit, terwijl het beestje op zichzelf zeer weinig geluid maakt.
Gast- Gast
Heb je het over 'mijn' giraffe? Want het beestje op zich maakt geen geluid he Ik wilde het alleen weten omdat ik benieuwd was (en zus ook) welk geluid we aan E. kunnen lerenAngel Blue Eyes schreef:Ik heb vanavond ook iets nieuws geleerd. Want ik had het nog nooit gehoord. Wel vreemd dat er een Giraffe bij een geluidsspelletje zit, terwijl het beestje op zichzelf zeer weinig geluid maakt.
Dit zijn ze overigens, übercute!
Geloof ik graag! Zelfs ik ben er wel eens jaloers op, op al dat leuke speelgoed van tegenwoordig! Maar Little People is gewoon ook echt zó schattigAlex schreef:Oooh, die zijn schattig!!!! Ik denk dat A. jaloers zou zijn op E.
Dit is de ark met een deel van de dieren, ik heb alleen niet álle diertjes compleet:
De zebra'tjes zijn óók zo lief
Oh en je mag best een keer met A. komen spelen hier hoor
Sjaantje schreef:Oh en je mag best een keer met A. komen spelen hier hoor
Jeeej! Dat kom ik zeker een keer doen
Gast- Gast
Ben ik eens benieuwd wie van jullie met de Ark gaat zitten spelenAlex schreef:Sjaantje schreef:Oh en je mag best een keer met A. komen spelen hier hoor
Jeeej! Dat kom ik zeker een keer doen
WHAHAHAHAHAHA zie je A. en E. in de tuin spelen, op de glijbaan. Zitten Alex en Sjaan met de beestjes te spelen
Gast- Gast
Ik ben zo blij!
Al mijn huiswerk staat definitief, ik kan dus niks meer veranderen! Dus ik ben vrijjjjj! (tot morgenochtend kwart over acht, dan gaat de trein..)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahahah! Zou zomaar kunnen En dan zetten we de dvd van Bibaboerderij erbij aan, is het kinderfeestje helemaal compleet. Is A. daar ook fan van? Is hier echt favoriet en zelfs tante Sjaan vindt het een leuk programma met geweldige liedjesAlex schreef:WHAHAHAHAHAHA zie je A. en E. in de tuin spelen, op de glijbaan. Zitten Alex en Sjaan met de beestjes te spelen
Caroow, goed gedaan! Geniet maar lekker van je paar vrije uurtjes
Sjaantje schreef:Hahahah! Zou zomaar kunnen En dan zetten we de dvd van Bibaboerderij erbij aan, is het kinderfeestje helemaal compleet. Is A. daar ook fan van? Is hier echt favoriet en zelfs tante Sjaan vindt het een leuk programma met geweldige liedjesAlex schreef:WHAHAHAHAHAHA zie je A. en E. in de tuin spelen, op de glijbaan. Zitten Alex en Sjaan met de beestjes te spelen
Jaaa, A. vindt de Bibaboerderij ook geweldig leuk (en mama ook)! Hoewel ze dat al een tijdje niet gezien heeft en voornamelijk naar Dora wil kijken. Ik zal morgen weer eens Bibaboerderij aanzetten, kijken of ze het nog leuk vindt.
Gast- Gast
Ik kan nog niet slapen, ik heb te veel zenuwen voor mijn presentatie morgen. Ik ben zo onzeker, terwijl dat echt onnodig is want ik heb een prachtige presentatie en ik kan ook gewoon goed presenteren. Maar die zenuwen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga ook naar bed, hopelijk kan ik slapen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: