ziek, maar niet ziek
Pagina 1 van 1
ziek, maar niet ziek
Ik zit 'ziek' thuis. Heb vanmorgen gewoon voor de klas gestaan, maar kon drie keer naar de wc rennen. Zal jullie de details verder besparen. Verder voel ik me prima, alleen mijn darmen dus niet. Dus de directrice gebeld dat ik die het niet zo zag zitten de middag nog te werken (zou dan op een andere school invallen). Dat kon ze begrijpen, maar ze zaten wel omhoog omdat iemand anders ook al ziek was. Nu zit ik dus thuis, maar t gaat eigenlijk wel aardig. Heb net wat gegeten en 't zit er nog in, dus dat gaat goed. Nu voel ik me een beetje stom dat ik me ziekgemeld heb terwijl zij zo omhoog zitten. Niks meer aan te doen natuurlijk (en wie weet kan ik straks weer een sprintje trekken). Maar 't voelt 'n beetje raar.
Geen idee wat ik hier verder mee wil trouwens, ik dacht laat ik ook eens een topic openen, haha.
Geen idee wat ik hier verder mee wil trouwens, ik dacht laat ik ook eens een topic openen, haha.
Gast- Gast
Re: ziek, maar niet ziek
Het lijkt mij niet handig om voor de klas te staan als je om de 5 min naar de wc moet. Dus waarom gelijk schuldig voelen als je een dagje rustig aan doet? Als het vandaag en morgen weer beter gaat kun je gerust gaan. Als je nu 6 x per jaar thuis zit omdat je verkouden ben vind ik het een ander verhaal.
Gast- Gast
Nee, dat is ook zo. Maar t voelt zo stom omdat ik me verder prima voel. Dus ga zo mMIaar eens de was doen en studeren.
Gast- Gast
Niks aan te doen. Je kon vanmorgen ook niet weten dat je je vanmiddag weer beter voelde.
Ik zou gewoon even rustig aan doen en evt. weer beter melden voor de volgende dag.
Ik zou gewoon even rustig aan doen en evt. weer beter melden voor de volgende dag.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou je verder niet schuldig voelen. Je kan niet van voren weten dat het vanmiddag wel goed met je gaat.
Ik had voor twee jaar terug een docente die door de zwangerschap regelmatig naar de wc rende. Ik vond dat zo ongelooflijk vervelend dat telkens de les onderbroken werd daardoor. Blijf dan lekker thuis heb ik toen ook gedacht. Dan voel je jezelf misschien wel redelijk ondanks het overgeven, maar het werkt gewoon niet voor de rust en de concentratie in de klas.
Ik had voor twee jaar terug een docente die door de zwangerschap regelmatig naar de wc rende. Ik vond dat zo ongelooflijk vervelend dat telkens de les onderbroken werd daardoor. Blijf dan lekker thuis heb ik toen ook gedacht. Dan voel je jezelf misschien wel redelijk ondanks het overgeven, maar het werkt gewoon niet voor de rust en de concentratie in de klas.
Gast- Gast
Nee, kon dat inderdaad niet weten. Heb vandaag 'gewoon' gewerkt, al werd ik vanmorgen ineens strontverkouden wakker. Gelukkig morgen een vrije dag (studie) dus hoef ik me tegenover niemand te verantwoorden, haha.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Waterpokken, maar niet ziek voelen
» ziek blijven of niet?
» Dochtertje ziek, wil niet eten en drinken?
» Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?
» Ik kom er maar niet op
» ziek blijven of niet?
» Dochtertje ziek, wil niet eten en drinken?
» Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?
» Ik kom er maar niet op
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: